protein shake


lise
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
hejsa...

Igår da jeg var oppe at træne i fitnessdk så jeg en masse der købte en proteinshake. også piger. Hvad drikker man egentlig dem for??

Håber I kan svare

Jeg vil bare fraråde dig, at købe en proteinshake i Fitnessdk!!! De tager 25 kr. for 20 gram protein; det holder ikke i længden, rent økonomisk *G*

Edited by Tommyboy
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Lise!

Velkommen til MOL!

Den største fordel ved proteinshakes er at det kan fåes i den hurtig optagelige form valle protein. Efter en hård omgang træning har kroppen brug for byggesten til at bygge musklerne op, og jo hurtigere den får det, jo bedre. Derfor egner valle proteiner sig bedre, end f.eks Kasein som optages langsommere. Du kan læse mere om de forskellige typer af protein i Protein FAQ'en.

En anden fordel er at proteinpulver har en høj koncentration af protein i forhold til hvad det vejer. Det fåes bla. i helt op til 90g pr. 100g protein. Så hvis man f.eks sammenligner med kakao mælk som også er en populær drik efter træning skal der langt mindre til for at komme op på det samme antal gram protein.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share