Skifte Dumbell og Barbell


Tysker
 Share

Recommended Posts

Mojn

Jeg er begyndt på at tage nogle Presse-Øvelser men Dumbells, få at få lidt variation. Problemet er bare at jeg ikke kan holde styr på de der enkeltvægte længere når jeg når til sidste set og max. belastning. Defor ville jeg gerne vide om det gør noget at tage de første to set med DB, og så det sidste med en af de lange stænger?

på forhånd tak

Das Heupel

Link to comment
Share on other sites

Undskyld Tysker

Jeg bryder mine principper og tiltaler hermed en naziprøjserpølseæder (ja du ved hvad jeg mener). Jeg mener desværre at zink, trods navnet som på dansk betyder "at være lidt bagefter", ved et lykketræf har ramt et rigtigt svar til dig. Da jeg selv er en tysker af rang (Nietzsche - du ved hvad jeg mener) vil jeg tilstå dig fornøjelsen ved at få bekræftet at håndvægte er et ideelet instrument ifbm. optimal udvikling af armens bøjemuskulatur, så fuck stangen (i overført betydning, du vedhvad jeg mener), den er kun for pøbelindivider, der ønsker anerkendelse fra ligesindede individer udn jordforbindelse og balanceevne.

Wie viele menschen

die nicht affengeile sind

höhlen mir ein schwertsch (vi sætter rim over struktur - du ved hvad jeg mener - hvis så, skriv tilbage og fortæl mig det) auf wiedersehen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share