læger


arash239
 Share

Recommended Posts

hej er der nogen der kender nogle gode læger i århus som har forstand på styrketræning, idtræt mm. måske en idrætslæge eller en der bare har styr på motion,skader etc.

for min læge ved sku ikke alt for meget, det er bare det samme svar jeg får fra ham lige gyldigt hvad der er sket min, selv hvis min arm er revet af så siger han med et eller andet ukvalificeret gæt!

anyways hvis nogen af jer kender nogle gode læger i århus, som I vil anbefale så må I endelig gerne sige til

Link to comment
Share on other sites

Haha, kender det alt for godt fra min egen læge! :lol: Hvis jeg f.eks har achillesenebetændelse, så kigger hun bare lidt på benet og siger "hmm, tjah... hvad tror du selv det er?" :(

Men for at svare på dit spørgsmål, nej jeg kender ikke lige en god læge i Århus.

Link to comment
Share on other sites

Ja, mange praktiserende læger i Danmark er helt til grin. Jeg har også oplevet at være ved læge med en skade. Den mest almindelige bemærkning: "Han kigger lige lidt på det og siger derefter, uden at blinke, ja du skal nok holde det lidt i ro" :blink:

Link to comment
Share on other sites

hehe ja det er ret skod!

en er de mest "stupide" svar min læge har givet mig (efter jeg havde sagt at mine led gøre ondt når de siger knæk) var: "hvad skal jeg gøre ved det?"

så tænker man..."tja.. hvis jeg selv vidste det, så var jeg jo ikke kommet, vel!"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share