Ekspert i fysisk træning søges


H. Duer
 Share

Recommended Posts

Topkvalificeret hjælp søges

Jeg har et par ”fritidsjobs” udover mit rigtige arbejde, hvor at jeg godt kan bruge en kollega/afløser pga tralvhed med mit rigtige arb..

Som min kollega skal du være:

Fysisk træner for KBs elitetennisspillere. Dette job indebærer tilrettelæggelse og afvikling af fysisk træning for eliteungdommen samt testning. KBs ungdom herunder er der adskillige DK-mestre. På sigt måske også 1. senior, herunder DK-mestre, Davis Cup spillere og en gang i mellem kigger Pless og Carlsen også forbi. KB har gennem mange år været og er Dks bedste og førende tennisklub.

Alt træning foregår på Frederiksberg i KBH og det vil dreje sig om 1 – 4 timer om ugen i visse perioder. Lønnen er ok, men som afløser skal du ikke kun gøre det for pengenes skyld. Du skal have en oprigtig interesse og måske bruge jobbet til at pynte på dit CV, opbygge erfaring og netværk med eliteverden mv..

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med mig, da vi gennem fornuftige overvejelser og gode diskussioner skal være enige om de overordnede linier, da det i sidste ende er mig som har hovedansvaret (til at starte med). Jobstart: august.

Da jeg også har noget at gøre med SISUs basketballhold i elitedivisionen (de bedste herrer og damer) og cricketlandsholdet (ja, vi har sgu et) vil det ikke være utænkeligt at der også kan komme lidt arbejde fra den side.

Følgende kvalifikation kræves

- minimum fysioterapeut af udd. eller hovedfagsstuderende i idræt

- Du skal have en god indsigt i alle former for fysisk træning (styrke, aerob, anaerob, plyometri mv) både mht teori og praktik. Du behøver ikke erfaring med træningsplanlægning (det skal jeg nok sætte dig ind i).

- Have undervisningserfaring

- Være glad og udadvendt.

- Du skal udstråle respekt og selvsikkerhed men på den gode måde (ellers mister de (sportsfolkene) respekten)

Har det interesse og du mener at macthe de fleste eller alle kvalifikationer, kan du sende mig en mail med dit CV.

Med venlig hilsen

Henrik Duer

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Jesper> det nytter jo ikke noget man ved det man skal vide, hvis man ikke har papirer på det ;)

Sådan er det bare i dagens Danmark.

På den anden står meget af det oplysnings-arbejde du har gjort herinde og på GB vel for sig selv.

Hvis du havde fået en krone for hver post, som sagde tak for den mening du bidrog med i den pågældende debat, ville du jo være en holden mand.

Jeg ved det!! Jeg har været med næsten fra starten ;)

Edited by Nexus
Link to comment
Share on other sites

Da jobbet er baseret på samarbejde behøver man som nævnt i oplægget ikke at opfylde alle kvalifikationer. Man kan jo sagtens supplere hinanden. Hvis man mener at kunne sige ja til en del af punkterne og er interesseret, så send en mail. Man skal heller ikke bide for meget fast i en udd. som fys el. hovedfagsstud. idræt, man skal bare gennem en længerevarende anerkendt udd. fået indgående kendskab til anatomi og fysiologi.

--> Thomas

Det var ærgeligt at du ikke bor på Sjælland, og jeg tror desværre ikke at pengene er så gode at de kan lokke dig til Kbh ;)

mvh

Henrik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share