HST i 7. og 8. uge


Smokey
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Jeg skal til at køre min første omgang HST... Jeg har brugt regnearket herfra MOL, og efter at have kigget lidt på det, kom jeg til at studse over hvorfor vægten falder fra 6. uge til 7., da det jo er meningen man skal stige i vægt og ikke falde... F.eks. i 6. uge slutter jeg med 5 x 57,5 kg i træk til bryst, men starter kun med 5 x 52,5 kg i 7. uge... :confused:

Er det en fejl, eller skal det være sådan..?

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL

Jeg skal til at køre min første omgang HST... Jeg har brugt regnearket herfra MOL, og efter at have kigget lidt på det, kom jeg til at studse over hvorfor vægten falder fra 6. uge til 7., da det jo er meningen man skal stige i vægt og ikke falde... F.eks. i 6. uge slutter jeg med 5 x 57,5 kg i træk til bryst, men starter kun med 5 x 52,5 kg i 7. uge... :confused:

Er det en fejl, eller skal det være sådan..?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er højst sandsynligt pga zig-zagging.

Hvis der ikke er ret stor forskel på den vægt du slutter på i uge 6 og slutter på i uge 8, så vil den hoppe nogle kilo ned i starten af uge 7, så der er plads til progression igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share