pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:4thumbup:

Lidt hurtig log i dag....

1,5 times PW tideligt i morges....

Min nye træningsprogram kørt igennem med extra

Peck maskine

og masse af mave øvelser.

Cykling i næsten en time....

Protien shake og sol....

Vidunderligt dag og super humør....

Har læst hele playboys log som faktisk er mere interresant end jeg lige havde forstillet mig...

Han er vel MOls Playa!!

:innocent:

Her til aften fik jeg så læst 22 sider af lonnies log....

og hele xjydens log også...

uhhhhaaaa

Så jeg har sku været flittig i daw!

Begge mine børn er ude så nu skal jeg med en veninde på Alantic her i Odense.. Mon mormor her kan svinge med sine ømme lårbasser og mega Doms i overkroppen og ikke mindst i mine arme??

:laugh::laugh:

Nå det var noget uventet jeg blev alene i aften så nu har jeg tavlt med at gøre mig klar og komme afsted...

God aften til jer alle....

Ps

L@rs Bad boy.....

Nu er der snart kun en uge til du skal kæmpe...

Vi er mange der hepper på dig.... Du er en rå bandit!

:4boxing: :hands::cheer::cheer: :4boxing: :wink:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Alkohol er en fin smertedæmper, den eneste bivirkning er DOMS i tænkemuskelen.

God fornøjelse :beerchug:  :beerchug:  :beerchug:

<{POST_SNAPBACK}>

ja måske men tro næppe det er sundt for min kondital......

:bigsmile::laugh::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

To halvseriøse kommentarer : For det første er alkohols virkning på konditallet absolut forbigående. For det andet bliver den mindre med tiltagende gulning af dåbsattesten - men det varer det jo nok nogle år, inden du kan erfare, med din unge alder!

Link to comment
Share on other sites

To halvseriøse kommentarer : For det første er alkohols virkning på konditallet absolut forbigående. For det andet bliver den mindre med tiltagende gulning af dåbsattesten - men det varer det jo nok nogle år, inden du kan erfare, med din unge alder!

<{POST_SNAPBACK}>

Lyt Piv: det er en klog mand der taler der :4thumbup:

Edited by haggis
Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar,

Hvornår skal du til at træne som en rigtig styrkeløftertøs? :4flex:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Mon ikke bare jeg skulle få mig lidt styrke inden jeg forsøger mig med sådan en opgave...

Er pinlig over hvor lidt vægt jeg kan løfte...

:blush::blink::mad:

<{POST_SNAPBACK}>

underligt svar... hvis du gerne vil være stærkere, skal du da lige præcis træne efter det... Du skal da lave noget heavy ass dødløft og du skal sidde og koge i kælderen med 150 på nakken.

Du vil jo gerne :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar,

Hvornår skal du til at træne som en rigtig styrkeløftertøs? :4flex:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Mon ikke bare jeg skulle få mig lidt styrke inden jeg forsøger mig med sådan en opgave...

Er pinlig over hvor lidt vægt jeg kan løfte...

:blush::blink::mad:

<{POST_SNAPBACK}>

underligt svar... hvis du gerne vil være stærkere, skal du da lige præcis træne efter det... Du skal da lave noget heavy ass dødløft og du skal sidde og koge i kælderen med 150 på nakken.

Du vil jo gerne :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

JAmen jamen jamen jeg ER underlig.......... :laugh:

Men ja jeg vil gerne.... husker blot på her at jeg kun har været igang 1 mdr og ved godt det skal nok komme med den ihærdighed jeg lægger for dagen

:bigsmile:

Jeg har lige fået nyt program med nye øvelser hvor jeg pinligtvis :blush: KUN kan tag stangen uden vægt på...

Men der er vilje og så er der vej....

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

underligt svar... hvis du gerne vil være stærkere, skal du da lige præcis træne efter det... Du skal da lave noget heavy ass dødløft og du skal sidde og koge i kælderen med 150 på nakken.

Du vil jo gerne :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

YEEAAARH - The Dude has spoken!!!! ... and i tooooold you girl!!!

*smiler tilfreds*

:cooldance:

.....update om byturen??? har i ikke fået den endnu... :innocent::wink:

L@rs

Link to comment
Share on other sites

Vi mangler stadigvæk en update mht. byturen :poking:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance: :4thumbup: :blush:

Well........... Jeg gav den gas og Mormor her kan ikke drikke meget før hun bliver fuld.

:laugh::laugh:

Men det var en dejlig aften med masse af flirt, narrefisse attitude ... lover intet men drille drengene det gjorde jeg...danset og grinet en hel masse!

Den fedeste oplevelser var nu nok med stedets dørmand.

Jeg havde sikret mig inden jeg begyndte at drikke at han skulle være mig behjælplige når jeg skulle hjem og det levede han 110 % op til. Dog scoret han ikke på det!!!

Hæ hæ

Jeg har talt med en i telefonen i løbet af aften som jeg kender og ved i hvad?? Jeg kan slet ikke huske hvad jeg talte med vedkommende om?

:blush:

Tro i jeg får at vide hvad jeg har sagt??

Nope...

Fik blot at vide jeg havde været fjernt men meget tilstede????

Uhhha...... Hvor er jeg nys .

:blink::dry::mad:

Der blev indtaget masse af vodka og cola .......

Så mon ikke jeg skal give den gas med træning den næste uges tid?

Startet i dag med en power forårs rengøring hvor min veninde og datter har hele dagen gået og rystet opgivende på hovedet af mig.

:blink:

Lørdagen gik i min seng med tømmermænd "Big time" blandet med Doms fra fredagens træning meget sært oplevelse. :blink:

Jeg ved ikke hvad tid jeg kom hjem men min søn vækket mig ved at ringe og sige....

Du skal vågne nu moaar.. bare fordi du har været i byen med Mette behøver du ikke sove hele dagen!!!!

:innocent:

I morgen skal jeg så på kursus de næste 14 dage frem og jeg glæder mig umådeligt meget til hvad det er. Jeg glædes over jeg skal afsted hver morgen og har tideligt nok fri til jeg også kan nå at træne inden børnene kommer hjem fra skole.

Det bliver en enorm omveltning på min hverdag på den fedeste måde.

Jeg har meget at glæde mig til!

:cooldance::cooldance::cooldance:

I dag startet godt men i eftermiddags var vi udsat for en voksen kvinde truet min søn i mit påhør...

HUN BOR 500 M FRA OS!

Det hun sagde var han aldrig skulle være alene i området for hun og hendes børn skulle nok gøre livet surt for ham!

Jeg ringede til politet.. for ingen skal true min søn og jeg blev ydmyget på det groveste af politet???

De sagde jeg;

spilte deres tid??!!!???

Jeg ved godt de har mange voldsomme opgaver at tag sig af.. men hvis ikke de skal tag sig af sådan en dame og vise barnet ( min søn ) at de passe på borgere så ved jeg ikke hvem jeg skulle bede om hjælp på en lovligt måde.

Jeg stod selv model til mange trusler fra hendes side uden at gå til genmæle!

Det kan jeg sagtens stå model til men min søn skal ikke stå model til det!

Hun stjal min venindes støvler som stod ude på opgangen mens hendes børn var ved hendes side??

Det er en underligt verden vi lever i.

Jeg sad tilbage med en oplevelse af jeg havde svigtet min søn fordi jeg havde gjort hvad jeg mente var korrekt og blev hånet for det af disse to betjente??

Heldigvis så havde jeg sat min søn af så han ikke hørte alt dette og jeg har fortalt ham at det ikke er ok at voksner truer et barn!

At han skal og aldrig må finde sig i det og at politet vil altid hjælpe et barn.

Selvom jeg fik denne oplevelse så tro jeg på retfærdigheden men er dybt skuffet over hvilken real verden jeg bor i.

Hvorvidt jeg opdrager korrekt kan jeg lige i disse timer være itvivl om...???

Link to comment
Share on other sites

underligt svar... hvis du gerne vil være stærkere, skal du da lige præcis træne efter det... Du skal da lave noget heavy ass dødløft og du skal sidde og koge i kælderen med 150 på nakken.

Du vil jo gerne :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

YEEAAARH - The Dude has spoken!!!! ... and i tooooold you girl!!!

*smiler tilfreds*

:cooldance:

.....update om byturen??? har i ikke fået den endnu... :innocent::wink:

L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Hr smart i en fart på en høj hellig søndag kan jeg se!!

:raisebrow:

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du nu inviter til et "mini mol træf" hos Pivklar, og denne irriterende dame ser dig hænge ud med en 20-40 styrkeløftere, bodybuildere, kampsports freaks mm. så kommer hun nok hen og siger pænt undskyld og giver en æske chokolade :4thumbup:

(ellers giver du bare hends addesse til Baxter!!!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du nu inviter til et "mini mol træf" hos Pivklar, og denne irriterende dame ser dig hænge ud med en 20-40 styrkeløftere, bodybuildere, kampsports freaks mm. så kommer hun nok hen og siger pænt undskyld og giver en æske chokolade :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :4flex:

Kaffe og kager, så er jeg jeg der på minutten :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du nu inviter til et "mini mol træf" hos Pivklar, og denne irriterende dame ser dig hænge ud med en 20-40 styrkeløftere, bodybuildere, kampsports freaks mm. så kommer hun nok hen og siger pænt undskyld og giver en æske chokolade :4thumbup:

(ellers giver du bare hends addesse til Baxter!!!!!!)

<{POST_SNAPBACK}>

Sikken en god ide....

Lægger gerne hus til jer skønne mennesker herinde...

I er altid velkommen og ja gad godt at se hendes ansigt når der troppe store drenge og piger op...

:w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hva :blink: Det var da noget af en syg kone du har i nabolaget så!

Hendes børn ska nok blive nogen gode børn når de engang bliver større :raisebrow:

Men det lyder da til du havde en go tur i byen! :4thumbup:

Man har også godt af at lave lidt sjov engang imellem jo :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

WORD!

Sikken nogen skæbninger der kommer ud til vores verden når man har hendes opdragelse metoder???

:blink::dry::mad:

Det var en dejliiiiiiiiiiig aften!

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du nu inviter til et "mini mol træf" hos Pivklar, og denne irriterende dame ser dig hænge ud med en 20-40 styrkeløftere, bodybuildere, kampsports freaks mm. så kommer hun nok hen og siger pænt undskyld og giver en æske chokolade :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :4flex:

Kaffe og kager, så er jeg jeg der på minutten :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kaffe har jeg altid...

Kage kan jeg bage...

Protien pulver skal bare købes i såfald....

For det må jeg heller tilsætte kagen med jer som gæster...

:laugh::wink::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share