pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Lørdag og søndag har stået på træning:

Squats, dødløft og bænk.. ren vedligeholdelse... very nice og ikke mindst svedigt... I dag lavede jeg lidt mere lir med curls... french press og ja ja ja xjyde så kom bend over barbell rows...

ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj den er fed :wub: Skal helt klart indgå i min program...

Masse af kæbetræning i dag da den unge receptionist, Nicolai og en af lærene på skolen var tilstede...

Squatten køre jeg udlukkende med stangen indtil en har fået kigget på min squat .. knæ har det langt bedre efterhånden da jeg har skruet ned for belastning.

Dødløften køre jeg med 50 kg og bænken med 25 kg...stadig 5 x 5.

Nu skal der hygges på græsset resten af dagen.. kom og være med hvis du ikke har noget andet for.

God søndag til jer alle.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Squatten køre jeg udlukkende med stangen indtil en har fået kigget på min squat .. knæ har det langt bedre efterhånden da jeg har skruet ned for belastning.

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan ske at cykleriet kombineret med squatten måske bliver for meget i længden for dit knæ. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Squatten køre jeg udlukkende med stangen indtil en har fået kigget på min squat .. knæ har det langt bedre efterhånden da jeg har skruet ned for belastning.

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan ske at cykleriet kombineret med squatten måske bliver for meget i længden for dit knæ. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan godt være et årsag.. men nu har jeg kun 14 dage tilbage på min praktik så vil der ikke være det jeg skal cykle ... så jeg må vent og se... :sneaky2: men damn man får gode læg af alt det cykleri...

:4thumbup:

very nice :wub:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvilken muskler "Bend over barbell rows " rammer men damn jeg har de ledeste DOMS i baller for og bag lår i dag.. suk det bliver nok værre de næste timer forstiller jeg mig....

Nice :wub:

Længe siden jeg har haft dem i denne grad... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvilken muskler "Bend over barbell rows " rammer men damn jeg har de ledeste DOMS i baller for og bag lår i dag.. suk det bliver nok værre de næste timer forstiller jeg mig....

Nice :wub:

Længe siden jeg har haft dem i denne grad... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ehhmm, den skulle gerne ramme hele øvre ryg godt og grundigt. Er du sikker på at du ikke laver dem med for meget hiv og sving siden de også går i OM'BAWI? :raisebrow::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvilken muskler "Bend over barbell rows " rammer men damn jeg har de ledeste DOMS i baller for og bag lår i dag.. suk det bliver nok værre de næste timer forstiller jeg mig....

Nice :wub:

Længe siden jeg har haft dem i denne grad... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ehhmm, den skulle gerne ramme hele øvre ryg godt og grundigt. Er du sikker på at du ikke laver dem med for meget hiv og sving siden de også går i OM'BAWI? :raisebrow::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg dødløftet og squattet også igår og lørdag måske bare for for meget to dage i træk.. Nicolai stod ved siden af mens jeg lavede øvelsen så mon ikke han havde irettesat mig... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvilken muskler "Bend over barbell rows " rammer men damn jeg har de ledeste DOMS i baller for og bag lår i dag.. suk det bliver nok værre de næste timer forstiller jeg mig....

Nice :wub:

Længe siden jeg har haft dem i denne grad... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ehhmm, den skulle gerne ramme hele øvre ryg godt og grundigt. Er du sikker på at du ikke laver dem med for meget hiv og sving siden de også går i OM'BAWI? :raisebrow::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg dødløftet og squattet også igår og lørdag måske bare for for meget to dage i træk.. Nicolai stod ved siden af mens jeg lavede øvelsen så mon ikke han havde irettesat mig... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, jf. øvelsen så er lidt statisk træning for bagsiden af kroppen og hvis du så også har lavet knæbøj og markløft to dage i streg før, så er et jo klart at du har DOMS OM'BAWI. :bigsmile:

Og hvad skuer mit øje, nyt navn. :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu jeg skal starte i OBBC og min log her er blevet usandsynligt lang og uoverskueligt vil jeg have mig en ny logbog selvom jeg faktisk ikke har været her særlig lang tid.

I denne forbindelse er min nick pivklar i odense også slettet da jeg ikke synes at have et behov for at gemme mig bag et nick længere...

Tak til alle som har været med til at lave denne log til en helt unik oplevelse jeg håber i følge med i min nye...

Pas på jer selv derude...

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share