Av i rumpen efter Spinning!


AndreasJes
 Share

Recommended Posts

Hej alle på motion online, jeg var til spinning igår for første gang, idag har jeg ondt i rumpen af at sidde på det sæde i en times tid, jeg havde et par almindelige shorts på, og et par almindelige boxeshorts inden under, er der noget andet man kan tag på, for at det ikke gør så ondt de næste par gange? tak på forhånd :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej alle på motion online, jeg var til spinning igår for første gang, idag har jeg ondt i rumpen af at sidde på det sæde i en times tid, jeg havde et par almindelige shorts på, og et par almindelige boxeshorts inden under, er der noget andet man kan tag på, for at det ikke gør så ondt de næste par gange? tak på forhånd  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal ha fat i et par cykelshorts med et indlæg i. De har dem i stort set alle sportsforretninger og cykelforretninger.

Det er money well spent, med mindre du hader tænder på at straffe din rumpet. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

En anden fordel ved cykelshorts er at huden ikke bliver rød og irriteret!

Ved min første spinningtime husker jeg at jeg havde shorts og et par 'tanga'-underhylere på. Det var fint i de første 10 minutter, men da de først blev gennemblødt af sved begyndte de at gnubbe mod huden ved hver pedalomdrejning...

Damn! Kanten på underdrengene, der jo sad helt oppe i lysken havde nærmest gnavet huden væk - det gjorde nas :hmmm::4whip:

Link to comment
Share on other sites

En anden fordel ved cykelshorts er at huden ikke bliver rød og irriteret!

Ved min første spinningtime husker jeg at jeg havde shorts og et par 'tanga'-underhylere på. Det var fint i de første 10 minutter, men da de først blev gennemblødt af sved begyndte de at gnubbe mod huden ved hver pedalomdrejning...

Damn! Kanten på underdrengene, der jo sad helt oppe i lysken havde nærmest gnavet huden væk - det gjorde nas :hmmm:  :4whip:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, lige præcis , de første 10 minutter er uden smerter, men så begynder det ellers :devil:

Link to comment
Share on other sites

Med eller uden cykelbukser, så får man ondt bagi. Der skal bare noget mere saddeltræning til, så forsvinder det.

Rigtig god fornøjelse!!  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

'

Jep, jep enig..

Der er to ting, der kan give ondt i røven - det ene er mangel på saddeltræning. Her kan et par cykelbukser være behjælpelige, men ellers er det bare et spørgsmål om tid før røven/mellemkødet har vænnet sig til træningen...

Og den anden ting er så irriteret hud (som jeg i hvertfald har oplevet), hvor cykelbukser er langt at foretrække fremfor almindelige shorts, da de er mere behagelige at bevæge sig i for de nedre regioner :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share