udseendet af hypertrofi


San
 Share

Recommended Posts

hey!

Jeg tænker sådan lidt på, om det har noget med gener at gøre, hvor stor forskellen er fra upumpet musklers udseende kontra pumpet.

Jeg kan opnå forholdsvis stort look ved en gang god fullbody træning, men dagen efter har jeg ikke rigtig lyst til at gå med korte ærmer, da jeg synes det svinder en del ind....

dette er et meget dårligt billede, havde kun min kameratlf ved hånden, men man får ideen af den pumpet tilstand. Om ikke andet, så kan det jo egentlig også ses på avatar billedet. Det er også taget pumpet.

d1.jpg

Det er en væsentlig forskel....min arm ser måske halvt så stor ud i slap tilstand...(hmm slap....lyder bare ikke rigtigt..hehe)

Men har det noget med gener at gøre, kapilærer, eller hva?

Edited by San
Link to comment
Share on other sites

Genetikken får heller ikke skylden her.

Fedt i underhuden gør musklerne en hel del sværere at se, når pumpet falder. Du kan løse det ved at cutte (er selv igang, og det har allerede hjulpet noget). Og med den muskulatur du har nu, vil du blive temmelig grum at kigge på, også 'upumpet' :wink:

PS: du er ikke for tyk i mine øjne, men der skal nok lidt fedttab til hvis du vil løse dit problem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Genetikken får heller ikke skylden her.

Fedt i underhuden gør musklerne en hel del sværere at se, når pumpet falder. Du kan løse det ved at cutte (er selv igang, og det har allerede hjulpet noget). Og med den muskulatur du har nu, vil du blive temmelig grum at kigge på, også 'upumpet' :wink:

PS: du er ikke for tyk i mine øjne, men der skal nok lidt fedttab til hvis du vil løse dit problem :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Aah det er der katten ligger begravet. Det evindelige cut! Hehe, det har jeg store problemer med. Hmm, okay, well tak for svaret da! Altid rart med kompetente svar :4thumbup:

PS: Lidt for tyk er jeg nok....har ikke det famøse vaskebrædt....desværre. Men det gemmer sig derinde er jeg sikker på :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vidste ikke helt om jeg turde skrive det :blush: Nuvel, jeg venter også på vaskebrædtet (jeg kan mærke det). Det er faktisk ikke så svært når man først kommer i gang, det med at cutte. Jeg har udsat det alt for længe.

Brug regnearket KropkostHK herfra til at tælle kalorier.

Du kan skyde dig ind på dit ligevægtsindtag på MOL's stofskifteberegner (se på forsiden), og så holde dig 500 kcal under dagligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vidste ikke helt om jeg turde skrive det :blush: Nuvel, jeg venter også på vaskebrædtet (jeg kan mærke det). Det er faktisk ikke så svært når man først kommer i gang, det med at cutte. Jeg har udsat det alt for længe.

Brug regnearket KropkostHK herfra til at tælle kalorier.

Du kan skyde dig ind på dit ligevægtsindtag på MOL's stofskifteberegner (se på forsiden), og så holde dig 500 kcal under dagligt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg takker ærbødigst!

:worship:

Link to comment
Share on other sites

Ja, en lavere fedtprocent vil selvfølgelig gøre at du tager dig bedre ud "upumpet", men i bund og grund er sagen vel bare den, at man bare er en smule større lige efter træning, da der er mere blod i musklerne end ellers... tror desværre ikke der er så meget at gøre ved det, så "Take the pump as a vision of what's to come...unpumped" ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, en lavere fedtprocent vil selvfølgelig gøre at du tager dig bedre ud "upumpet", men i bund og grund er sagen vel bare den, at man bare er en smule større lige efter træning, da der er mere blod i musklerne end ellers... tror desværre ikke der er så meget at gøre ved det, så "Take the pump as a vision of what's to come...unpumped" ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm ja og så måske antallet af kapillærer? (kapilærer/kapillærer?)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan opnå forholdsvis stort look ved en gang god fullbody træning, men dagen efter har jeg ikke rigtig lyst til at gå med korte ærmer, da jeg synes det svinder en del ind....

:blink: En lille smule sygeligt at tænke sådan... IMO Det er ikke i dine arme det største problem sidder..

Nu må du lige mande dig sammen, er du en tøz? :wink:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan opnå forholdsvis stort look ved en gang god fullbody træning, men dagen efter har jeg ikke rigtig lyst til at gå med korte ærmer, da jeg synes det svinder en del ind....

:blink: En lille smule sygeligt at tænke sådan... IMO Det er ikke i dine arme det største problem sidder..

Nu må du lige mande dig sammen, er du en tøz? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, det kan du have en pointe i. Men jeg indrømmer blankt, at det ville være rart hvis mine arme havde det samme look hele tiden :4thumbup:

Men ja, lidt selvværdsproblemer er der vel nok tale om. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share