Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

UHHA DEN MOBIL VAR NÆSTEN RØD GLØDENDE I AFTES  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Bliver da vidst nødt til at få skæg igen, bliver vidst nødt til at skjule den dobbelthage...

<{POST_SNAPBACK}>

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej......

<{POST_SNAPBACK}>

Alternativet er at smide 10-15 kg, sååååå...

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du alligevel ikke...

Det vil nok være nemmere at beholde/gro skægget.

<{POST_SNAPBACK}>

:poking: altså.... :nono:

Vi kan alle hvad vi vil Henning... også dig...

<{POST_SNAPBACK}>

Come on, han er 17 år og hans forældre betaler hans mad. Diæt, not likely. :tongue:

Jeg husker selv den alder og al den mad. :4whistling: :blush:

Link to comment
Share on other sites

UHHA DEN MOBIL VAR NÆSTEN RØD GLØDENDE I AFTES   :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Bliver da vidst nødt til at få skæg igen, bliver vidst nødt til at skjule den dobbelthage...

<{POST_SNAPBACK}>

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej......

<{POST_SNAPBACK}>

Alternativet er at smide 10-15 kg, sååååå...

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du alligevel ikke...

Det vil nok være nemmere at beholde/gro skægget.

<{POST_SNAPBACK}>

:poking: altså.... :nono:

Vi kan alle hvad vi vil Henning... også dig...

<{POST_SNAPBACK}>

Come on, han er 17 år og hans forældre betaler hans mad. Diæt, not likely. :tongue:

Jeg husker selv den alder og al den mad. :4whistling: :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::w00t::w00t:

Du spiser stadig din mors mad.... :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

UHHA DEN MOBIL VAR NÆSTEN RØD GLØDENDE I AFTES   :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Bliver da vidst nødt til at få skæg igen, bliver vidst nødt til at skjule den dobbelthage...

<{POST_SNAPBACK}>

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej......

<{POST_SNAPBACK}>

Alternativet er at smide 10-15 kg, sååååå...

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du alligevel ikke...

Det vil nok være nemmere at beholde/gro skægget.

<{POST_SNAPBACK}>

:poking: altså.... :nono:

Vi kan alle hvad vi vil Henning... også dig...

<{POST_SNAPBACK}>

Come on, han er 17 år og hans forældre betaler hans mad. Diæt, not likely. :tongue:

Jeg husker selv den alder og al den mad. :4whistling: :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nogle ville mene, at du ikke rigtigt var nået længere...

Link to comment
Share on other sites

UHHA DEN MOBIL VAR NÆSTEN RØD GLØDENDE I AFTES  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Bliver da vidst nødt til at få skæg igen, bliver vidst nødt til at skjule den dobbelthage...

<{POST_SNAPBACK}>

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej......

<{POST_SNAPBACK}>

Alternativet er at smide 10-15 kg, sååååå...

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du alligevel ikke...

Det vil nok være nemmere at beholde/gro skægget.

<{POST_SNAPBACK}>

:poking: altså.... :nono:

Vi kan alle hvad vi vil Henning... også dig...

<{POST_SNAPBACK}>

Come on, han er 17 år og hans forældre betaler hans mad. Diæt, not likely. :tongue:

Jeg husker selv den alder og al den mad. :4whistling: :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nogle ville mene, at du ikke rigtigt var nået længere...

<{POST_SNAPBACK}>

Henning, stadig en drengerøv. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagen træning blev til tre svømmeturer ved stranden.... :blush:

Dejligt afkølende og super godt.. tror sku jeg vil gøre mere ud af at svømme....  :4thumbup:  Det spiller max!

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Håber at drengene tog dig med til Skårup øre eller smørmosen.... DER er bare lækkert ovre... hvis man altså er til sand :laugh:

Iøvrigt var de fiskefileter slet ikke mine.... øhhh, joooh... men jeg blev lokket !!! :4mewantfood: :blush:

BTW : Grøn koncert 13:00 til 21:00... jeg er med for hyggens skyld... lige hvornår det starter... er det så vigtigt :innocent:

Edited by Phoenix
Link to comment
Share on other sites

Turen gik til Slemborg i går i selskab med Bamzefar… tog turen her på Fyn er det rene luksus… i forhold til Sjælland… Dengang jeg boede på Krisecenteret var mange hjemmefra meget ivrig for jeg skulle flytte dertil.. i går forstod jeg hvorfor.

Smuk, farverigt og med masse af sjæl.. gaderne har sine tydelige tegn af en gl. bydel som man kun kan beundre.

Breath taking!!! :4thumbup:

Nu har jeg ingen intentioner om at rykke til Slemborg men det var helt klart ikke den sidste besøg til denne smukke by. :4smartass:

Første stop efter en lang togtur var Kreas og Mass butik.. slap af noget fedt tøj og masse af prots der var der… Vi skulle handle ind til grill aften… i den lokale Føtex for at finde aftens prots som skulle på grillen, på vej ud møder vi så Mols egen bette Phønix.. med familien ( Mor og søster formoder jeg.. ingen intro fra hans side ??? :dry: )… En kort omgang drilleri over hans indkøb af tavlige fiskefileter som var paneret og stegt i olie :w00t: …og vi var på vej op af nogen ret stejle bakke til drengenes forældres hus..

Der skulle drengene så grave kartofler op som jeg lovede at koge… :cooldance:

Et syn for guderne at se dem med spade og en tom prot spand gå amok over størrelse og form af de bette kartofler i jorden. :4thumbup:

Krea var grill mester… og jeg gik i køkkenet… uha det er ubehageligt at rende rundet i en fremmedes køkken…. :blink:

Dr Pattøj kom forbi med køøøø og rå hygge humør… Samtale emner var der ikke mangle på vi var vist vidt omkring… :w00t:

Mass og overskuuuuuu dukket op med en bette bokser kammerat som de stolte fortalte en hel masse om … desværre husker jeg engang hans navn. SORRY.. tilgive mig jeg er ikke god med navne…. :blush:

Det var en ultra feeeeee aften i deres selskab hvor jeg lærte meget, lagde øre til masse af spas og nød deres selskab for vildt.

Paradise.. i must say…

Dagen griner var da en mega flok sorte fugle fløj over os med dertil hørende klatter…. :w00t:

Turen hjem med toget var for sjov .. tog en masse cool billeder af en ung mand glæde af at spise prot bars…Han bliver så saglig så man slet ikke kan forstå det... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagen træning blev til tre svømmeturer ved stranden.... :blush:

Dejligt afkølende og super godt.. tror sku jeg vil gøre mere ud af at svømme....  :4thumbup:  Det spiller max!

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Håber at drengene tog dig med til Skårup øre eller smørmosen.... DER er bare lækkert ovre... hvis man altså er til sand :laugh:

Iøvrigt var de fiskefileter slet ikke mine.... øhhh, joooh... men jeg blev lokket !!! :4mewantfood: :blush:

BTW : Grøn koncert 13:00 til 21:00... jeg er med for hyggens skyld... lige hvornår det starter... er det så vigtigt :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej vi var ikke på nogen strand .. du ved godt hvordan drenegene har det med den slags... :w00t:

Mere om aften i den forrig indlæg.. :wink:

God tur til Grøn koncert... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Turen gik til Slemborg i går i selskab med Bamzefar… tog turen her på Fyn er det rene luksus… i forhold til Sjælland… Dengang jeg boede på Krisecenteret var mange hjemmefra meget ivrig for jeg skulle flytte dertil.. i går forstod jeg hvorfor.

Smuk, farverigt og med masse af sjæl.. gaderne har sine tydelige tegn af en gl. bydel som man kun kan beundre.

Breath taking!!!  :4thumbup:

Nu har jeg ingen intentioner om at rykke til Slemborg men det var helt klart ikke den sidste besøg til denne smukke by.  :4smartass:

Første stop efter en lang togtur var Kreas og Mass butik.. slap af noget fedt tøj og masse af prots der var der… Vi skulle handle ind til grill aften… i den lokale Føtex for at finde aftens prots som skulle på grillen, på vej ud møder vi så Mols egen bette Phønix.. med familien ( Mor og søster formoder jeg.. ingen intro fra hans side ??? :dry:  )… En kort omgang drilleri over hans indkøb af tavlige fiskefileter som var paneret og stegt i olie  :w00t: …og vi var på vej op af nogen ret stejle bakke til drengenes forældres hus..

Der skulle drengene så grave kartofler op som jeg lovede at koge… :cooldance:

Et syn for guderne at se dem med spade og en tom prot spand gå amok over størrelse og form af de bette kartofler i jorden.  :4thumbup:

Krea var grill mester… og jeg gik i køkkenet… uha det er ubehageligt at rende rundet i en fremmedes køkken…. :blink:

Dr Pattøj kom forbi med køøøø og rå hygge humør… Samtale emner var der ikke mangle på vi var vist vidt omkring… :w00t:

Mass og overskuuuuuu dukket op med en bette bokser kammerat som de stolte fortalte en hel masse om … desværre husker jeg engang hans navn. SORRY.. tilgive mig jeg er ikke god med navne…. :blush:

Det var en ultra feeeeee aften i deres selskab hvor jeg lærte meget, lagde øre til masse af spas og nød deres selskab for vildt.

Paradise.. i must say…

Dagen griner var da en mega flok sorte fugle fløj over os med dertil hørende klatter…. :w00t:

Turen hjem med toget var for sjov .. tog en masse cool billeder af en ung mand glæde af at spise prot bars…Han bliver så saglig så man slet ikke kan forstå det... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder til at det var en total sjaw tur - Mass og overskuuuuuu er nogle lee' gutter - .... :wink: :4thumbup:

Du har virkelig forstået at nedværke her via MOL - fedt og godt gået JK...

:bigsmile: Iver

Link to comment
Share on other sites

Første stop efter en lang togtur var Kreas og Mass butik.. slap af noget fedt tøj og masse af prots der var der… Vi skulle handle ind til grill aften… i den lokale Føtex for at finde aftens prots som skulle på grillen, på vej ud møder vi så Mols egen bette Phønix.. med familien ( Mor og søster formoder jeg.. ingen intro fra hans side ??? :dry:  )…
Undskyld undskyld... nej det var en veninde (Anne) og hendes mor (Birthe). Vi var lige på shopping og endte i Føtex

Mass og overskuuuuuu dukket op med en bette bokser kammerat som de stolte fortalte en hel masse om … desværre husker jeg engang hans navn. SORRY.. tilgive mig jeg er ikke god med navne…. :blush:

Mon ikke at det var Clay, Rollo's elite kriger

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Turen gik til Slemborg i går i selskab med Bamzefar… tog turen her på Fyn er det rene luksus… i forhold til Sjælland… Dengang jeg boede på Krisecenteret var mange hjemmefra meget ivrig for jeg skulle flytte dertil.. i går forstod jeg hvorfor.

Smuk, farverigt og med masse af sjæl.. gaderne har sine tydelige tegn af en gl. bydel som man kun kan beundre.

Breath taking!!!  :4thumbup:

Nu har jeg ingen intentioner om at rykke til Slemborg men det var helt klart ikke den sidste besøg til denne smukke by.  :4smartass:

Første stop efter en lang togtur var Kreas og Mass butik.. slap af noget fedt tøj og masse af prots der var der… Vi skulle handle ind til grill aften… i den lokale Føtex for at finde aftens prots som skulle på grillen, på vej ud møder vi så Mols egen bette Phønix.. med familien ( Mor og søster formoder jeg.. ingen intro fra hans side ??? :dry:  )… En kort omgang drilleri over hans indkøb af tavlige fiskefileter som var paneret og stegt i olie  :w00t: …og vi var på vej op af nogen ret stejle bakke til drengenes forældres hus..

Der skulle drengene så grave kartofler op som jeg lovede at koge… :cooldance:

Et syn for guderne at se dem med spade og en tom prot spand gå amok over størrelse og form af de bette kartofler i jorden.  :4thumbup:

Krea var grill mester… og jeg gik i køkkenet… uha det er ubehageligt at rende rundet i en fremmedes køkken…. :blink:

Dr Pattøj kom forbi med køøøø og rå hygge humør… Samtale emner var der ikke mangle på vi var vist vidt omkring… :w00t:

Mass og overskuuuuuu dukket op med en bette bokser kammerat som de stolte fortalte en hel masse om … desværre husker jeg engang hans navn. SORRY.. tilgive mig jeg er ikke god med navne…. :blush:

Det var en ultra feeeeee aften i deres selskab hvor jeg lærte meget, lagde øre til masse af spas og nød deres selskab for vildt.

Paradise.. i must say…

Dagen griner var da en mega flok sorte fugle fløj over os med dertil hørende klatter…. :w00t:

Turen hjem med toget var for sjov .. tog en masse cool billeder af en ung mand glæde af at spise prot bars…Han bliver så saglig så man slet ikke kan forstå det... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder til at det var en total sjaw tur - Mass og overskuuuuuu er nogle lee' gutter - .... :wink: :4thumbup:

Du har virkelig forstået at nedværke her via MOL - fedt og godt gået JK...

:bigsmile: Iver

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeeey der ...

Det var total sjov tur.. man kan jo ikke andet en more sig, beundre og nyde disse drenge... :smile:

Jamen Mol er det sejeste sted på nettet .. men men men .. real life ruels... jeg er en super social kvinde når jeg ellers ikke er syg og uden medicin... ( :poking::w00t: af Mass kommentar i aftes... ) så der er ikke noget mere naturligt end at samle folk til hygge... fedt er det bare at andre tager imod mulighederne og nyder mit selvskab som jeg nyder deres.

I må altså snart være med... med eller uden børn er i altid velkommen her... :4thumbup: just remember it... i siger bare hvornår og hvad tid så hitter vi på noget rå hygge.

klem til jer

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share