Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hej Jeanette,

I perioder hvor jeg har meget at tænke over, går jeg også nogle solide lange ture - det giver een en chance fra tid til anden for at slippe sine spekulationer eller komme til en konklusion på noget som har naget.

I mine unge eksamensdage, hvor jeg vanen tro var bagud og derfor inddragede min nattesøvn for at få læst op, vandrede jeg også meget når jeg var for træt. En gang blev jeg stoppet af politiet fordi der havde været indbrud i nærheden og så vandrer der en ung rod (undertegnede) rundt i nabolaget - mand jeg var nervøs for at jeg ville blive trukket ind til stationen. Inden jeg var blevet sendt hjem igen ville jeg have mistet megen god læsetid  :smile:

Mine samtaler med mig selv har nok lydt lidt som Gollum versus Smeagol  :laugh:

Mvh,

AxBard

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen så ved du præcis hvad jeg mener... dog ikke blevet standset af politet i en PW endnu... mænd i uniformer .. mig svedig.. uhhhhhh nice pic .... :w00t::wink:

Klem

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Jeanette!

Tusind tak for din søde velkomsthilsen..

Har været inde og kigge til dig flere gange :bigsmile:. Du lyder til at være noget af det sødeste. Respekt for så meget energi og overskud, specielt når man skeler til hvad du har været igennem. Go girl go!

Endnu en gang en pige fra Fyn... Skal love for at der er gang i den på damesiden i OBBC. Jeg er selv Fynbo, flyttede til Køvenhavn for 15 år siden, men har stadig far og mor hjemme i Skt Klemens, så jeg kommer meget ofte til O'ense.

Glæder mig til at følge dig og alle de andre, uhhh det lover da godt det her :smile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette!

Tusind tak for din søde velkomsthilsen..

Har været inde og kigge til dig flere gange :bigsmile:. Du lyder til at være noget af det sødeste. Respekt for så meget energi og overskud, specielt når man skeler til hvad du har været igennem. Go girl go!

Endnu en gang en pige fra Fyn... Skal love for at der er gang i den på damesiden i OBBC. Jeg er selv Fynbo, flyttede til Køvenhavn for 15 år siden, men har stadig far og mor hjemme i Skt Klemens, så jeg kommer meget ofte til O'ense.

Glæder mig til at følge dig og alle de andre, uhhh det lover da godt det her :smile:

Kærligste hilsner

Sally

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen kære Sally... så næste gang du er i Odense.. så har du din træningstøj med og jeg tag dig med i OBBC....til en gæste træning... Mandag, Onsdag og Fredag er der flest folk i centeret herfra MOL .. stik mig din msn adresse så finder vi en tid og dag når du er her.

Du er hjertlig velkommen her i loggen og tak for dine søde ord.... *S* Jeg bare en kvinde med en fighter gen .... som så mange andre også heldigvis er i besiddelse af....

Klem til dig

Link to comment
Share on other sites

Hoch-spitze! Hvor lyder det herligt! Forældrene er ved Vesterhavet for øjeblikket, så der går lige lidt inden jeg kommer over. Men du kan tro jeg skal sige til :cooldance: Kan jo være at jeg allerede er blevet lidt sejere til den tid :raisebrow:

Kærligste Hilsner

Sally

P.S: Pyhhh kan godt tale om afhængighed her... Har så meget jeg skal, men skal liiige ind og kigge hele tiden. Hmmmm regnvejr og ferie taget i betragtning er det vel okay :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hoch-spitze! Hvor lyder det herligt! Forældrene er ved Vesterhavet for øjeblikket, så der går lige lidt inden jeg kommer over. Men du kan tro jeg skal sige til :cooldance: Kan jo være at jeg allerede er blevet lidt sejere til den tid :raisebrow:

Kærligste Hilsner

Sally

P.S: Pyhhh kan godt tale om afhængighed her... Har så meget jeg skal, men skal liiige ind og kigge hele tiden. Hmmmm regnvejr og ferie taget i betragtning er det vel okay  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen vi er her jo hele tiden... :cooldance: og man bliver vist aldrig klar nok til OBBC... :w00t:

Mol har den indvirkning på folk..... fordi det er så hyggeligt..... særligt i regnvejr... :wink:

klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC i dag

Rotator øvelser 12 x 5 sæt

Pull downs; 6 blokker x 12 x 5 sæt

French press; 4kg x ? x ?.. Ny øvelse så mere koncentration om øvelsen end om antal af rep og sæt. Takker Grinder for hans tålmodighed og hjælp.

Saxon bends: 2 x1kg x 12 x 5

Arm krøl; 8 kg x 12 x 5

Dødløft; 50 kg x ?? x ? sæt… Jeg fik skæld ud…. Min teknik var møj skidt.. Stina og Kern fik rettet det til så nu må jeg bare hænge på. Arbejde hårdt og så kommer det med tiden…

Jeg kan ikke sige det nok til alle andre… "træn med andre som har styr på teknik"… så man ikke laver skader og spilder sin tid.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Efter en uge med regn og kaos samt lidt møj forkælelser så besluttet jeg i dag at leje en billig bil i 4 dage i næste uge så vi alle tre kan komme rundt og få set denne ø vi bor på.

Jeg glæder mig vildt til at lege turist og kende mere til vores nye "Hjem"... Så dagene vil gå med at udforske og træne enten om morgen eller om aften de få dage.

I går havde jeg besøg af en pige jeg boede på Krisecenter med hele dagen og aften.. det var så fedt at finde ud af hvor langt vi var nået hver for sig men også bare have den tæthed som komme af vi kender hinandens historie. Vi så besøg af min "Ven" som også synes at holde af hendes selvskab.. hun har en fantastisk humør som bare smitter for vildt.

Natten bød på fed film og masse af råhygge.... :wink: og en hudafskrabning... :w00t: Træthed meldte sig efter træning i dag og en mormor lur blev afviklet så var jeg klar igen til at tag fat i denne kommende aften.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Lyder som om du har været rigtig dygtig idag!

Har været med Incognito i Thor, så er helt enig i din begejstring for at omgi' sig med de hårde teknik-dudes. Det gi'r så meget :4thumbup:

Glæd dig til Fyn rundt, der findes ikke noget smukkere på denne årstid.

Kærligste hilsner

Sally

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan næsten ikke forstille mig du kunne komme i bedre hænder smukke sally... hans viden er "Breath taking" ... cool han tag hånd om dig.. jeg har ikke selv mødt ham men læst en del af ham... :4thumbup:

Mht til tour de fyn.. så glæder jeg mig vildt.... jeg har altid haft bil indtil jeg landet her på øen så det har været en prøvelse uden lige ikke at have denne frihed. De næste 3 år ser jeg dog ikek mulighed for at købe mig denne luksus så må jeg tag mig friheden til at leje en når det kribler for vildt med at gå på opdagelser.

Virker så ævs at når min børn er store og ikke gider at tag ud og få denne slags oplevelser længere så får jeg råd til bil... :w00t:

Knus og varme tanker til dig Smukke Sally

Link to comment
Share on other sites

Film der skal ses i weekenden.. anbefalet af Hippo...

Boogie Nights;

Om filmen

City Of God;

Om filmen

Demonlover;

Om filmen

Så er de to første film set og damn de er fede på hver deres facon.... :4thumbup: :cooldance: City og god bliver sku dagen favorit... særligt efter at have set lidt om da filmen bleve lavet og hvem der var skuespillerne....

:blink: Ingen udd folk.... WOW!!!

Den sidste film gemmer jeg lige til imorgen... uhmmmmmm :smile: gotta love the name of the movie.. :wink:

Alt i alt en super aften for os alle med hver vores film... min datter så Anna Franks dagbog og min søn så de utrolige... Jeg håber jeg når at se den tegnefilm også ...den skulle være super god.

Vi var også oppe og hente en masse info om Fyn og dens seværdigheder... :blink: der er ikke så meget skrevet så jeg håber da vores bil tur rundt om øen giver mere end jeg har læst i dag da... :w00t: Ellers napper vi bare en tur til Tyskland.... det er sku altid en hit.

:tongue:

DOMS ramt har jeg nu været selvom mange ikke synes jeg fortager mig noget i OBBC.... :w00t: så ved ikke lige hvor de kommer fra.

Jeg har dog til morgen været ude og PW en time og igen i aftes fik jeg en times PW

Sov god allesammen... dont let the bed bugs bite ya... :wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Jeg lovede dig lige at skrive min film  anbefaling her i loggen Delicatessen

Den er grotesk og morsom - og så indeholder den en scene som jeg kom til at tænke på da vi chattede :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den vil jeg bare gerne se.....har ikke kunne finde den. Det ender nok med, at jeg bliver nødt til at købe den....

Link to comment
Share on other sites

Jeg lovede dig lige at skrive min film  anbefaling her i loggen Delicatessen

Den er grotesk og morsom - og så indeholder den en scene som jeg kom til at tænke på da vi chattede :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den vil jeg bare gerne se.....har ikke kunne finde den. Det ender nok med, at jeg bliver nødt til at købe den....

<{POST_SNAPBACK}>

Den var så heller ikke til at finde hos min lokale film pusher..... :mad: så vi kunne måske lige finde en løsning sammen Seth.. den SKAL ses da... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lovede dig lige at skrive min film  anbefaling her i loggen Delicatessen

Den er grotesk og morsom - og så indeholder den en scene som jeg kom til at tænke på da vi chattede :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den vil jeg bare gerne se.....har ikke kunne finde den. Det ender nok med, at jeg bliver nødt til at købe den....

<{POST_SNAPBACK}>

Den var så heller ikke til at finde hos min lokale film pusher..... :mad: så vi kunne måske lige finde en løsning sammen Seth.. den SKAL ses da... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Har sendt en af mine venner på opgaven.....er god til at finde de film jeg gern vil se....

Seth

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Opvarning 40 min på min MTB

Routator øvelser; 12 x 5 sæt... :sleeping:

Pull downs; 5 blokke x 12 x 5 sæt

Box squat; 5 x 5 bare med stang :dry:

Pull throughs; 40 kg x 12 x 5 sæt :wub:

Arm krøl; 6 kg x 12 x 5 sæt

Saxon sidebends; 2 kg x 12 x 5 sæt

Dødløft; 50 kg x 5 x 2 sæt..... :raisebrow: kunne ikke mere 40 kg x 5 x 4 sæt

Træk ned med reb; ? kg x 12 x 5 sæt

Mave crunch; 50 kg x 12 x 5 sæt

Ben press; ? kg x 12 x 5 sæt

Fuld skrue hjem på min MTB.. tabte min lås til cyklen på vej hjem...

:4slap::newtongue: :4ranting:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lovede dig lige at skrive min film  anbefaling her i loggen Delicatessen

Den er grotesk og morsom - og så indeholder den en scene som jeg kom til at tænke på da vi chattede :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den vil jeg bare gerne se.....har ikke kunne finde den. Det ender nok med, at jeg bliver nødt til at købe den....

<{POST_SNAPBACK}>

Den var så heller ikke til at finde hos min lokale film pusher..... :mad: så vi kunne måske lige finde en løsning sammen Seth.. den SKAL ses da... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Har sendt en af mine venner på opgaven.....er god til at finde de film jeg gern vil se....

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Venter spændt.. tak for chatten... så kan du lære det!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Opvarning 40 min på min MTB

Routator øvelser; 12 x 5 sæt... :sleeping:

Pull downs; 5 blokke x 12 x 5 sæt

Box squat; 5 x 5 bare med stang  :dry:

Pull throughs; 40 kg x 12 x 5 sæt :wub:

Arm krøl; 6 kg x 12 x 5 sæt

Saxon sidebends; 2 kg x 12 x 5 sæt

Dødløft; 50 kg x 5 x 2 sæt..... :raisebrow:  kunne ikke mere 40 kg x 5 x 4 sæt

Træk ned med reb; ? kg x 12 x 5 sæt

Mave crunch; 50 kg x 12 x 5 sæt

Ben press; ? kg x 12 x 5 sæt

Fuld skrue hjem på min MTB.. tabte min lås til cyklen på vej hjem...

:4slap:  :newtongue:  :4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Jeanette-hon :bigsmile:

Det ser godt ud!!!! Der er andre end mig, der har brugt søndagen til at få løftet lidt... :wink:

Håber at du har haft en god weekend. Jeg er ved at være upstairs igen.. så jeg skal ikke beklage mig. (Har haft nogle heftige træningspas her i weekenden, så tingene begynder at hænge sammen :4thumbup: )

Stort kram,

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det nu for noget Piv? Skriver du nu også under pseudonym?

(Ja, så det for længe siden, men var ikke i generelt MOL-humør)

Aloe Vera er forøvrigt godt for de fleste hud-problemer.

Nå, ja, og grunden til, at jeg skriver, er, at jeg kender en som har Delicatessen.

Han flytter snart til Odense (15. august), men hvis det er for sent, kan jeg da evt. bede ham om en kopi.

Han er den fyr, jeg kender, som har flest film, og så deler han vist Seths musik-smag, hvis man kan kalde det smag.

Link to comment
Share on other sites

I aftes fik jeg besked på en meget fortolig veninde er død af kræft... hun er nok den pige jeg har været total fortrolig med igennem en sej del af mit liv.

Af en eller anden årsag valgte hun ikke at fortælle mig hun var døende... hvilken har påvirket mig i den grad.

Jeg ville have gerne sagt farvel til hende... dog glædes jeg over jeg så tit har fortalt hende hvilken stor betydning hun har haft i mit liv.

Da jeg mødte hende var hun lige blevet gift... efter en ret hurtig forlovelse. Aldrig har jeg oplevet to menneske elske, begær, fortrolighed og have den fulde accept af hinanden som disse to mennesker delte.

Han tab må være fyldt med smerte.. da jeg talte med ham i aftes var det ham der trøstet mig... :blink:

Han valgte at passe hende til dagen hun døde hjemme... Kræften åd hende op og det havde været et helved at være en del af.. Jeg kan umulig sætte mig ind i hvordan det må have været men "god must have held him tight!

Senere på aften da jeg var faldet en smule ned efter beskeden fik jeg talt med ham om hvordan han havde det... skidt ja .. men også fortabt, alene og forvirret. Jeg inviteret ham herover og han kommer imorgen på sin ny indkøbt MC... jeg ved jeg ikke kan tag hans smerte, men sammen med os kan han opleve at være en del af noget. Han kan selv bestemme hvad han har lyst til eller bare følge med hvor vi end skal hen men vores lejede bil.

Dagen i dag havde jeg lovede mine to guldklumper en tur til Tyskland for at købe lidt lækkert ind.. jeg behøver vist ikke at forklar at det var en meget undelig tur med mange tanker og minder..hvor vil jeg savne hende!

Æret være hendes minde hun var en meget unik kvinde som aldrig fordømte, altid fyldt med varme og forståelse og utrolig givende kvinde.

Husk at fortælle dem i værdsætter, holder af og elsker det i føler for dem så tit i kan... lige pludseligt er det for sent!

´

Jeg føler så dybt med dem hun havde kært i sit liv.. og især for hendes datter...

Link to comment
Share on other sites

Ord kan ikke beskrive tabet af et menneske man holder af.

Din veninde har sikkert vidst der var mange valg der skulle træffes i hendes sidste tid - derfor måske grunden til hun ikke har snakket om det til dig tidligere.

Glæd dig over de ting i har haft sammen og de gode minder du har om hende.

Håber du/i som har været tæt på hende kan hjælpe hinanden igennem det næste stykke tid.

Du ved hvor vi er.

Knus Stina

Link to comment
Share on other sites

Ord kan ikke beskrive tabet af et menneske man holder af.

Din veninde har sikkert vidst der var mange valg der skulle træffes i hendes sidste tid  - derfor måske grunden til hun ikke har snakket om det til dig tidligere.

Glæd dig over de ting i har haft sammen og de gode minder du har om hende.

Håber du/i som har været tæt på hende kan hjælpe hinanden igennem det næste stykke tid.

Du ved hvor vi er.

Knus Stina

<{POST_SNAPBACK}>

Uhha smukke.... jeg kan ikke sige andet end jeg var en af de heldig det fik lært hende at kende.. ville aldrig have klaret mig igennem alt uden hende ved min side.

Ja hun har truffet valget og uanset om jeg forstår det eller ikke er det total ligegyldigt for hun bad sin mand kontakte mig når hun var begravet.

Årsagen har klart været hun vidste jeg ville kunne tackle hans smerte og hjælp ham på vej.

Fuldstændigt som hun har hjulpet mig og omvendt igennem de få år jeg havde hende tæt på mig.

Jeg vil gøre hvad der kan gøres for at være tilstede for dem som jeg kender der holdt af hende som jeg selv gjorde og det er dælme værdifuld at vide jeg har nogen omkring mig. . Som dig :wink:

Hun var så klog på livet.. kunne trøste mig med få ord og masse af spas.. viste mig altid lyset forenden af tunnlen... for fanden hun er uerstatelig.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Jamen der er gået nogen dage... og vi har nået en masse med vores lille lejede bil.

Vi var i Tyskland mandag... Tirsdag kom min afdøde venindes mand og så tog vi turen til Slemborg.

Gik hele dagen igennem byens gader og stræder og ikke mindst en tur ved havneområdet. Mødtes med Gadedrengene som var første gang real life.. very nice... :4thumbup: .. Min underbo Kerrie var også i byen så hun deltog også noget af dagen.

Man kan jo ikke tag til Slemborg uden at besøg Fusion... Massiiiiinen og Granhof var i butikken til min søns store glæde .. uhhhaaaaaaa .... :tongue: Vi fik købt protienpulver og prot bar.. og min søn fik luskede en gratis udaf Massiiiiinen.. :wink:

Spiller er min søn vist. :w00t:

Mange hyggelige timer gik og vi tog så vidre til Faaborg... hvor vi så en mega stor speedbåd... se vedlagt billeder her i loggen... :cooldance: fik endda en rundtur i den .. for fanden den var bare for lækker.

Vi var sent hjemme .. fik lagt børnene i seng og så gik snakken om hvordan tiden inden min veninde døde havde gået. Barske sager at lytte til ... :blink::cry: :confused: Kl var 4 om morgen inden vi faldt til ro.

Nej jeg fik ikke trænet.. synes ikke lige det var passende at smutte mens han var her.

Onsdag morgen spiste vi morgenmad og drog afsted til Fyns hovede og derefter til Kerteminde strand.... :4thumbup: :cooldance::bigsmile: Super start på dagen. Poul tog hjem til sjælland da der nu engang er mange ting at tag sig af efter sådan en dødsfald.

Senere tog jeg i OBBC og fik trænet ben, mave og skulder......... derefter var jeg fotograf til en smule af Mass og Granhofs træning. Kl blev vældig mange så jeg smuttet afsted for at købe ind til en grill aften da vejret var lige til det.

Kern og Stina dukket op og en af nabo drengene til råhygge ... cool var det at grine selvom min indre gjorde vildt oprør hele aften igennem.

Sent var det inden de forlod vares have hygge og så kom min reaktion ... jeg var tom, udmattet og bare keeeeee af det. Kern kom til undsætning hvilken var rigtig dejligt da vi her taler om det var midt om natten hvor alle ellers sover.

Jeg kan ikke forklar hvor mange følelser som sættes igang med en tæt venindes død men det rækker vildt fra savn, vrede, uforståelse, magtesløshed, tristhed oma... for fanden det er bare uretfærdigt at mange mennesker skal rammes så hårdt af sådan en modbydeligt sygdom.

Hendes mand lider i stilhed... forsøger at opretholde sin hverdag .. holde fokus men men men... hverdagen vil ramme ham hårdt på et eller andet tidspunkt og aftalen er så han kommer hertil. Jeg kendte deres liv, deres dybeste hemligheder som ingen andre og han ved han har den fulde forståelse her. God damn it det er hårdt at være vidne til... for man ønsker bare at fjerne smerten og lad dem igen have håb og noget at se frem til.

Stina havde hendtydet at jeg burde sove længe i dag .. jeg tog hende på ordet... og jeg vågenede med en dejlig ro i mig som synes at være så længe siden jeg har mærket.

Der var igen overskud... :smile:

Takket være Kern og Stinas varme sjæle... Jeg fik lige hentet min nye kontor stol hos Stina og Morten.. ( Tak fordi hun er så drøn praktisk mens min hjerne ikke lige tænker på sådan noget i disse dage ) og derefter til Langeskov med bilen. Uhha hvor ville det være fedt at have sin egen bil... piiiiiiiiv...

Hjem med bussen.. pakke træningstøjet og op på cyklen ... OBBC skulle igen i brug.

:4thumbup: :cooldance::smile:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share