HJÆÆÆLP


Cyclingspinner
 Share

Recommended Posts

Hjæææææælp!

Jeg står i den situation, at jeg skal deltage i en ”VikingMan” stafet på lørdag i Fredericia. 1 person svømmer 3,8 km, 1 person cykler 180 km og 1 person løber 42,195 km...

Men nu er vores hold desværre i den uheldige situation, at vores maratonløber er blevet syg med et maveonde, og ikke kan stille op. Så nu skal der handles hurtigt. Vi andre har glædet os meget til denne udfordring, så vi vil være kede af, hvis ikke vi kan stille op.

Kan DU eller kender DU nogen, der kan løbe en maraton nu på lørdag??? Så skriv en PM HURTIGT!!!! PLEASE – der MÅ da være NOGEN, der kan hjælpe, og som er tossede nok til at stille op til en maraton med 1½ dags varsel... :please:

Link to comment
Share on other sites

Løbet gik over al forventning - vi gennemførte i tiden 9:48:35

Pga. vandtemperaturen, var svømmedistancen af sikkerhedsmæssige årsager halveret, så svømmerne kun skulle svømme 1900 meter og ikke de planlagte 3800 meter. Temperaturen var kun 14 grader kl 7 i morges :blink:

Vores svømmer tog 0:45:39 om de 1900 meter.

Vores cyklist (Moi :bigsmile: ) tog 6:00:35 om de 180 km

Og vores suveræne marathonløber, der var sprunget til i sidste øjeblik, og tænkte at han da gerne ville hjælpe, nu han alligevel stod og skulle ud på en 42 km's træningstur, gennemførte sin marathon på lynhurtige 2:58:?

KANON! Vi er alle 3 glade og tilfredse, selvom vi har ondt af de stakler, der skulle igennem alle 3 discipliner selv... :blink:

Samlet placering: Nr 6 mix stafethold ud af 27 hold. 2-plads i aldersgrupering...

Jeg fatter ikke selv, hvordan det lykkedes os at skaffe en løber med 1 dags varsel - men takket være internettet kunne det lade sig gøre. :cooldance:

STORT tillykke til alle der har gennemført idag - stafethold og "singler" :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share