The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Hey Julle :4thumbup:

Da jeg kørte mine første timer på den havde jeg slet ikke tænkt over at det larmer lidt når man giver den gas. Ipoden er sat i øret og musiken spiller langsomt men sikkert når jeg den varme som en god time begynder med. Klokken er nu omkring 6 om morgen og resten af familen sover :innocent: køre først en god bakke så ned igen og så kommer der lige en spurt på et minut eller så. og pludselig bliver døren åbnet til Rummet og ind kikker konen :blink:Hvad fanden er det for en larm du stønner som om du havde gruppesex :laugh::laugh::laugh: så er det sku svært at lade være med at grine og komme tilbage på sporet :smile: min ene pedal piv lidt og kunne da godt lyde som en sengefjeder og samtidigt med at man stønner jo når man skal have luft i en spurt :blush: så husk lige søde at hænge et billede op af din spinbike i opgangen :tongue:

Endnu engang et dejligt besøg i din log :wub:

Kenn

Go griner :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tirsdag den 27 februar 2007

ALT for mange mennesker i mit center idag, men jeg nåede heldigvis mere eller mindre, det jeg skulle til trods for, at samtlige maskiner var optaget.

Lidt for meget :blahblah: blev det også til, men summasummarum kroppen er igang igen..... Den venter bare på at blive smadret denne weekend også med masser af spinning... :4thumbup: Og hvad mere er....Vi har lige fået at vide i øresneglen, at der er 12 timers i Scan den 21 april :firebounce::firebounce::firebounce: LÆKKERT.

Lifefitness crosstrainer 45 min

Let løb til at løsne op 10 min

Styrke af ryg og let mave...

Faktisk helt ok....

God aften til mol

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg tror faktisk også, at en sådan cykel vil være god for dig Okse. Du kan lettere komme op på den. De er også dejlige at køre på. Godt flydende tråd, selvom man skal vænne sig til kædetræk, ihvertfald hvis man er Body Bike kører.

Jeg er nu selv så heldig, at jeg får den igave, fordi jeg er så søøøøø :tongue::tongue: men det er absolut værd at overveje at investere i en selv, især hvis ens arbejdsdag gør, at man ikke altid kan nå centret eller landevej.... og min egen personlige hurdle med vejret, sne og is gør, at jeg ikke GIDER at bevæge mig udenfor på kondistien høhø. Til sommer :innocent:

Don't worry. Jeg poster et billede af vidunderet, når den hentes fra Frederikshavn, transporteres til Århus og installeres. En hel billede serie hehe. Det næste bliver så den længe ventede racer cykel.....men en ting ad gangen. :bigsmile:

Iøvrigt dejligt med den smeltede sne. Så kan Oksen igen komme på turne =) Vi har åbent hus i weekenden i Equ. Kaske du kigger forbi og siger dav?

Det må vi lige se på, Danf (om Oksen muuuhligvis kommer ned og siger pænt KO´daw). Det kunne være hygsomt nok. Time will tell.

Og ja, det er skøøøønt, at sneen smelter.

Link to comment
Share on other sites

God stil, at du skal have din egen Bodybike, Danf. :4thumbup:

Hvor skal den stå henne? Altså, er det én, du skal have som instruktør-cykel i `dit´ center, eller hvad?

Ja, det er specielt at have sin egen cykel. Så føler man også en forpligtelse til at yde sit bedste, for at yde den fuld retfærdighed (ikke fordi jeg, på nogen måde, tror, at du ellers mangler motivation, men you know what I´m saying).

Hav en fed weekend. OG VÆK MED SNEEN! :laugh:

Hej Okse,

du kan få en nyrenoveret spinningcykel for 3000,-

Niske

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

JA TAK NYE CYKLER I MIN STALD No 1 IDAG HURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:4mewantfood: Det var meget meget tiltrængt...

Træning idag kommer til at bestå af to spinning timer, dog ikke på de nye cykler men glæder mig til at prøve dem imorgen.

God dag til Boardet.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

JA TAK NYE CYKLER I MIN STALD No 1 IDAG HURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:4mewantfood: Det var meget meget tiltrængt...

Træning idag kommer til at bestå af to spinning timer, dog ikke på de nye cykler men glæder mig til at prøve dem imorgen.

God dag til Boardet.

Jamen det er da dejligt at høre. det er nemlig altid fedt at få noget nyt tillykke søde julle :superman:

Giv den gas

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Det lyder sq super med nye cykler, det er vel forhåbenlig Bodybike og ikke de andre fitnessbike som jeg døjer med i mit center.

Vi glæder os til at høre om den første prøvekørsel :bigsmile:

Hvor mange cykler har i ved jer ??

:hehe: / Tantor

MINDSANTEN OM DET IKKE ER DEN FORHOLDSVIS NYE HBS VERSION, der er kommet til os ...BODYBIKE naturligvis, man har vel pli som FRASAVNER (frederikshavner oversat red.) :wub::wub::wub::wub: Sneg mig til at tage et lille foto af salen idag, men kan ikke få det ud af min telefon :blink: mig og teknik altså....

Vi har 40 cykler nu. SPRITNYE og fede at tjyre på. Huhej hvor det går. Men det var også hårdt tiltrængt.

Åh hvor dejligt altså.

Link to comment
Share on other sites

Jamen det er da dejligt at høre. det er nemlig altid fedt at få noget nyt tillykke søde julle :superman:

Giv den gas

Kenn

Du har så evigt ret Kenn, men der var mange der ikke forstod min begejstring og entusiasme, da jeg fortalte om de nye Body Bikes i mit center den anden dag. Jeg måtte bide i mit skrivebord på jobbet for ikke at hoppe rundt i glædesrus, for ellers ville min chef sikkert tilkalde en ambulance i den tro, at jeg var blevet skingrende vanvittig. Lignende glæde kan læses, da vi i sin tid fik nye cykler i SATS...hvis man bladrer noget tilbage...tror jeg..... Men ja der skal skam ikke så meget (eller skal der) til at glæde os spinning freaks. :violin:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 28 februar 2007 Spin Viby

To virkelig gode timer, når jeg selv skal sige det. Fyldt op og så sparker man jo lidt ekstra til, hvilket også kan ses på den høje snit puls på time to. Superdejlig stemning...en anelse casual indimellem på time 1, hvilket bare var herligt på sådan en skøn onsdag.... Ak ja man skal heller ikke kimse af "Sun of Jamaica" Den kan jo få enhver til at smile. :4slap:

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit 149

:heartpump: Max 175

Spin Interval 2 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 168

:heartpump: Max 189

Torsdag den 1 marts 2007 I forårshumør og glæde over en så hurtig gået uge.

MEN træning kunne jeg godt have undværet idag....Dog havde jeg givet hånd på en spinning time sammen med veninde M, som havde sin første medlemsdag i Nox den dag. Benene var tunge og min øjenlåg ved at falde i konstant under cykling såvel som styrke. Ingen energi. Tomme depoter...Alt i alt en katastrofe, men de nye cykler skulle jo lige testes, og når man er i godt selskab til begge sider, så gør det jo ikke så meget at man bare triller lidt. :blush:

Styrke

Spin Distance ved Jakob R :bike:

Tid 55 min

Ingen pulsmål. KATASTROFALE ben....

Så jeg vælger at se torsdagen som restitutions træning.

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 2 marts 2007 Optakt til massiv spin weekend.

Derfor blev det til ca 1 times gennemkørsel af movie program til imorgen på lidt lavere intensitet end oprindeligt planlagt. Fik selskab af resceptionist H som kørte med for lige at træne lidt ekstra selv.

Derefter rigtig god styrke træning af ryg og mave. Det så det kan mærkes nu i min ryg. Lækkert....

Imorgen bliver det til 3 timers spin, styrketræning og en masse :blahblah: .Remedierne er pakket. Åh hvad har jeg nu rodet mig ud i. :blink::clown2::tease: ..F... det ...sjovt skal det være....og hårdt :devil:

Søndag bliver det til 2,5 times spin og styrketræning.

Idag...

Restitutions spin 1 time :bike:

+ styrketræning ryg og mave

God fredag aften Mol

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en rigtig dejlig hård aktiv week-end, bare gi' den gaz :bike: :bike:

Ang. de nye cykler, er de nemmere/mere ens at regulere belastningen med det nye bremse system.

God week-end.

:hehe: /T

Lad os se.....de tager hurtigere ved i belastning og skifter indimellem b selv, men det er her i starten, at det kører sådan. Ingen tvivl skal herske...vi nyder dem. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 3 marts 2007

Spinning 2 steder på denne første lørdag i foråret.

Scan:

Styrketræning + :pumpin:

Spin Interval 1 ved mig (min første time på de nye cykler) :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 163

:heartpump: Max 187

Viby:

Moviespin ved mig :bike: Ufrivillig-fornemmelse - af - langvarigt - karbad

Tid 1:32 (normalt reklameret med 2 timer men et defekt udsugningssystem sendte os alle til tælling)

:heartpump: Snit 154

:heartpump: Max 190

Man skal nok ikke regne med pulstallene på denne time, hvor alt sejlede i sved så spejlene drev og alt hvad der kunne blive vådt, blev det. Det mest katastofale jeg længe har oplevet, så jeg måtte droppe en stor del af mit oprindelige program. Ærgerligt. Men jeg har lovet at køre det igen, og næste gang får den fuld skrue og endnu mere movie lir.

Der er ikke andet at gøre, end at bide sig selv i læben og så gentage eventet....det var bestemt ikke ordenligt....

Søndag den 4 marts 2007

Scan:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 157

:heartpump: Max 188

Body and Mind spin ved mig :bike:

Tid 1:25

:heartpump: Snit 156

:heartpump: Max 187

Det var liiiiiiiiiiiiiiiiiige før, der endnu engang herskede panik i lokalet, da 5 medlemmer kom ind med billet og ude af stand til at få en cykel. 6 cykler stod stadig UDEN pedaler.....så vupti pedaler på og afsted. Det er ikke lige den fedeste måde at starte en time med udpræget indadvendt fokus på, men det gik da de første startvanskeligheder var på plads. Lækker afstressende men hård time som jeg elsker at køre...

Imorgen er der træningsfri...Absolut...og piv så savnes gemalen der rejser til Italien i aften :cry3::crybaby:

Rigtig god aften mol...

Damn den her uge gik stærkt.

PSSST glemte da at der idag kom 2 nye medlemmer i folden via sælger Julle...NYE MEDLEMMER...=)

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hey Danf.

Lort med "ufrivillig karbad" men ellers lyder det spændende. Men men, når du nu viser film igen igen, ku' det være fedt med en billet på bagerste række :smile: hvis der ikke er alt udsolgt.

Ha' en go' dag.

:hehe: /T

Link to comment
Share on other sites

Hey Danf.

Lort med "ufrivillig karbad" men ellers lyder det spændende. Men men, når du nu viser film igen igen, ku' det være fedt med en billet på bagerste række :smile: hvis der ikke er alt udsolgt.

Ha' en go' dag.

:hehe: /T

Hej Tantor. Mon ikke det kan arrangeres, men ligenu holder jeg en pause fra events ....nu må det blive de 'alm' timer plus convention i Vejle næste weekend. :superman: Glæder mig.

Link to comment
Share on other sites

En lille notits..... :innocent: Hvordan kan man have DOMS i lægmusklerne af at vaske tøj? :blink: Jo når man skal løbe op og ned fra 4. sal flere gange på en aften, så kan det åbenbart mærkes i mine stænger dagen efter.. Skræmmende. :w00t:

Mine damer og herrer. Jeg har nu taget konsekvensen og tilmeldt mig en step time på torsdag :laugh: Følg endelig med når jeg rapporterer fra den mystiske aerobic sal, som det er meget længe siden, jeg har indfundet mig i sidst. (hvis man ser bort fra mine timer med balance i SATS regi). GYS jeg er skræmt, men NU skal det være. Julie og en step skammel. :4thumbup: :wub: Vi får se, vi får se.

Tænker dog lidt på om det er dumt at begynde lige denne uge, når nu weekenden byder på en del udfordringer i Vejle?? Tænker på større DOMS i benene, end jeg har nu? Pjat vi tager chancen.

God dag indtil vi skrives igen.

:blush: Ja ups er på job. (tag den Thomas E)

Link to comment
Share on other sites

En lille notits..... :innocent: Hvordan kan man have DOMS i lægmusklerne af at vaske tøj? :blink: Jo når man skal løbe op og ned fra 4. sal flere gange på en aften, så kan det åbenbart mærkes i mine stænger dagen efter.. Skræmmende. :w00t:

Mine damer og herrer. Jeg har nu taget konsekvensen og tilmeldt mig en step time på torsdag :laugh: Følg endelig med når jeg rapporterer fra den mystiske aerobic sal, som det er meget længe siden, jeg har indfundet mig i sidst. (hvis man ser bort fra mine timer med balance i SATS regi). GYS jeg er skræmt, men NU skal det være. Julie og en step skammel. :4thumbup: :wub: Vi får se, vi får se.

Tænker dog lidt på om det er dumt at begynde lige denne uge, når nu weekenden byder på en del udfordringer i Vejle?? Tænker på større DOMS i benene, end jeg har nu? Pjat vi tager chancen.

God dag indtil vi skrives igen.

:blush: Ja ups er på job. (tag den Thomas E)

Jeg er også mest øm i læggene, når jeg har leget flyttemand :laugh: Alt muligt andet kan mine ben klare men bare ikke det... :blush:

Godt at se, at du ellers får trænet...som altid :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også mest øm i læggene, når jeg har leget flyttemand :laugh: Alt muligt andet kan mine ben klare men bare ikke det... :blush:

Godt at se, at du ellers får trænet...som altid :superman:

Så sandt så sandt. Jeg kan cykle i timer uden at have smerter, men at gå op og ned ad trapper. Guddødemig om ikke mine lægge er så hårde som sten....

Mht træning. Så er det vist ingen ting i forhold til dig runner...Havde planlagt at begynde så småt at løbe udenfor igår, men det ændrede sig til en gå tur som ændrede sig til TØJVASK :nonono: Nå jamen det skulle jo gøres. MEN JEG VIL TIL AT LØBE IGEN....FOR REAL...DET SKAL VÆRE NU!!!!! Problemet er bare at jeg underviser en del spinning timer, samt jeg vil også gerne styrketræne en del og den ene dag om ugen (mandag), som jeg har gjort til min hviledag, jamen der burde jeg jo ikke foretage mig nogetsomhelst.... Så problemet er, at få presset 2 ugentlige løbeture (udenfor) ind i min dagligdag. Det virker ret uoverskueligt med job, mand og undervisning + anden træning.... :sneaky2::nonono: Savner luften, duften, kulden og den prikkende fornemmelse af støvregn, der rammer en i ansigtet...Gid jeg dog kunne komme ud igen på kondistien...Og nej morgenløb som Mizzra...er bare ikke mig. Kunne prøve en tur men tror ikke at endorfinerne vågnes i min krop på den tid. Måske er det også fordi, jeg så gerne vil op på det løbeniveau, jeg havde engang. Så synes 5 km måske for lidt. Men er det bare min tankegang? Og burde jeg ikke bare være tilfreds med at starte på de 5 km og så se hvad der sker sidenhen? Hmm lidt løbetanker fra kontor musen.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Der sørges....Har netop fået at vide at en meget nær ven af familien er død... Rent faktisk et af de bedste mennesker, jeg nogensinde har mødt. Det svider lidt... men sådan er livet jo. Man lever jo ikke evigt :cry3:

Christian Jul Hansen. Kunstmaler og kulissemaler ved De Danske Filmstudier samt Fader til Henrik Jul Hansen fra Tour de France udsendelserne... Du vil altid være savnet.... :4goodbye:

De københavnere ER bare noget specielt. :heartpump:

Nøj det var en tung sten.....

suk....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag 6 marts 2007 En dag med lidt tunge tanker.

Trods tristhed lykkedes det mig alligevel at få trænet godt og svedt så rigeligt.

Løb 50 min

Styrketræning af Ryg og mave...

Ikke så meget mere at fortælle desværre. Tankerne flyver.....

God aften :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ikke så meget mere at fortælle desværre. Tankerne flyver.....

Hej Søde Julie

Det er aldrig morsomt at skal sige farvel :unhappy: men det er desværre prisen for at få lov til at leve. Håber du snart er oppe igen og kan nyde vi går mod varmere tidere. STORT kram og tanker fra mig.

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share