NFLpicks på tv2 MOL's privatliga


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 235
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1/ donprehn (1973 Point)

Hold Manager: donprehn

pixel.gif

2/ offi92 (1933 Point)

Hold Manager: offi92

3/ kalak_gbp (1930 Point)

Hold Manager: kalak_gbp

pixel.gif

4/ admiral-prehn (1915 Point)

Hold Manager: admiral-prehn

pixel.gif

5/ vernerlohals (1901 Point)

Hold Manager: vernerlohals

pixel.gif

6/ mrfreeze (1738 Point)

Hold Manager: mrfreeze

pixel.gif

7/ anders_l_holm (1695 Point)

Hold Manager: anders_l_holm

pixel.gif

8/ kessek (1561 Point)

Hold Manager: kessek

pixel.gif

9/ rglud (1534 Point)

Hold Manager: rglud

pixel.gif

10/ huz (1507 Point)

Hold Manager: huz

pixel.gif

11/ thepaintrain (1461 Point)

Hold Manager: thepaintrain

pixel.gif

12/ spockie (1287 Point)

Hold Manager: spockie

Total skandale runde for mit vedkommende..! Under 300 point og kn 4 ramte kampe.. :blink: må vist hellere lige oppe mig..

Link to comment
Share on other sites

Runde 8, næsten færdigspillet, og en noget bedre runde denne gang for mit vedkommende. I hvert fald når Steelers i dag vader hen over et Ravens hold uden deres 4 største profiler.

Missede 3 kampe, desværre ikke de lavest scorende, men bedre end de 9 fra sidste uge..! :blink:

EDIT...! Var vist lige hurtig nok..! Det var selvfølgelig Rams der var uden 4 største profiler.. ik Ravens.. Dog mangler de Ray Lewis

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Runde 8, næsten færdigspillet, og en noget bedre runde denne gang for mit vedkommende. I hvert fald når Steelers i dag vader hen over et Ravens hold uden deres 4 største profiler.

Missede 3 kampe, desværre ikke de lavest scorende, men bedre end de 9 fra sidste uge..! :blink:

At Bucs tabte til 49'ers var dyr for mig :dry:

Link to comment
Share on other sites

har 490 point her inden steelers - ravens, hvor jeg har 60 point på steelers

edit...jeg kom vist til at skrive jeg havde ravens før....så dum er jeg trods alt ikke. har seævfølgleig taget Steelers

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Så kom den nye stilling..! Prehnerne holder sig i toppen.. Og de 3-4 øverste trækker så småt fra.. :dry:

1/ donprehn (2465 Point)

Hold Manager: donprehn

2/ admiral-prehn (2465 Point)

Hold Manager: admiral-prehn

3/ kalak_gbp (2451 Point)

Hold Manager: kalak_gbp

4/ offi92 (2389 Point)

Hold Manager: offi92

5/ vernerlohals (2363 Point)

Hold Manager: vernerlohals

pixel.gif

6/ anders_l_holm (2191 Point)

Hold Manager: anders_l_holm

pixel.gif

7/ mrfreeze (2154 Point)

Hold Manager: mrfreeze

8/ kessek (2074 Point)

Hold Manager: kessek

9/ rglud (1961 Point)

Hold Manager: rglud

10/ huz (1846 Point)

Hold Manager: huz

11/ thepaintrain (1759 Point)

Hold Manager: thepaintrain

12/ spockie (1682 Point)

Hold Manager: spockie

Lavede selv 496 points..! Mistede min 75'er på Tampa..! Men en klar forbedring ift. sidste uge..

Vores liga ligger på en 8. plads..! :4thumbup:

Og Donprehn ligger 168 overall..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

det er tæt i toppen. kan se jeg har indhentet brormand, så det egentlig er en delt første plads. Så må jeg gøre mig umage og se om jeg kan ligge udelt nummer 1 efter næste uge :devil:

Ja, jeg er bange for sidste uge kostede mig en mulighed for en top 3..! :tongue: i blir ik nemme at hente..!

Link to comment
Share on other sites

Så er vi nået dertil i programmet hvor Colts skal en lille tur til New England, hvilket sikkert kunne være vældigt hyggeligt, hvis man da ikke lige skulle møde Patriots på Foxboro.

Vejrudsigten for mandag aften i Boston, siger mulighed for regn og ned til 4 grader C.

Det lyder ikke som Colts' kop the, og det bliver spændende og se om de er så gode som deres 7-0 record antyder.

Super interessant kamp, bare "ærgeligt" at man skal sætte picks på den, for det bliver svært.

Jeg tror jeg hælder til Patriots, hvad siger i andre?

Link to comment
Share on other sites

Så er vi nået dertil i programmet hvor Colts skal en lille tur til New England, hvilket sikkert kunne være vældigt hyggeligt, hvis man da ikke lige skulle møde Patriots på Foxboro.

Vejrudsigten for mandag aften i Boston, siger mulighed for regn og ned til 4 grader C.

Det lyder ikke som Colts' kop the, og det bliver spændende og se om de er så gode som deres 7-0 record antyder.

Super interessant kamp, bare "ærgeligt" at man skal sætte picks på den, for det bliver svært.

Jeg tror jeg hælder til Patriots, hvad siger i andre?

Ja Gillette stadium er nok ikke spændende at spille på..! Men jeg tror sgu at Colts defence nupper den..! En tæt kamp.. Men Mathis og Freeney går amok..! :wink: Et lavt pick til Colts tror jeg det blir..!

Link to comment
Share on other sites

Colts' problem er bare, at Bruschi muligvis også går amok, og så kan kan man have både Mathis, Freeney, ti vilde heste og Den Røde Hær på sin roster, man er stadigvæk in deep trouble.

Jeg kan lige se for mig at Bruschi begynder at blive varm igen efter sin sygefravær, samtidigt med at det begynder at sne i løbet af kampen. Personligt tror jeg at Mannings testikler ville begynde at krympe indtil han ikke kunne løbe 4 skridt eller ramme sine recievers, det har man jo set før.

Det bliver ret spændende!

Link to comment
Share on other sites

Så er vi nået dertil i programmet hvor Colts skal en lille tur til New England, hvilket sikkert kunne være vældigt hyggeligt, hvis man da ikke lige skulle møde Patriots på Foxboro.

Vejrudsigten for mandag aften i Boston, siger mulighed for regn og ned til 4 grader C.

Det lyder ikke som Colts' kop the, og det bliver spændende og se om de er så gode som deres 7-0 record antyder.

Super interessant kamp, bare "ærgeligt" at man skal sætte picks på den, for det bliver svært.

Jeg tror jeg hælder til Patriots, hvad siger i andre?

Det bliver meget spændende. Det er i denne kamp Colts skal vise, at de vil vinde Superbowl i år. Colts har i år et mere balanceret hold og skal møde et Patriots som selv med Bruschi er dårligere end sidste år. Jeg tror de kan gøre det, hvis de ikke vinder på mandag vinder de aldrig i Boston.

Link to comment
Share on other sites

Kalak:

Jeg tror ikke det bliver aktuelt med Bruschi..! Colts spiller for godt i år til, at et svækket patriots hold kan gøre for meget ved dem. Om det så sner grønne grise, tror jeg stadig at Manning og Co. tager sejren hjem.

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share