NFLpicks på tv2 MOL's privatliga


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 235
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har misset 2 kampe i denne omgang...

Havde Denver over Kansas for 50, og Buffalo over Miami for 18 points..

Før MNF har jeg 556 point med 26 på Seahawks i aften...! En respektabel runde.. :smile:

Jeg forstår det ikke?

Sad og lavede mine picks igår formiddags - men de er ikke blevet registrerede!!!

Ellers supergode picks for mit vedkommende, men når der ikke er registereret noget, kan det jo være ligemeget...

Er mega sur og tvær lige nu :(

Link to comment
Share on other sites

Aktuel MOL stilling:

1/ admiral-prehn (5183 Point) Se detaljer

Hold Manager: admiral-prehn

2/ vernerlohals (5113 Point) Se detaljer

Hold Manager: vernerlohals

3/ donprehn (5093 Point) Se detaljer

Hold Manager: donprehn

4/ kalak_gbp (5036 Point) Se detaljer

Hold Manager: kalak_gbp

5/ anders_l_holm (4805 Point) Se detaljer

Hold Manager: anders_l_holm

6/ mrfreeze (4650 Point) Se detaljer

Hold Manager: mrfreeze

7/ rglud (4466 Point) Se detaljer

Hold Manager: rglud

8/ offi92 (4417 Point) Se detaljer

Hold Manager: offi92

9/ huz (4396 Point) Se detaljer

Hold Manager: huz

10/ spockie (4205 Point) Se detaljer

Hold Manager: spockie

11/ kessek (4197 Point) Se detaljer

Hold Manager: kessek

12/ thepaintrain (1759 Point) Se detaljer

Hold Manager: thepaintrain

Ingen forskydninger i toppen, men Rglud og Offi er rykket foran mig. Samtidig er Spockie er på vej tilbage og rykker forbi kessek

Liga-mæssigt ligger vi stadig nr. 8 overall med kun 9 point op til nr. 7.

Link to comment
Share on other sites

En okay runde for mig..! Havde sikret mig med de lave point åp de missede kampe..

480 inden MNF i nat..! Med 40 på Falcons, så mon ik jeg har 520 efter det..? :4thumbup:

Missede:

Steelers over Bears

Titans over Texans

Dallas over Chiefs

Jets over Raiders

Bucs over Carolina

Miami over Chargers

Men stadigvæk 480 point..! :blink:

Link to comment
Share on other sites

stillingen:

1/ admiral-prehn (5718 Point) Se detaljer

Hold Manager: admiral-prehn

2/ vernerlohals (5663 Point) Se detaljer

Hold Manager: vernerlohals

3/ kalak_gbp (5591 Point) Se detaljer

Hold Manager: kalak_gbp

4/ donprehn (5589 Point) Se detaljer

Hold Manager: donprehn

5/ anders_l_holm (5325 Point) Se detaljer

Hold Manager: anders_l_holm

6/ mrfreeze (5196 Point) Se detaljer

Hold Manager: mrfreeze

7/ rglud (5013 Point) Se detaljer

Hold Manager: rglud

8/ huz (4875 Point) Se detaljer

Hold Manager: huz

9/ spockie (4707 Point) Se detaljer

Hold Manager: spockie

10/ kessek (4635 Point) Se detaljer

Hold Manager: kessek

11/ offi92 (4417 Point) Se detaljer

Hold Manager: offi92

12/ thepaintrain (1759 Point) Se detaljer

Hold Manager: thepaintrain

stadig numme 1 :santa2:

535point var hvad jeg fik hevet hjem i denne runde

Link to comment
Share on other sites

Hvad er egentlig din opfattelse af Colts - Chargers kampen..? Dårlig dag? Eller formåede San Diego at udstille de svagheder der var..?

Som jeg sagde til min lillebror inden kampen. "Jeg burde have taget Chargers i picks, Colts har intet at spille for". Jeg tror at de sidste procent det giver at kampen er betydningsfuld gjorde at Colts tabte i weekenden. Det var ligesom om at holdet havde lidt den mentalitet at det nok skal gå i hele første halvleg. Chargers forsvar formåede virkelig at presse Maning i kampen og det kunne ses på angrebet. Hvilket måske også kan skyldes at Colts O-line havde IMO måske sæsonens dårligste kamp, så er spørgsmålet bare om det var Chargers fortjeneste eller Colts havde en dårlig dag. Jeg hælder mest til at Colts O-line havde en dårlig dag, især efter at have set kampene mod Jacksonville og Steelers.

Tilgengæld spillede Colts forsvar okay, hvor IMO Freeney var den bedste spiller fra Colts. Det gode forsvar var faktisk ved at vinde kampen for Colts. Det var bare ikke nok i en kamp, hvor Colts offensiv var dårligere end set længe. Da Colts var fx var foran 17-16 i 4 quarter valgte Manning mange kast, havde det været en playoff kamp, havde han nok valgt flere løb, så de kunne tage tid på klokken og stille og roligt æde yards. Hermed sagt at nogen af de strategiske beslutninger bar præg af at kampen ikke betyd noget, men at man gerne ville vinde i fin stil foran hjemmepublikum.

Jeg tror at Colts havde vundet, hvis det var en playoff kamp. Faktisk tror jeg godt at kampen kan være til fordel for Colts, som nu har opdaget at de ikke er uovervindelige, men at der skal en 100% indsats til at vinde kampene. Derfor ser jeg stadig Colts, som superbowl favorit og jeg ser ikke Chargers som det hold, som har størst chance for at stikke en kæp hjulet på Colts. Det mener jeg er Bengals, hvis offenssiv ser meget nasty ud og egentlig pressede et godt spillende Colts hold maksimalt.

Disclaimer

Ovenstående kan bære præg af at forfatteren er Colts fan :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ret enig med dig i at O-line spillede en del under evne, men at D-line spillede en fornuftig kamp var jeg noget overrasket over. Eftersom 2 startere som Robert Mathis og Corey Simon ikke var med.

Hvad angår de forskellige mere eller mindre mærkelig play kald, så virkede det som om de ville det mere spektakulære. Jeg forstår ikke hvorfor man skal gøre det sværere end det egentlig er. Eksempelvis da de går efter den på 4. down istedet for at sparke et sikkert FG. Der var jo masser af tid tilbage i kampen.

Men hvis O-line ikke strammer sig an, tror jeg ikke det bli'r så nemt fremover for Manning at finde sine recievere, som han også havde lidt problemer med, når tiden til det var knap...

Men men, Colts står i Superbowl, det tror jeg stadig... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share