"knæk" i knæet...


Cat
 Share

Recommended Posts

Hej

I går eftermiddags da jeg var til træning lavede jeg åbenbart en lidt skæv bevægelse der gjorde at mit knæ "knækkede" ret voldsomt... ligesom når en "knækker fingre" el. ligende....

Var en ubehagelig følelse og kunne mærke der skete et eller andet, men tænkte ikke videre over det da det ikke egentlig gjorde ondt eller generede... (skal lige siges at det ikke skete mens jeg lavede en øvelse - holdt faktisk pause mellem 2 sæt db press :blink: )...

Men her i dag hvor jeg faktisk har brugt benet (og knæet) lidt, ved at at være i skole og sådan, har jeg nærmest konstant kunne mærke det... Det er stadig ikke en decideret smerte, men det er alligevel ret generende... Gør kun rigtig "ondt" når jeg strækker benet helt...

Jeg håber I ved om det er noget jeg skal bekymre mig om???, eller om jeg bare skal klø på med træningen???...

Spiller jo basket, og synes ikke umiddelbart at det er det bedste med et lidt ustabilt knæ, men samtidig gør det jo ikke ondt hele tiden???

Håber på kloge ord :bigsmile:

På forhånd tak :wink:

PS. Smerten sidder indvendigt i knæet (på bagsiden) og lidt lateralt...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at du skal lægge vejen forbi din læge.

Det KAN være din menisk der er gået i stykker eller brusken inde i dit knæ, og jo hurtigere der blvier gjort noget jo bedre - Det ville da være ærgeligt hvis du virkelig havde lavet en skade i dit knæ og ikke fik gjort noget ved det, for så kommer du med garanti til at betale for det senere :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share