Ny squat dragt


Eltzholtz
 Share

Recommended Posts

Yes så er den nye dragt her! Der er blevet lavet et review her, http://www.liftinglarge.com/Super%20Plus%20review.htm ! Så skal der snart handles dragt igen! :laugh:

PS. det her er ikke et oplæg til en ny diskussion om udstyr!

Kanon med noget nyt udstyr :4thumbup:

Men tvivler på at der er ret mange der kan bruge den

Dere er jo mange der har svært nok ved at komme ned i den gamle

Link to comment
Share on other sites

Nice, noget der kommer i IPF?

For så vil jeg da vente med at købe ny Squatdragt..

Er der forresten den nye dragt som var i tale for noget tid siden som skulle være 15% tykkere? siden den er noget tungere i det end den almindelige centurion? de nævner også at den minder lidt om kevlar !!!! OMG!

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

26% tykkere! Dragten er godkendt i IPF, den kan bla. erhverves på www.plgearonline.com

okay, så følger bænkdragterne etc sikkert også med snart.. så skulle jeg ikke have bestilt en ny nu her :tongue:

Så på hjemmesiden at det nok bliver den der "kantana" som bliver IPF's nye skud på stammen for udstyr..

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

Er der forresten den nye dragt som var i tale for noget tid siden som skulle være 15% tykkere? siden den er noget tungere i det end den almindelige centurion? de nævner også at den minder lidt om kevlar !!!! OMG!

Jeg har stået med begge dragter i hænderne og forskelen på en ny Centurion NXG+ og en i det nye NXG Super+ er altså ikke så vild. Umiddelbart tror jeg ikke det er de vilde ekstra kilo, men derimod en øget holdbarhed der er det nye stofs største kvalitet.

okay, så følger bænkdragterne etc sikkert også med snart.. så skulle jeg ikke have bestilt en ny nu her :tongue:

Så på hjemmesiden at det nok bliver den der "kantana" som bliver IPF's nye skud på stammen for udstyr..

"Kantana" er blot et andet navn for Fury-dragten. Men både Fury og F6 kommer snart i NXG Super+.

Link to comment
Share on other sites

umiddelbart lyder det okay, hvis den er lidt breddere i stropperne,

men det lyder godt nok som de 2 der har prøvet den, havde lidt svært ved at ramme dybden..

men hva faen, det kunne da være sjovt at prøve... jens fra klubben har nok allerede bestilt en i stør. 40 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så kommer du lige med en update når du har prøvet den ikke? :smile:

Der kommer btw. vist en ny dødløft dragt fra Inzer ved navn Fusion som skulle være beregnet til konventionel dødløft! Nogen som ved noget mere om det?

Deter ikke noget der er godkendt, så det bliver tidligst efter vm i november

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share