Væske i kroppen


fnull
 Share

Recommended Posts

Angel - At du ikke tør kommentere mine indlæg direkte til mig, men i stedet for kommenterer dem inddirekte er direkte selvcensur. At du tror du ved hvad jeg har af praktisk som teoretisk erfaring er selvcensur - at du samtidigt prøver at nedgøre mig derigennem er selvcensur.

Dette er et videnskabeligtboard, hvis man ikke her må spørge efter referencer på emner man er uenig eller uvidende om, uanset hvor logiske de end måtte være for andre, hvilken kvalitet har boardet så?

Hvis den fysiologiske reaktion var så simpel, havde det jo været piece of cake for dig at forklare mig hvordan det hang sammen. Det er åbenbart ikke tilfældet.

Hvis "teorien" er sand vil fedtvævet være løsere efterfølgende et måltid end resten af dagen, det vil være løsere om morgenen end om aftenen og det vil være løsere efter fysisk aktivitet end før, grundet ændringer i blodtilførslen. Fedtvævet vil også teoretisk være løsere når der opbygges væv end når der nedbrydes.

Energibalancen er, i varierende grad, i under/overskud gennem døgnet. Hvorved fedtopbygning og nedbrydning vil variere tilsvarende.

Med andre ord - det vil svinge enormt gennem hele døgnet. Hvor sansynlig er hypotesen og i givet fald, hvad kan den bruges til?

ps - for at lade tvivlen komme til gode, vil jeg skrive til et par fedmeforskere og høre om deres mening.

Jeg sidder lige og kigger nogle gamle tråde igennem... fik du nogensinde skrevet til nogle fedmeforskere Stubbe og/eller er der i mellemtiden kommet mere evidens på området?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share