Foredrag i kost, træning og DM i Athletic fitness


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Pis jeg ikk kan komme... Fedt at du holder det foredrag Musse - hatten af for det... :devil:

Håber du filmer det??? :blush:

fed avatar du har fået.... :superman:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Pis jeg ikk kan komme... Fedt at du holder det foredrag Musse - hatten af for det... :devil:

Håber du filmer det??? :blush:

fed avatar du har fået.... :superman:

Ja det er sq ærgeligt... Mange tak Iver :bigsmile:

HAHA, filmen det - ja må se om jeg kan få dem til det :wink:

Ja det er lækkert ik oxo... Jeg sad li og legede i paint igår og se hva der kom ud......

:tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Damn, der kan jeg ikke. Jeg ville ellers virkelig gerne :dry:

Tag fri for det du skal! Det har jeg selv gjort... sku ha været instruktør men fik en af mine kære kollegaer til at ta den for mig! Der kan ik være noget der er vigtigere denne ene aften :wink: Lækker salgstale hva :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fødselsdag, men det kan være jeg kommer forbi...

Er det ok hvis jeg tager et par uvidende tosser med fra mit kollegie?

Vær hilset Vardenser!

Ja det er helt okay men kom da! Ik noget måske, jeg noterer dig for 3 styk! :cool: Så skal jeg nok bage en kagemand... el noget... du får et ekstra stykke kage! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vær hilset Vardenser!

Ja det er helt okay men kom da! Ik noget måske, jeg noterer dig for 3 styk! :cool: Så skal jeg nok bage en kagemand... el noget... du får et ekstra stykke kage! :w00t:

Musse har da allerede bagt en kage til dig og vennerne :laugh:

post-16043-1192002596.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh::laugh: Der havde ik engang behøvet at stå det var fra dig Keld, det havde jeg sq gættet :laugh:

ØV øv du tog mig med fingerne i kagedåsen :laugh:

Men held og lukke med foredraget Musse :wink:

Link to comment
Share on other sites

Musse, hvis du ikke kan kende mig så er jeg ham den lange tynde der sidder på bagerste række og råber upassende ting hver gang jeg får chancen for det!

'Det sagde hun os' igår hahaha'! osv. :w00t:

HAHA jeg kan ik undgå at se og kende dig! Og ja ku jeg godt forestille mig... og så er det jo din føsdag så må ik engang tæve dig :dry::tongue:

TILLYKKE MED DAGEN! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina;-)

Spændende at høre din beretning af hvad foregår behind the scenes af up- and downs i forberedelsen til DM i Athletic Fitness!

Afslappende og alligevel straight to the points - ikke mindst superunderholdene :4thumbup:

Subjektivt og relevant - ikke for højtravende med alle mulige fysiologiske udredninger.

Det var rart at lytte til - for øret - og man kunne sidde og slappe af (ikke ligesom almindelige lange forelæsninger i den slags rammer!).

Det var tydelig og klar kommunikation. Ærlig og down-to-earth-fremstilling.

Spændende at høre alt om det der (kan) foregå® - inde bagved scenen og både før, under og efter DM Athletic Fitness.

Havde et fysiologisk spørgsmål angående skader, som jeg godt ville have haft besvaret, men det dukkede desværre først op, da jeg cyklede hjem....:unhappy:

Tak for et superforedrag!

Link to comment
Share on other sites

Spændende at høre din beretning af hvad foregår behind the scenes af up- and downs i forberedelsen til DM i Athletic Fitness!

Afslappende og alligevel straight to the points - ikke mindst superunderholdene :4thumbup:

Subjektivt og relevant - ikke for højtravende med alle mulige fysiologiske udredninger.

Det var rart at lytte til - for øret - og man kunne sidde og slappe af (ikke ligesom almindelige lange forelæsninger i den slags rammer!).

Det var tydelig og klar kommunikation. Ærlig og down-to-earth-fremstilling.

Spændende at høre alt om det der (kan) foregå® - inde bagved scenen og både før, under og efter DM Athletic Fitness.

Havde et fysiologisk spørgsmål angående skader, som jeg godt ville have haft besvaret, men det dukkede desværre først op, da jeg cyklede hjem....:unhappy:

Tak for et superforedrag!

Hej Femina :4thumbup:

Er helt målløs :blush:

MANGE MANGE TAK for de fine ord, er virkelig glad for at du synes det var så godt. Så kan jeg godt tillade mig at være stolt :innocent:

Synes oxo selv det var meget afslappet og faktisk ret sjovt... slet ik så slemt at holde et foredrag når publikum er meget down-to-earth og lyttende :superman:

Ærgeligt du ik blev og snakkede med Rall, men prøv li at send ham en PM om det, så får du et godt svar kan jeg garantere for :smile:

Jeg er ik klar over hvem du var, eller om jeg hilste på dig da du kom men fedt du var der!

/Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Foredraget igår må vist siges at være en kæmpe succes. Der var vel li over 40 der mødte op, så det var ret godt med et sted mellem 50-60 tilmeldte!

Der var mange fremmødte som slet ik var på min liste, så det var jo super fedt! Der var tilmed en gammel sjov gut fra KVL motionscenter som er forsker her og har en-el-anden vild lægegrad :4thumbup:

Det tog ca. 1 time og 15 min så det var passende tid til at det heller ik blev kedeligt :smile:

Mange var nede og rose mig bagefter, selv Rosendal fra BB.dk ku bruge hele delen fra DM til noget da han jo stiller op næste år :superman:

Der var mange spørgsmål fra folk der kom ned bagefter, både mht. kost, men i den grad træning.

Tunen fik vist spørgsmål fra IK99 folket der var mødt talrigt op :4thumbup:

Rall fik vist endda næsten hvervet kunder og svaret på en masse :bigsmile:

Det sku ViRKELIG være BB! hele vejen, derfor så kagerne sådan her ud! :devil:

post-12784-1192176781_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share