Lassefars log


Lassefar
 Share

Recommended Posts

Har du lidt en fetish for fyre med overskæg?! :tongue:

Hvis du selv har det :wub: tror jeg nu det skulle være til at spotte dig - træner også indimellem i Nørrebronx

Har du forøvrigt læst på CBS, siden du agerer tutor i erhvervsøkonomi?

Hehe.. nej har ikke selv overskæg, men en skønne dag kan det da være jeg vil anlægge mig en ordentlig skovsnegl :w00t: ligesom mit idol "Dan the pec man" i videoen. Yep, blev færdig med min cand. merc. AEF for et lille års tid siden. Satme skønt endelig at være færdig så man kan skynde sig ud på arbejdsmarkedet til en 50+ timers arbejdsuge...

Og så træner du to benøvelser og 4 biceps :nonono:

:laugh: Det er fordi jeg skal træne tung dødløft i overmorgen, så går det ikke at være alt for ristet i benern. Trænede forresten også seks sæt læg hvis det behager frøkenen at vide.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hehe.. nej har ikke selv overskæg, men en skønne dag kan det da være jeg vil anlægge mig en ordentlig skovsnegl :w00t: ligesom mit idol "Dan the pec man" i videoen. Yep, blev færdig med min cand. merc. AEF for et lille års tid siden. Satme skønt endelig at være færdig så man kan skynde sig ud på arbejdsmarkedet til en 50+ timers arbejdsuge...

Så skal du i hvert fald nok tiltrække dig opmærksomhed, hvis ikke dine store bicpes kan gøre det :tongue:

Jeps det er dejligt at være færdig, har også læst på CBS men en ordenligt overbygning; cand.merc.matematik. Så kan man også nøjes med 37 timers arbejdsuge :innocent:

:laugh: Det er fordi jeg skal træne tung dødløft i overmorgen, så går det ikke at være alt for ristet i benern. Trænede forresten også seks sæt læg hvis det behager frøkenen at vide.

Nååårh, allerede i overmorgen?!! :blink:

Og nej, det hjælper ikke synderligt på sagen, at de trænede 6 sæt læg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så skal du i hvert fald nok tiltrække dig opmærksomhed, hvis ikke dine store bicpes kan gøre det :tongue:

Jeps det er dejligt at være færdig, har også læst på CBS men en ordenligt overbygning; cand.merc.matematik. Så kan man også nøjes med 37 timers arbejdsuge :innocent:

Nååårh, allerede i overmorgen?!! :blink:

Og nej, det hjælper ikke synderligt på sagen, at de trænede 6 sæt læg :tongue:

Ja der er sgu nogen der kan. Vi andre må se os hensat til et hårdt liv med masser af arbejde. På den anden side, jeg kan godt huske jer fra matematik overbygningen, nogle sære snegle... :tongue:

Ja allerede i overmorgen. Det er sgu heftige sager!!! Så de må jo nok kunne indse hvorfor jeg må spare mit i forvejen hårdt prøvede legme.

Link to comment
Share on other sites

Hey Lasse .... du må da næsten have trænet omkring samme tid som mig i dag, eller ?

Jeg trænede fra lidt i 19 til kl. ca. 20? Jeg så dig ikke, ellers havde jeg lige hilst på. Kan desuden se i din log at du er startet på et nyt program. Ser spændende ud, jeg går selv og lurer efter et nogenlunde fornuftigt full-body igen så det kan være jeg låner lidt fra dit.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Hold kæft en omgang biceps-træning. Kan godt se, at mine piber aldrig når samme tykkelse når jeg kun giver dem sølle tre sæt direkte på armerne. :w00t:

Jeg må bare opgradere biceps-træningen fremover. :superman:

Ellers også en solid omgang skvat. :devil:

:laugh: Ja det er lidt overdrevet med biceps træningen. Jeg tror bare jeg er nået til den konklusion at hvis ikke de vil makke ret og vokse lidt mere, så skal de satme bare have tæsk!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i fitnessdk, Nørrebro:

Dag 4 Skulder, triceps:

Lidt ass. opvarming.

DB Press 2x9@30kg. 3x8@30kg.

Lat. Raise SS1 3x10@11kg.

Rear lateral SS2 3x7@7kg.

UH DB front raise: 3x10@10kg.

Dips 4x12@bw+20kg.

French press 4x12@40kg.

Triceps ext. 4x12@whatever

+ lidt mave.

Jeg havde i dagens anledning hentet gårsdagens podcast fra de sorte spejdere. Det tror jeg ikke jeg gør igen, gik rundt og skreg af grin, folk gloede på mig som var jeg åndssvag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i fitnessdk, Nørrebro:

Dag 1 Ryg, baglår:

UG Chin-ups 2x12@bw 1x10@bw 1x8@bw - Hold kæft det var svagt..

Dead-lift 1x10@60kg. 5x5@140kg.

BB Rows 3x10@80kg.

T-bar rows 3x10@75kg.

Leg curl 5x10@50kg.

I morgen er der træningsfri, skal til fredagsbar med firmaet på "Kassen" på Nørrebro, de har suveræn rom, det bliver godt! :superman:

Richard Simmons FTW!!

post-7963-1206648592_thumb.jpg

Edited by Lassefar
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg skal nok logge igen fra i morgen af. Har været nede i lidt over en uge med sygdom så er først startet stille op i dag. Mit hoved hævede op til dobbelt størrelse (seriøst) i den ene side pga. betændelse i en visdomstand, det var så lamt... :dry: Nå men det er ved at være overstået efter en ordentlig gang penicillin og smertestillende.

Jeg tror desuden at jeg vil hoppe på dit program fra næste uge af, det ser spændende ud.

Link to comment
Share on other sites

Det tog sgu lidt længere tid at komme mig end jeg havde regnet med :cry3: , så træningen det sidste stykke tid har været en forfærdelig gang nossen rundt!

Nå, men i går aftes kom den første ordentlige træning endelig i hus:

Onsdag 16-04-2008, 21:45-23:00, Fitnessdk Nørrebro:

Skulder, Triceps:

DB Press 5x10@28kg.

Lat. Raise SS1 3x10@11kg.

Rear lateral SS2 3x10@7kg.

Skulderøvelse-jeg-ikke-kender-navnet-på: 3x10@whatever.

Dips: 3x12@bw+20kg 1x10@bw+20kg

French press 4x12@40kg.

Triceps ext. 4x12@whatever

+ lidt ass. mave.

I aften står den på back-attack i mit gamle center "GVK" i Jyllinge, yessir!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hold kæft jeg er lam til at opdatere min log..

Træning i går d. 240408 i GVK i Jyllinge:

Dag 2 Bryst, læg, biceps:

DB BP 1x15@20 kg. 1x8@46 kg. 4x6@46 kg.

BB inc. BP 1x8@90 kg. 1x3@100 kg. 3x8@90 kg.

Inc. flyes 2x10@18 kg. 4 sek. eccentrisk

Calf ext. 8x10@whatever

BB-curl: 3x10@40kg. + lidt andre blandede øvelser..

Nu vil jeg til at tage mig lidt sammen og opdatere jævnligt. SÅ ER DET FANDEME SAGT!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Årsagen til, at der er gået nogle dage siden Lassefar sidst har opdateret sin logbog er, at han har været på intensiv træningslejr. Han fik muligheden for at indspille en musikvideo med undertegnede, og da han hørte, at der var tekst på, insisterede han på at kunne denne udenad, og dermed blive 'lead vocalist' i vores lille ensemble på to mand. Jeg fik derfor muligheden for at finpudse mine i forvejen ganske veludviklede danseevner i denne træningslejr. Resultatet blev, hvis jeg skal sige det selv, imponerende godt. Jeg fik synkroniseret mine moves til Lassefars fornemme vokal. Læg specielt mærke til min dansesolo fra 0:50 til 1:02, hvorefter Lassefar har sin vokale 'peak performance' der får legender som Paul Potts og Laura til at bøje sig næsegrus i støvet!

Enjoy teh power of two! Lassefar i sort tanktop, da han havde klart bedste skuldre på daværende tidspunkt af os to. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Årsagen til, at der er gået nogle dage siden Lassefar sidst har opdateret sin logbog er, at han har været på intensiv træningslejr. Han fik muligheden for at indspille en musikvideo med undertegnede, og da han hørte, at der var tekst på, insisterede han på at kunne denne udenad, og dermed blive 'lead vocalist' i vores lille ensemble på to mand. Jeg fik derfor muligheden for at finpudse mine i forvejen ganske veludviklede danseevner i denne træningslejr. Resultatet blev, hvis jeg skal sige det selv, imponerende godt. Jeg fik synkroniseret mine moves til Lassefars fornemme vokal. Læg specielt mærke til min dansesolo fra 0:50 til 1:02, hvorefter Lassefar har sin vokale 'peak performance' der får legender som Paul Potts og Laura til at bøje sig næsegrus i støvet!

Enjoy teh power of two! Lassefar i sort tanktop, da han havde klart bedste skuldre på daværende tidspunkt af os to. :superman:

Jeg er altså fast overbevist om at vi har et show der kan laves penge på!

Nu jeg alligevel er i min log kan jeg jo passende opdatere med gårsdagens træning:

Træning d. 070508 i Fitnessdk, Nørrebro:

Skulder, Triceps:

DB Press 3x10@30kg. 2x8@30kg.

Lat. Raise SS1 3x10@12kg.

Rear lateral SS2 3x10@7kg.

Front plate lift: 3x10@20 kg.

Dips: 4x12@bw+20kg

French press 4x12@40kg.

Triceps ext. 4x12@whatever

+lidt assorteret mave.

OPRÅB!! - Mine underarme er for tynde. Og ja, jeg dødløfter, laver chin-ups, kører hammer curls men intet hjælper. Hjælp mig!!

Link to comment
Share on other sites

OPRÅB!! - Mine underarme er for tynde. Og ja, jeg dødløfter, laver chin-ups, kører hammer curls men intet hjælper. Hjælp mig!!

Har du prøvet Wristcurls? Det er det eneste der har fået mine underarme til at vokse :smile:

Edit: Syns det er sådan en kedelig tidskrævende ting at træne isoleret, så jeg gør det aldrig i forbindelse med anden træning i gymmet. Har 2 DB's i stuen og så foregår det foran fjeneren.

Armada er HITman men personligt syns jeg volume owner intensitet for underarme, am i wrong? :)

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
OPRÅB!! - Mine underarme er for tynde. Og ja, jeg dødløfter, laver chin-ups, kører hammer curls men intet hjælper. Hjælp mig!!

Pronér håndledet mere når du hammer curler.

High rep BB reverse grip curls.

Masser af underarmsøvelser.

vælg dine forældre med omhu.

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvet Wristcurls? Det er det eneste der har fået mine underarme til at vokse :smile:
Pronér håndledet mere når du hammer curler.

High rep BB reverse grip curls.

Masser af underarmsøvelser.

vælg dine forældre med omhu.

Mange tak for hurtig respons! Vil indarbejde ovenstående i mit program.

--> Armada, pronere håndledet, altså vende det indad, hvordan helt præcist mener du?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det er altid svært at forklare den slags anatomiske ting, så derimod et billede: almindelige BB curls = supineret. Hammer curls = "neutralt". Rev. grip BB curls = proneret.

Når du hammer curler skal du så pronere grebet en lille smule mere. Altså fx din højre underarm der skal du roterer tommelfingeren ind mod kroppen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share