Nordland Cup nomineringer


Prehn
 Share

Recommended Posts

Så er der nomineringer til dette års Nordland cup, hvor man kan se DKs styrkeløftere på slap line - der løftes kun med bælte, håndledsbind og knækogere, og således er hverken bænkpresstrøje, knæbind, eller squat og dødløftdragter tilladt.

Nordland Cup nomineringer

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Ikke mere i bænk?

Jeg fik en diskusprolaps i nakken i december, der nedsatte min styrke i venstre arm med 50% eller lignende, så hele foråret har handlet om at komme nogenlunde tilbage igen, desværre betyder det, at det nok ikke bliver til mere :/

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik en diskusprolaps i nakken i december, der nedsatte min styrke i venstre arm med 50% eller lignende, så hele foråret har handlet om at komme nogenlunde tilbage igen, desværre betyder det, at det nok ikke bliver til mere :/

Det er sgu noget crap.

Men du fyrede jo lige en 5x3x130 af. Burde der så ikke være til mere?

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu noget crap.

Men du fyrede jo lige en 5x3x130 af. Burde der så ikke være til mere?

Måske, nu må vi se, det er jo med pause og alt det der pjat :smile:

Det er da ganske udemærket :smile:

Ærgerligt med ryggen dog! Men virker til at du er på vej i den rigtige retning igen :4thumbup:

Det går rigtig godt for træningen for tiden, så måske nupper jeg et stævne til senere på året, jeg mener der er noget raw halløj ved Copenhagen Cup?

Link to comment
Share on other sites

Søren, når du nu går op i at præstere godt ved raw-stævner, og endda vil stille op flere gange på et år, så forstår jeg simpelthen ikke, at du ikke træner bænkpres med pause?

Du ligger vel stangen død i dødløft og går under vandret i squat i din normale træning? Hvorfor så ikke også træne bænkpres i den korrekte stil året rundt?

Link to comment
Share on other sites

Søren, når du nu går op i at præstere godt ved raw-stævner, og endda vil stille op flere gange på et år, så forstår jeg simpelthen ikke, at du ikke træner bænkpres med pause?

Du ligger vel stangen død i dødløft og går under vandret i squat i din normale træning? Hvorfor så ikke også træne bænkpres i den korrekte stil året rundt?

Tjah, du kan have ret i jeg burde træne efter konkurrencereglerne, når nu jeg gerne vil lave gode resultater til stævner, men jeg gider simpelthen ikke :smile:

Bænkpres med pause er noget fis, squats skal ikke under parallel, de skal i kælderen og dødløft vil jeg helst undgå :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tjah, du kan have ret i jeg burde træne efter konkurrencereglerne, når nu jeg gerne vil lave gode resultater til stævner, men jeg gider simpelthen ikke :smile:

Bænkpres med pause er noget fis, squats skal ikke under parallel, de skal i kælderen og dødløft vil jeg helst undgå :smile:

Haha... Okay, fair nok. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share