piger og sixpack


pip
 Share

Recommended Posts

Hej Pip :bigsmile:

De færreste kvinder får så store muskler at det bliver et problem med mænd. De der gør har nok i mange tilfælde valgt at tilføre deres kroppe hormonelle præparater netop for at blive så muskuløse.

Hvorvidt six-packen er sagen eller ej afhænger nok også om hvorvidt du kan opnå den uden at se sygelig ud ellers! Nogen mennesker er udstyret med relativt lidt eller meget underhudsfedt lige på maven. Dette gør at den samme fedtprocent ikke resulterer i samme grad af muskeldefinition i mave regionen! Mange piger opnår nydelige sixpacks uden at være voldsomt markerede ellers!

Såfremt du ikke har en meget afvigende fysik tror jeg ikke at din krop bliver noget problem for fyrene!

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

rosrom1.jpg <- PIV FRÆKT *drool* :bigsmile:

jamie_eason_03.jpg <- Oh lord :tongue:

2637se3.jpg <- Nej tak

Fitnesspiger og til dels kvindelige (CLEAN!) bodybuildere er et kæmpe turn-on i min verden. Fuck om de er langt stærkere/i langt bedre form end jeg selv, de 2 øverste måtte gerne rive mig rundt :laugh:

Point being:

Træn alt hvad du har lyst til! Uanset hvad, er der helt sikkert også en fyr, der syntes du er det hotteste i verden :wink:

Link to comment
Share on other sites

en eller anden klub site som jeg kan kikke på, og få noget information fra... jeg er ikke helt uintraseret :smile:

Vores klub er desværre ikke på internettet endnu, men det kommer snart.

Www.styke.dk er forbundets officielle side. Under info er der en del information. Ellers kan jeg nok svare på de fleste andre spørgsmål.

Link to comment
Share on other sites

Vores klub er desværre ikke på internettet endnu, men det kommer snart.

Www.styke.dk er forbundets officielle side. Under info er der en del information. Ellers kan jeg nok svare på de fleste andre spørgsmål.

mange tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg synes bare, du (og folk i det hele taget) skal gøre det, du selv har det bedst med rent udseendesmæssigt (forudsat det ikke er at sulte dig selv halv ihjel el. lign., men det lyder det jo ikke som om). Hvis en fyr ikke kan acceptere dit udseende, er han sandsynligvis heller ikke den rette fyr for dig.

:hippy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share