LaMotta

Medlemmer
  • Posts

    6,868
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

LaMotta last won the day on March 27 2020

LaMotta had the most liked content!

About LaMotta

  • Birthday 04/15/1985

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Østerbro

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Triathlon, Ironman, Hawaii

Recent Profile Visitors

22,892 profile views

LaMotta's Achievements

Medlem

Medlem (7/7)

1.2k

Reputation

  1. Tid til ny log. Den gamle log har kørt på pumperne det sidste års tid efter jeg stoppede i IK99, derfor denne nye log. Sidste forår/sommer var jeg begravet i speciale. Desuden gik jeg fra almindelig studerende til PhD studerende, og derfor var perioden fyldt med mange nye indtryk. I den periode blev træningen nedprioriteret, så i stedet for at træne 3-5gange om ugen i 1,5-2 timer, blev det kun til 1-3gange a cirka 1times varighed. Formen blev holdt nogenlunde ved lige, og styrken har ikke lidt synderligt under nedgangen. I foråret købte jeg så den racer-cykel som jeg længe har gået og tænkt på, men ikke kunne forene mig med ift styrketræning. Det er jo mega katabolsk at cykle, og man kan ikke satse på to ting, uden at begge bliver ufokuseret. Men i takt med at sommeren tog fat, og cykelturene blev længere, kom form-fremgangen også. Desuden fik jeg generelt et bedre velvære, og min krop har fungeret langt bedre i det daglige end da jeg styrketrænede. Højdepunktet, så langt, var at køre op ad Mt. Ventoux i sommers i et hæderligt tempo. Det er længe siden nu, og er for mig ikke noget jeg ser som en stor præstation. Nu søger jeg nye udfordringer, og har i forbindelse med cykelturene langs strandvejen haft første parket til at kigge på triatleter der trænede frem mod Copenhagen Challenge 2010. I takt med at sommeren er gået på hæld, og jeg brugte nogle timer i søndags på at kigge Ironman blev jeg tændt på selv at deltage. Dog har jeg længe tænkt at det var en umulighed for mig, og det kunne jeg godt glemme. Men hvorfor egentligt det. Det burde være muligt med fokuseret træning i et år. Nu har jeg aftalt med en kammerat og en kollega at holde hinanden i ørerne og støtte op om hinanden i træning henover vinteren, for derefter at tage mål af formen i de tidlige måneder af næste år. Min plan er at starte med basics, og få bygget en grundform hen mod det nye år, og så derefter blive mere specifik for til sidst at intensivere træningen over sommeren før den 14. august 2011. Fase I: August - December - Grundform Cykling: 100-200Km/Uge Løb: 5-10km (Dog August - September Opstartsfase) Svømning: 1-3Km/Uge Styrketræning: 2-3 pas Fase II: Januar - April - Specifik Træning Cykling: 200-400Km/uge Løb: 10-20Km Svømning: 3-5km/uge Styrketræning: 1 pas Kombinationstræninger Fase III: Maj-August - Intensivering Cykling: 300-500Km/uge Løb:15-25km Svømning: 3-5Km Hård intervaltræning, kombinationstræninger Mål: 14. August Stats: 192Cm 97kg /Motta
  2. Mikhail Koklyaev 240kg CJ 400kg Deadlift 150kg Muscle Snatch 260kgx3 Frontsquat: Guozheng Zhang 220kgx2 OL Squat Reza Zadeh 280kgx2 Front Squat 305kgx2 OL Squat