smart at undgå proteinpluver hvis man på cut?


xeyelessx
 Share

Recommended Posts

Hej jeg vil lige forsikre mig at jeg har forstået det her rigtig: i følge mpgen burn the fat, feed the muscle af tom venuto. Så skal man holde sig fra protein pulver, under cutting af kcal kmed mindre at man direkte ikke har tid til at få protein på andre måder. i følge Tom så har shakes i alt almindelig hed ingen termisk effekt og derfor forsvinder en stor del af effekten ved preotein da den nu ikke længer en med at forøge sin forrænind (igennem fordøjelsen).

Er dette sandt?

og hvis det er... Nogen der har en ide til hvordan/hvor man kan skaffe gode råvare med et højt pretein indhold henne.. Altså ud over det logiske som tun, hytteost, o.l.

Link to comment
Share on other sites

Nogen der har en ide til hvordan/hvor man kan skaffe gode råvare med et højt pretein indhold henne..

Jeg skaffer mine råvarer i Netto, alternativt i Føtex. :tongue:

Når det er sagt, så vil jeg understrege vigtigheden af at få nok protein under cut.

Optimalt set ville jeg altid holde mig fra shakes og spise almindelig mad i stedet.

I parksis kan shakes dog ofte være løsningen på at få tilstrækkeligt protein i løbet af en travl dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share