DUMBELLS N' JUNKFOOD - The Log!


Martin Kyhl
 Share

Recommended Posts

Jo, Himmelfarten i Skagen spiller helt sikkert ind.. så går da også udfra, at jeg stiger lidt igen :-)

Jeg tror jeg prøver at køre en max test i BP i slutningen af ugen. Så må vi se hvad den ligger på. Jeg skal skubbe 130 - det må være målet lige nu! Selvom jeg godt nok synes styrken er noget faldende for tiden.. ved ikke om jeg spiser for lidt. Glæder mig sgu til at mit cut er slut, så jeg kan starte med at æde og gaine muskler igen!!

Hvornår satser du på at cuttet er done?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bryst/triceps træning:

Bænkpres:

9 x 105 kg

7 x 105 kg

5 x 105 kg

7 x 100 kg

Den var sgu hård i dag!!

Øvrige øvelser:

DB Incl. press, wide chest press, cable flyers, dips, cable pushdown..

Skriv sgu da de andre øvelser på både reps og løft også!

Ellers fint nok i bænke.. ingenting med skulderen idag?

Link to comment
Share on other sites

Skriv sgu da de andre øvelser på både reps og løft også!

Ellers fint nok i bænke.. ingenting med skulderen idag?

Javel Hr. TP! :) Jeg magtede det bare ikke lige da jeg kom hjem.. hehe

DB Incline press:

7 x 42 kg

8 x 40 kg

6 x 38 kg

10 x 30 kg

Wide chest press (en eller anden ny maskine de har fået, jeg lige skulle prøve - en af dem med vægtskiver på):

12 x 70 kg

12 x 70 kg

12 x 70 kg

Cable flyes:

10 x 17,5 kg

10 x 15 kg

10 x 15 kg

Dips:

20 x BW

15 x BW

15 x BW

Cable pushdown:

3 x 10 reps: 30-35 kg

(går ikke så meget op i kg i denne øvelse, da kg. varierer alt efter hvilket tårn man kører den i)

Skulderen var tip-top i orden i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Javel Hr. TP! :) Jeg magtede det bare ikke lige da jeg kom hjem.. hehe

DB Incline press:

7 x 42 kg

8 x 40 kg

6 x 38 kg

10 x 30 kg

Wide chest press (en eller anden ny maskine de har fået, jeg lige skulle prøve - en af dem med vægtskiver på):

12 x 70 kg

12 x 70 kg

12 x 70 kg

Cable flyes:

10 x 17,5 kg

10 x 15 kg

10 x 15 kg

Dips:

20 x BW

15 x BW

15 x BW

Cable pushdown:

3 x 10 reps: 30-35 kg

(går ikke så meget op i kg i denne øvelse, da kg. varierer alt efter hvilket tårn man kører den i)

Skulderen var tip-top i orden i dag :)

Sweet.. :)

Gode løft efter en bænk du synes der var lidt tung.. Hva har I håndvægte til i jeres FW?

Link to comment
Share on other sites

Sweet.. :)

Gode løft efter en bænk du synes der var lidt tung.. Hva har I håndvægte til i jeres FW?

Det blev først rigtigt hårdt efter DB Incl :)

Vi har til 42 kg. - Det har de i de 2 Fitness World i Århus jeg kommer i, samt det i Aalborg. Troede de havde det i allesammen nu? Det er ikke så forfærdelig længe siden, de har fået dem. Før var der max. 36 kg.

Link to comment
Share on other sites

Det blev først rigtigt hårdt efter DB Incl :)

Vi har til 42 kg. - Det har de i de 2 Fitness World i Århus jeg kommer i, samt det i Aalborg. Troede de havde det i allesammen nu? Det er ikke så forfærdelig længe siden, de har fået dem. Før var der max. 36 kg.

Jeg gik med det naive indtryk at vi var de eneste med 42kg.. de sagde til os at vi var heldige at vi fik det i vores center.. Men så er detnok alle der har fået op til 42.. det er rart nok - så kan man køre lidt rep under 15 stk hehe..

Link to comment
Share on other sites

Dagens madplan:

Morgenmad

400 ml skummetmælk

40 gram whey protein

40 gram havregryn

Mellemmåltid 1

200 ml skummetmælk

25 gram whey protein

5 ml Udo's choice

Middag

4 skiver rugbrød

4 skiver roastbeef

4 skiver magert rullepølse

Mellemmåltid 2

200 ml skummetmælk

25 gram whey protein

5 ml Udo's choice

Post workout

400 ml skummetmælk

60 gram weight gainer

Aften

Gryderet fra i går :4thumbup: (oksekød 3-7%, skinkestrimler, kidney beans, hakkede tomater, gulerødder)

Godnatshake

300 ml skummetmælk

30 gram cassein protein 92%

10 ml Udo's choice

Simpelthen for lidt fantasi i den madplan - men jeg får dækket mit nuværende næringsbehov. Forslag modtages med glæde :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Du får godt emd prots! Fee'.. Men for satan der ryger også nogle shakes ned. Kan du ikk have noget køø' med på maaa'pakke?

Fatter ikk du kan leve af den smule havregryn til morgen.. Jeg får shake på 35g, 200g skummet, 60g havregryn og 15g mandler.. Og jeg er så pisse sulten bagefter!!

Link to comment
Share on other sites

Du får godt emd prots! Fee'.. Men for satan der ryger også nogle shakes ned. Kan du ikk have noget køø' med på maaa'pakke?

Fatter ikk du kan leve af den smule havregryn til morgen.. Jeg får shake på 35g, 200g skummet, 60g havregryn og 15g mandler.. Og jeg er så pisse sulten bagefter!!

Jeg bliver faktisk ikke sulten før ved 11-tiden, og så er der jo snart middag.

Jo, jeg kunne sagtens have mere kød med (har næsten 100gr. med i dag til 4 skiver brøø').. Men der er bare mere praktisk, billigt, og lettere at styre, at lave en shake, og drikke halvdelen om formiddagen og resten om eftermiddagen.

Og shaken efter træning kan der ikke røres ved.

Derimod bliver godnatshaken ofte skiftet ud med fast føde.. F.eks. 250 gr. Cheasy hytteost og en ske!

Men jo, det bliver godt nok til en del flydende kost for tiden. hehe..

Link to comment
Share on other sites

Netop kommet hjem fra FW Prinsensgade Aalborg efter overstået ryg/nakke/bagskulder/biceps træning.

Synes ikke engergien var der helt i dag. Jeg kan godt mærke, at jeg er begyndt at arbejde - så min træning nu er flyttet til om eftermiddagen/aften.. Er ikke lige vant til, at træne så tidligt længere.

Pulldown wide-grip 12x75kg, 10x80kg, 8x85kg

BOR 3x10x70kg

Seated row close-grip 12x65kg, 12x70kg, 10x75kg

Facepulls 3x15x27,5kg

Shrugs 3x12x32kg

One-arm-"shrug" i smith 3x12x35kg

Stående EZ-curls 10x40kg, 10x40kg 8x8kg

DB Hammer curls 3x12x12kg

Link to comment
Share on other sites

Simpelthen for lidt fantasi i den madplan - men jeg får dækket mit nuværende næringsbehov. Forslag modtages med glæde :4mewantfood:

Hej i din log!

her er et proteinsnack foreslag!

Nogle gange så blander jeg hytteost og sky/kvark/fromage frais, søder det lidt. Tilsæt vanilje og hakkede mandler, så bliver det som risalamande, tilsæt i stedet noget frugt eller sukkerfrit syltetøj så bliver det som risifruti og det indeholder masser af protein!

Det er også godt med kanel og æbler :)

Man kan eventuelt bare lave en stor portion og så tage lidt med i en bøtte, så er det også ret nemt.

:smile:

/Jannie

Link to comment
Share on other sites

Hej i din log!

her er et proteinsnack foreslag!

Nogle gange så blander jeg hytteost og sky/kvark/fromage frais, søder det lidt. Tilsæt vanilje og hakkede mandler, så bliver det som risalamande, tilsæt i stedet noget frugt eller sukkerfrit syltetøj så bliver det som risifruti og det indeholder masser af protein!

Det er også godt med kanel og æbler :)

Man kan eventuelt bare lave en stor portion og så tage lidt med i en bøtte, så er det også ret nemt.

:smile:

/Jannie

Hej Jannie

Det lyder sgu godt.. bruger meget hytteost, men har dog aldrig prøvet din version her - den må prøves en dag! :)

Link to comment
Share on other sites

Bryst/triceps workout

Bænkpres:

5x110kg

5x110kg

4x110kg

4x105kg

6x100kg

Dumbell Incline press:

7x40kg

7x40kg

7x40kg

Wide chest press

12x100kg

12x100kg

10x105kg

Cable flyers

12x17,5kg

12x15kg

10x15kg

Lever shoulder press

10x50kg

10x60kg

10x700kg

Cable pushdown

3 sæt á 10-12 reps

Triceps kickback i kabelstativ

3 sæt á 10 reps

Edited by Martin Kyhl
Link to comment
Share on other sites

Bryst/triceps workout

Bænkpres:

5x110kg

5x110kg

4x110kg

4x105kg

6x100kg

Dumbell Incline press:

7x40kg

7x40kg

7x40kg

Wide chest press

12x100kg

12x100kg

10x105kg

Cable flyers

12x17,5kg

12x15kg

10x15kg

Lever shoulder press

10x50kg

10x60kg

10x700kg

Cable pushdown

3 sæt á 10-12 reps

Triceps kickback i kabelstativ

3 sæt á 10 reps

Var der mere power i patten denne gang? :)

Hvornår var det du havde planlagt at være hjemme i triple 9?

Link to comment
Share on other sites

Var der mere power i patten denne gang? :)

Hvornår var det du havde planlagt at være hjemme i triple 9?

Tjah - det kørte udmærket i dag :smile:

Jeg ved faktisk ikke helt endnu, hvornår jeg kan få ferie - regner med at finde ud af det i løbet af denne uge.. hvad med dig?

Link to comment
Share on other sites

Tjah - det kørte udmærket i dag :smile:

Jeg ved faktisk ikke helt endnu, hvornår jeg kan få ferie - regner med at finde ud af det i løbet af denne uge.. hvad med dig?

Jeg kommer hjem her til vice og ellers så er jeg hjemme under MC og hele uge 30 :)

-så ku vi fyre en masse vilderen træning af der sammen hvis det passer ind i programmet hos Kyhleren..

Link to comment
Share on other sites

Morgenens kropsvægt: 78.5 kg.

Jeg har smidt ca. 1 kg på knap 2 uger - det passer meget godt med min målsætning om et halvt kilo ugentligt. Styrken er ikke faldet besynderligt - i enkelte øvelser tværtimod, så det kører bare derud af :superman:

Feee' nok.. Kan godt være jeg har spurgt tidligere, men hva var det du lå på kcal mæssigt? - og evt energifordeling?

Link to comment
Share on other sites

Feee' nok.. Kan godt være jeg har spurgt tidligere, men hva var det du lå på kcal mæssigt? - og evt energifordeling?

Jeg arbejder udfra et ligevægtsindtag på 2900 kcal, og så ligger jeg ca. 500 kcal under dagligt.

40% Protein

30% Kulhydrat

30% Fedt

- Sådan var energifordelingen i hvert fald i går. Den plejer at ligge nogenlunde sådan. Måske med lidt højere carbs og lavere fedt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg arbejder udfra et ligevægtsindtag på 2900 kcal, og så ligger jeg ca. 500 kcal under dagligt.

40% Protein

30% Kulhydrat

30% Fedt

- Sådan var energifordelingen i hvert fald i går. Den plejer at ligge nogenlunde sådan. Måske med lidt højere carbs og lavere fedt.

Udemærket.. jeg ligger på 2700, så tror det er ret fint dit også.. Hva dyrker du af cardio? - if any..

Link to comment
Share on other sites

Udemærket.. jeg ligger på 2700, så tror det er ret fint dit også.. Hva dyrker du af cardio? - if any..

Jeg dyrker ikke decideret cardiotræning. Dog vil jeg gætte på, at jeg går ca. 40-50 km om ugen (Jeg skal også snart ha' lavet den cykel!!)

Går på arbejde og hjem hver dag = 30 km/ugen.. og så det løse udover.. f.eks. 10 km i går ud til stadion; Danmark 2-1 Hviderusland! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share