Protein bar


WroNg*
 Share

Recommended Posts

Lucas ->

Ikke bare kan du købe dem på deres hjemmeside, de har endda tilbud på dem. Normalt sælger de ikke direkte til private, men pt. har de banan og mint bars på tilbud til 10 kr/stk, når man køber kasser af 24.

Så hvis du kan klare banan eller mint smag, så send en mail til Morten fra Danlab og bestil et par kasser. Jeg synes selv barrene er temmelig tørre i det, og tager lidt tid at tygge igennem. Men når man sammenholder prisen/indholdet/smagen så er den faktisk et rigtigt fund. Har dog ikke smagt peanutbutter endnu, men hvis Jørgen kan anbefale den, er den ganske givet ikke ringere end de to andre varianter.

Og som altid, mindes der om at proteinbarrer er et tilskud til kosten, ikke en erstatning.

Link to comment
Share on other sites

WroNg*: Jeg har lige tjekket de barer du har fundet... Kvaliteten på proteinen er ikke verdens bedste :teachingfinger:

Hvede- og soya- protein har tæt på den laveste biologiske værdi...

De er godt nok billige men langt fra særlig gode.

Du skulle hellere ofre lidt flere penge på noget ordentligt... Du vil få mere ud af det :D

Link to comment
Share on other sites

"Som sagt... www.workoutshop.dk sælger alle danlabs produkter.... " - Hva så "Knægt" er det ikke på tide du tager en slapper fra dit Danlab-reklame. Jeg tror vi efterhånden har fundet ud af, at der er noget der hedder workoutshow. Og den dag de/du begynder at sælge noget Prolab vil jeg da overveje at købe noget der, men ikke før :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er sku´da godt med gratis reklame, ja og reklame i det hele taget! Så kan det da være der er nogle der får øjne op for ens produkter ellers får man jo ikke råd til at gøre dem bedre så de kan overleve i en så hård brance med alle de udlandske gode produkter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share