15 minutter nok?


Newb101
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået adgang til træning på den skole jeg er på. Det er ikke voldsomt hvad der er af udstyr, men der er lidt.

Jeg har lavet et ret lille program som ser ud som følger:

Bænk

Flyes tror jeg de hedder - man har nogle plader som man sætter hænderne på og laver to kvarte cirkler til armene mødes foran

Spark siddende med vægt (legcurl?)

Træk til bryst

Squat-lignende øvelse. Der er ingen fornuftig squat mulighed, men der er den hvor man sidder og skubber en plade fremad.

Går det?

Hvad er bedst - at køre en øvelse færdig eller lave cirkeltræning? Formålet er muskelvækst

Med cirkeltræning og lidt godt tempo kan jeg, nu hvor vægtene alle er lave, kører det 3 cirkler med 8 rep i hver diciplin på 15-30 minutter vil jeg tro. Jeg tog ikke tid, men det føltes virkeligt ikke som lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Hvad har du af vægtstænger og håndvægte? - med fransk pres & isoleret biceps + diverse - kan du komme langt med muskelmasse vækst. Der ligger et godt program til isoleret træning af arme i 12 uger på bodybuilding (.dk) - det giver resultater (du kan finde det her). Hvis du ikke ligger inde med vægtende så kan de anskaffe billigt og smide i rummet, tjek f.eks. disse håndvægte, ved ikke om det er de billigste på markedet, men har selv oplevet god service der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share