Ondt i knæet


anne445m
 Share

Recommended Posts

For lidt tid siden flad jeg ned i en skumgrav, og slog mit knæ ned i kanten. Det gør stadivæk ondt og jeg fik et blåt mærke lige med det samme. Det blå mærke kom lige under knæskallen på højre side af knæet. Det skal lige siges at det blå mærke er gået væk, men hvis man trykke der hvor det var gør det stadivæk rigtig ondt.

Jeg har ikke været til lægen eller på skadestuen. Da jeg går på en idræts efterskole, valgte jeg to dage efter at spørge en af lærerne og hun vidste hvad det kunne være. Hun mente at det sikkert bare var slaget, og jeg skulle holde det i ro.

Jeg tænkte på om jeg kunne have forstuvet mit knæ? Eller hvad kan der ellers være sket?

Link to comment
Share on other sites

Det er det svært at sige. Det kan sagtens være ømt når du trykker på stedet i noget tid efter, uden at det er et problem. Da knæet ikke bare er muskelvækst men en masse andre ting, kan det tage længere tid om at hele op. Det er meget normalt.

Hvis du fortsat har desidereede smerter ved bevægelse og/eller funktionsnedsættelse af knæet bør du overveje at tage til lægen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share