Hofter - fedtet.


iclp
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har et højt stofskifte, og er derfor undervægtig - men jeg spiser sundt, og motionerer. Det er så ikke problemet, men når det kommer så til mine hofter - så vejer jeg kun 49 kg og er 171 cm høj. Mine hofter stikker ud, og de er også tydelige hvilket irriterer mig da jeg kan ikke ligge på gulvet altså på maven fordi det gør ondt når mine hofter rammer gulvet - er det så ikke nogle muligheder, hvor jeg kan tage på omkring ved hofterne? Jeg vil gerne tage armbøjninger og sådan der, uden mine hofterne vil gøre ondt når jeg ligger på maven - men hvordan? (når ja, jeg kan heller ikke bruge hulahop for det rammer også mine hofter.) Jeg er blevet foreslået at spise masser af fløde, men jeg kan ikke lide fløde eller smør - og så vil det nok tage lidt stykke tid, hvor jeg kan få fedtet ved hofterne.

Håber at det blev formuleret godt - og jeg ved ikke om det hedder hofter, da der er knoglerne ved hofter / røven men jeg håber at I kan hjælpe på det her, for det er virkelig irriterende.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du af en eller anden årsag skal ligge på gulvet, så var det måske nemmere at ligge på et gulvtæppe eller et liggeunderlag?

Når du tager armbøjninger, er der ingen grund til at dine hofter skal ramme gulvet. Tvært om skal du have opspænd i maven så de ikke gør og brystkassen skal være laveste punkt og når du sænker dig ned, så skal det være til den er er par cm fra gulvet.

Hvis du gerne vil tage på, så fortsæt med at spies sundt (dvs grønt, groft og alt det der) men skift nogle madvarer ud, så du får flere proteiner og mere fedt, da begge dele inderholder mere energi. Smør på brødet og fuldfed ost og drop alle ligt-produkter og alt der er fedtfattigt. Man kan ikke tage på på et bestemt punkt, men det vil fordele sig efter hvad dine gener er kodet til. Større bryster, røv og hofter for mange kvinders vedkommende. Hvis du styrketræner, så kan det hjælpe til at noget af det du tager på er muskler. Om hoftebenene bliver lidt mere polstret er lidt usikkert, da det selv på mænd er en udstikkende feature, men du kan bygge området omkring dem op så at sige, så de bliver mindre fremtrædene. En fem-ti kilo kan du godt tage på med din vægt/højde vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share