Sign in to follow this  
Klaus Kokholm

Bokseklub i Valby?

Recommended Posts

Jeg har været en tur på Ubberup Højskole og er blevet så bidt af boksning at jeg vil fortsætte når jeg kommer hjem, og så ville jeg høre om der er nogen anbefalinger til bokseklubber i Valby. Jeg bor lige rundt om hjørnet fra 'Bokseinstituttet' påSdr Fasanvej 90, så den vil jeg selvfølgelig gerne høre om, men ellers er alle input velkomne. Jeg ved godt at mange fitnesscentre har noget de kalder 'boxercise' o.lign. men jeg har altså ået smag for hård oldskool træning, så det skal ikke være en udvandet version, men den ægte vare.

Anskaf di en selv og hop igang derhjemme kunne også være en mulighed. Tjek f.eks. denne guide. Det koster ikke særlig meget, og så er man sikker på ikke at "falde i" og ikke komme i gang igen (især hvis du skal have meldt dig ind i klubben først etc.).

Bokseinstituttet får mine varmeste anbefalinger med på vejen.
Holdtræning mandag til lørdag og desuden et lukket kvindehold om søndagen, så der er god mulighed for at få sved på panden. Desværre har en gang seneskedehindebetændelse sat en kæp i hjulet på min træning, men det lort går vel over på et tidspunkt.