Strækmærker!?


Micbig
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har trænet nu ca 5mdr og holdt mig til de lovlige kosttilskud.. en omgang kreatin inde træning .. og en shakes lige efter træning .. og så ellers bare en masse god mad ned igennem dagen og spist vitamin piller og alt det man nu kan gøre for af være sundt.. men alligevel har jeg fået nogle helvedes grimme strækmærker.. hvordan kan det være jeg får det har måske taget 3-4kg på i den tid jeg har trænet .. det er jo ik det helt vilde vil jeg sige.. men er steget en del i vægte og hvad jeg kan løfte.. (eks fra 50kg til 90kg i bænk) men så tænkte jeg på idag og det kunne være mine stræke ud øvelser der kunne være problemet ?!? og det er derved hunden brister? har været ved lægen og ja fik bare svaret det strækmærker dem kan vi ik gøre noget ved.. FEDT SVAR AF FÅ :devil: ..er der nogen der kan hjælpe her? og ved om hvordan jeg kan få dem væk ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror de her strækmærke posts har vært oppe 7-8 gange bare det ene lille år jeg har været her på sitet, som altid er konklusionen, nej du kan ikke få strækmærker til at forsvinde - der findes nogle præparater (på recept) der efter måneders behandling kan forbedre dem en smule men de forsvinder ikke.

Højest sandsynlig er strækmærkerne kommet som en kombination af kreatin og påbegyndt træning, det er usandsynlig at underhuden overstrækkes ved strækøvelser.

Link to comment
Share on other sites

:devil::nonono: okay.. det vil så sige jeg skal stoppe træning eller hvordan.. for det er ret slemt mine mærker .. og det bliver vel bare værre hvis jeg træner mere..!?!? jeg tænker bare på hvad fuck der sker for min hud når man så ser de der enorme bodybuildere der er så store så man skulle tror de ville være et stort strækmærke hvis de havde min hud.. fatter bare ik hvad der lige går galt for min krop
Link to comment
Share on other sites

Går de væk med tiden? :tongue:

Nej men de bliver mindre tydelige. I starten er de jo røde , men hvis det bare er sådan nogle "små" nogle så forsvinder de næsten helt, men de store brede, er i mit tilfælde sådan lidt mørke i det.

Du bliver bare nød til at affinde dig med det. Det gør vi andre!

/J.B der er stolt af alle sine mange strækmærker!

Link to comment
Share on other sites

ville godt nok aldrig være stolt over mine.. men træner da for af få en pæn krop.. sku da ik for af få en krop der ligner noget der er slebt med hjem fra vietnam krigen

Så må du jo bare lade være med at træne, hvis du ikke kan affinde dig med at få strækmærker. Længere er den vel ikke.

Link to comment
Share on other sites

Hehe...Det har været oppe at vende utallige gange og jeg har utallige gange tænkt og skrevet noget i retning af: "Fuck det, og og få noget mere på stangen"..... Ar og strækmærker (på mænd) er sejt. :devil:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

tror nu bare ikke lige det er damererns mening..!

Chicks dig scars, men det er jo stadig forskelligt hvad man synes er tiltrækkende :bigsmile:

Jeg har også fået en del strækmærker hovedsagligt pga. flyers... Efter jeg stoppede med det har jeg ikke fået flere... Men det er jo bare noget der hører med til at blive stor... Så må man jeg selv bestemme hvad der er vigtigst :blush:

Link to comment
Share on other sites

Chicks dig scars, men det er jo stadig forskelligt hvad man synes er tiltrækkende :bigsmile:

Jeg har også fået en del strækmærker hovedsagligt pga. flyers... Efter jeg stoppede med det har jeg ikke fået flere... Men det er jo bare noget der hører med til at blive stor... Så må man jeg selv bestemme hvad der er vigtigst :blush:

jeg er også stoppet med flyvers for over 3mdr siden.. det det nok er dem der har givet mig på skulderne.. men nu har jeg også fået på indersiden af overarmen.. det var bare ikke lige det jeg troede ville ske når man trænede.. hvis man feks kigger på billed af arnold eller andre som markus ruhl eller hvad han hedder de der enorme makker som ikke har et eneste strækmærke så fatter man jo bare ik af man kan få dem af så lidt der..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også at der er Flyers der er skyld i dem :o

Jeg laver selv næsten aldrig flyers, kun bænkpres, og jeg har ikke nogle strækmærker ved brystet.

Og hvem siger at strækmærker er grimme? :o Jeg har monster store strækmærker i lowerback, og lidt på triceps, og det ser fandme sejt ud. :smilerock::smilerock::smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Nu skjuler bruncreme og hvad de ellers bruger jo en del. For din egen skyld så lad dog være at sammenligne din egen krop med 'model'-billeder, som jo er airbrushed eller fuld af make-up, rigtig belysning etc etc.

De fleste mennesker har altså strækmærker i mere eller mindre grad- også folk der ikke selv er klar over det. Mange fokuserer nok bare ikke så meget på hver enkelt krops-detalje.

Laser kan hjælpe eller vitamin A creme.

Link to comment
Share on other sites

jeg er også stoppet med flyvers for over 3mdr siden.. det det nok er dem der har givet mig på skulderne.. men nu har jeg også fået på indersiden af overarmen.. det var bare ikke lige det jeg troede ville ske når man trænede.. hvis man feks kigger på billed af arnold eller andre som markus ruhl eller hvad han hedder de der enorme makker som ikke har et eneste strækmærke så fatter man jo bare ik af man kan få dem af så lidt der..

Jeg fik dem netop på indersiden af overarmen da jeg lavede flyers, man kan faktisk også mærke at det spænder der når man laver den, specielt hvis man bruger maskinen til det... Hvis du ikk har fået det af flyers ved jeg ikke helt hvad det er, måske en anden brystøvelse? Forresten tror jeg også man selv lægger mere mærke til strækmærkerne end andre gør :wink:

Hvis du lægger mærke til det så har Jay Cutler også en del strækmærker, men hans krop vokser jo også extremt hurtigt :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share