fedt på knæ


Kakaduen
 Share

Recommended Posts

Hej! :)

Er der nogen som ved, om man gennem nogle bestemte styrketrænings-øvelser (gerne med maskiner), kan få fedt på knæ til at virke mindre iøjenfaldende.

Jeg er klar over at man ikke kan punktforbrænde, og er heller ikke interesseret i at tabe mig, da jeg i forvejen er slank og primært styrketræner for at tage på i vægt.

Link to comment
Share on other sites

Du skal være glad for at have fedt i knæet, fedet har den funktion at reducere friktionen mellem knæskallen og lårbensknoglen, uden fedt vil du udvikle slidgigt i løbet af 0,5.

Tror du må leve med at dine knæ led er store, sådan har naturen skabt dig.

Det bedste råd er nok at øge muskelmassen i låret og læg musklen, dermed vil knæet ikke se så stort ud

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nogle mennesker har jo en genetisk sammensætning der gør at det i praksis kun er muligt at fjerne den slags ved en fedtsugning.

Jeg kendte engang en pige der havde verdens bredeste hofter. Forstået på den måde at stort set alt hendes fedt blev lagret på hofterne.

Selvom hun slankede sig til KZ-niveau - var det kun ben og overkrop/bryster der fulgte med. Kroppen beholdt fedtet på hofterne indtil hun nærmest var døden nær.

Sådanne tilfælde kan desværre kun løses ved fedtsugning.

Det gælder netop også relativt ofte små fedtsamlinger ved knæene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share