sad lørdag aften og lavede musik til min morgentime idag. og ville så køre 60er musik som opvarmning
Ha en dejlig aften MOLere
Kenn
Weeeee, så begynder jeg at se resultater! Fuck yeeeaaah! :)
Vis kommentarer (3)Hvordan afgør man om en ledfortrækning på ydersiden af knæet er minor elle rmajor?
Vis kommentarer (3)
Må man træne dagen efter en tatovering? Den er placeret på oversiden af venstre underam.
Vis kommentarer (4)
Indsendt 6. august 2007 - 17:25
Indsendt 10. august 2007 - 08:50
Indsendt 13. august 2007 - 17:06
Indsendt 16. august 2007 - 05:25
Indsendt 18. august 2007 - 06:11
Indsendt 20. august 2007 - 19:24
Indsendt 23. august 2007 - 18:03
Indsendt 23. august 2007 - 18:20
Indsendt 25. august 2007 - 06:05
Indsendt 25. august 2007 - 19:33
Hej med dig Kenn.Fredagens Træning
![]()
Vi var kun 5 idag men det var en vildt god time der blev fyret af, musikken og programmet passede vildt godt sammenog der blev som sædvanligt givet gas. Man er faktisk en smule høj af at have starten dagen med sådan en oplevelse. Julie
du skulle prøve det
![]()
Havde en kedelig oplevelse med min firmabil jeg har solgt men ikke afleveret endnuSkulle igang med at lave omkring 55 cradle monteringer som bliver brugt til at sende data fra vognmænd til centralen, så folk der venter en pakke kan se om der er afleveret og hvem der har taget imod. Bilen er pakket med værktøj og antenner. min far kører ned om aftenen på værkstedet for at rode med en bil han skal have til toldsyn. og desværre får han ikke kørt min bil ind igen og fra kl. cirka 23 til jeg møder om morgen kl. 5.15 har der været indbrud i bilen
alt hvad der hedder originalt udstyr som bordmonitor- navigation-cd boks.bluettoth modul-climapanel er taget og for det ikke skal være løgn har de også fjernet alle 55 antenner der er specialt fremstillet til denne opgave og ikke kan bruges til andet, da de er trimmet til boksens data flow.
for udstyret i biler er der stjålet for 58,000 kr. og da de antenner koster 895 kr. stykket og en tester til signal tjek som også var der løber skaden op i over 110,000 kr. som heldigvis næsten er dækket desværre kun næsten da min vare forsikring kun dækker 50,000kr. så jeg mister 17000. har sagt til min far at jeg gerne ser han bruger et gør det selv værksted og kommer med regningen til mig, så betaler jeg gerne for det er da væsenligt billigere
men hvor er det dog langt ude at miste for så meget ikke mindst set i lyset af at varerne ikke kan bruges til noget og sikkert bliver smidt ud et sted. og jeg kan vente på at der bliver fremstille nogle nye
min kunde kunne da heldigvis godt se mit problem og ville selvfølgelig vente
![]()
Mine spinningscykler er ved at få skiftet alle lejerne der sidder monteret i svinghjulet, da jeg synes de larmede lidt og hvem gider sidde og høre på det når det kan undgås. sælger var vist ikke helt tilfreds med at jeg ønskede det. men når man holder halvdelen tilbage af det fulde beløb som fakturaen lyder på tilbage, så er det ligesom lettere at forhandlekan undre mig over at man som virksomhed ikke sørger for at gøre alt hvad der står i sin magt for at gøre sine kunder tilfredse, så man slipper for sådan noget bøvl
har aldrig selv kunder der når så langt ud. for det aftalte skal bare holdes og ingen kunder brokker sig over man laver en fejl, men alle brokker sig hvis ikke man gør sit yderste for at rette den
så simpelt er en god forretning bare.
Venter stadigvæk på svar omkring nye lokaler![]()
Hvis der stadigvæk er nogle der kikker ind må i have en god weekend![]()
Kenn
Indsendt 26. august 2007 - 08:14
Er det for taktløst at spørge, hvad det er for en bil, du har?
Indsendt 26. august 2007 - 08:16
Hej med dig Kenn.
Også god weekend til dig, især ovenpå det indbrud. Jeg bliver sg så harm når folk ikke kan kende forskel på dit og mit...
Indsendt 26. august 2007 - 08:42
Hvis der stadigvæk er nogle der kikker ind må i have en god weekend
![]()
Kenn
Indsendt 26. august 2007 - 15:42
Kenn som konceptspinnerHej Kenn
Selvfølgelig kigger vi ind i din logvi skal jo også holde øje med udviklingen af dit spinningcenter - måske du får mange nye kunder, med konceptspinning og alt det der....
![]()
/![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Indsendt 26. august 2007 - 16:12
Kenn som konceptspinner
Indsendt 30. august 2007 - 06:11
Kenn som konceptspinner
Indsendt 30. august 2007 - 06:12
til grin kan man sq altid blive...............................................hmmpppf
Ja' ska' gi'dajska'jaj
Indsendt 30. august 2007 - 06:29
Dette indlæg er blevet redigeret af britone: 30. august 2007 - 16:41
Indsendt 1. september 2007 - 17:40
Indsendt 9. september 2007 - 06:54
Dette indlæg er blevet redigeret af britone: 15. september 2007 - 06:15
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere