så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Britone >> sorry for al log spammen..

Nu vil jeg begive mig hjem på terassen, hvor jeg vil forsøge at bikse en skive sammen, mens jeg rystende som et espeløv vil forsøge at dulme nerverne med et koldt glas cola..

A dopo ragazzini..

Link to comment
Share on other sites

Britone >> sorry for al log spammen..

Nu vil jeg begive mig hjem på terassen, hvor jeg vil forsøge at bikse en skive sammen, mens jeg rystende som et espeløv vil forsøge at dulme nerverne med et koldt glas cola..

A dopo ragazzini..

Logspam :4thumbup: næ det er sku hyggeligt, må håber der er noget stærkt i den cola så ikke du er syg i morgen :smile: glæder mig til at se din

skrive sammen :tongue::smile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Ok så bliver I søreme skuffede, tøser.. jeg er ikke i nærheden af den boldgade.. :innocent: . uha nu er jeg endnu mere nervøs.. :smile:

Så må du da lade være med at spørge :tongue:

Ingen grund til nervøsitet - spockie... Du ville jo også blive skuffet, hvis vi slet ikke kom alligevel, ikk?! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så må du da lade være med at spørge :tongue:

Ingen grund til nervøsitet - spockie... Du ville jo også blive skuffet, hvis vi slet ikke kom alligevel, ikk?! :wink:

Mr. Spock er gået hjem for at tage Coke :tongue: og få ro på maven :laugh:

Vi må arbejde på et MOL træf i løbet af sommeren så vi kan få mødt jyderene også aka julie og majse :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Mr. Spock er gået hjem for at tage Coke :tongue: og få ro på maven :laugh:

Vi må arbejde på et MOL træf i løbet af sommeren så vi kan få mødt jyderene også aka julie og majse :superman:

Kenn

Det vil være SUPER :4thumbup: :devil:

(sidder jo helt oppe i det mørke og bliver helt desperat over ik lige at kunne kigge forbi)

Link to comment
Share on other sites

Det vil være SUPER :4thumbup: :devil:

(sidder jo helt oppe i det mørke og bliver helt desperat over ik lige at kunne kigge forbi)

Hej Søde M :4thumbup:

Så kom du over til fastlandet og lad os vise dig lyset :tongue::smile:

vi skal nok nå at få hilst på hinanden :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Mødet med molere :superman:

Var inde og køre med Cg Mettehelena og spock i royal :superman:

Super timer og et ganske godt flow :4thumbup: og så er det da vildt at de har sådan et fedt lokale med vand, så man er fri for at rende ud af lokalet for at få fyldt vand i dunken :innocent: efter timerne var der også lige tid til et cafe besøg og lidt :blahblah::blahblah: og med et var tiden gået :nonono: fik set på mit ur der var 4 minutter tilbage af min parkeringstid og så var det bare at smutte :yo: satte i løb til bilen og så havde jeg :devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::omg: fået en parkeringsbøde for at holde 3 minutter over tiden sorry for sproget R...Huller :bruce::4slap::rocketwhore:

Men til trods for det kostede mig 600 kr. at få sagt goddag og kørt nogle gode timer var det da det hele værd :superman: håber at køre med jer igen en anden dag :superman::superman:

Meget kort beskrivelse men er nød til at passe mit arbejde så jeg kan tjene til næste besøg :tongue::laugh::laugh:

Ha en pragtfuldt dag MOLere :superman:

Kenn

Ps. Spock :1356: super timer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ej, det er sku da for surt, at du havde nået at få en bøde... mon de stod klar, da den p-billet udløb a015.gif

Men ja altid nice, med lidt flere ansigter og hyggeligt at der var tid til lidt :blahblah: bagefter :bigsmile:

Ja det var sur :bottom: at jeg ikke nåede det selvom jeg hastede ud af døren :innocent: men det er glemt nu :smile: kan mærke min ene fod er lidt øm men

det skal arbejdes væk :4thumbup: så det må blive på min time i morgen tidlig, det var godt det ikke var idag vi skulle have kørt for var først færdig kl. 1930

med bil nr. 4 idag og da jeg mødte kl. 0630 har det været en lang dag :blink:

Ha en fantastisk aften MOLere :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Ja meget kort beskrivelse der, men okay.... jobbet skal passes... måske kommer der mere senere ?? :bigsmile:

Surt med bøde.... :nonono: prøvede noget lignende sidste år ude ved Parken, sad og nød dejlig træning, et par timer ved Chris M (vi var sent på den ved ankomst, kunne ikke se der var P-tid/automat, så vi

spurtede bare ind for at nå timen).

Havde charmet os til gratis træning(jeg og en veninde).... og blev enige om lige at snuppe en time til ud over de 2 (man er vel jyde... og gratis træning = mums)

....... Da vi nåede ud sad der en P-bøde i forruden af min lille miss micra :blink: SURT ......... men det slog nu ikke den fede træning :devil:

Rigtig god aften til dig.

Link to comment
Share on other sites

Ja meget kort beskrivelse der, men okay.... jobbet skal passes... måske kommer der mere senere ?? :bigsmile:

Surt med bøde.... :nonono: prøvede noget lignende sidste år ude ved Parken, sad og nød dejlig træning, et par timer ved Chris M (vi var sent på den ved ankomst, kunne ikke se der var P-tid/automat, så vi

spurtede bare ind for at nå timen).

Havde charmet os til gratis træning(jeg og en veninde).... og blev enige om lige at snuppe en time til ud over de 2 (man er vel jyde... og gratis træning = mums)

....... Da vi nåede ud sad der en P-bøde i forruden af min lille miss micra :blink: SURT ......... men det slog nu ikke den fede træning :devil:

Rigtig god aften til dig.

Ja hvad kan vi skrive vi er nogle der betaler imen andre bare kører gratis :tongue::laugh: hyggeligt du kikkede ind i min log :4thumbup:

Tror jeg vil smutte i seng nu skal op kl.0415 :innocent:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Fredagens våde træning :innocent: '

Der mødte kun 2 op og 3 med mig bare fordi der var en smule regn :sneaky2: det er sku for tyndt, men så er der mobberet når de kommer på mandag hvis det da ikke regner :laugh: god hård time og faktisk er det hyggeligt engang imellem at ikke være så mange på timen :innocent: ja hvad kan jeg skrive men ærligt det synes jeg. så var det ned på arbejdet og montere lidt udstyr og misandten om det ikke var Bagmanden som er meget kendt i spinnings og ikke mindst cykling verden :4thumbup: hvor var det fedt at snakke med en der deler og brænder så meget for spinning som en selv og hvem ved måske ender det aligevel med at vi får kørt sammen. vi fik ihvertfald drøftet musik smag og nummere. super fedt at hilse på dig også :superman:

God Weekend Molere :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Var på stranden igår for at se bål men da vi kom derned kl.22 var det for længst forbi :nonono: og derfra hvor vi stod kunne man intet se men tog nogle billeder fra solnedgangen med mit nye kamera. glæder mig til at prøve med min nye linse i min ferie :superman:

Kenn

post-9573-1182711460_thumb.jpg

post-9573-1182711471_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens træningg GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB

Hvor var jeg træt og uoplagt :nonono: havde regnet med at vi ville være et par stykker og så var vi 12 :4thumbup: bortset fra jeg var

uoplagt var det en fed time og så gør det jo ikke noget der mødte et par kunstykker op jeg ikke havde set før :innocent: altså ikke

at jeg kikker på det :blink:

Har lige modtaget en bestilling på 70 monteringer af data løsninger i biler rundt i hele Danmark så nu kan jeg snart få hilst på alle

jer dejlige jyder :superman:

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens træningg GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB

Hvor var jeg træt og uoplagt :nonono: havde regnet med at vi ville være et par stykker og så var vi 12 :4thumbup: bortset fra jeg var

uoplagt var det en fed time og så gør det jo ikke noget der mødte et par kunstykker op jeg ikke havde set før :innocent: altså ikke

at jeg kikker på det :blink:

Har lige modtaget en bestilling på 70 monteringer af data løsninger i biler rundt i hele Danmark så nu kan jeg snart få hilst på alle

jer dejlige jyder :superman:

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Kenn

Hvis det betyder at du kommer til ÅRHUS; så SKAL du kigge indenfor i Scandinavian Center... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Wow- flotte flotte billeder!!

Hvad er det for et kamera?? (og linse)

Lyder dejligt med de kunsttykker, det er aldrig helt ringe..

Hey Du

Tak for sidst :4thumbup: Kamera Canon E400 linse :blush: Jeg er nybegynder så det er den der følger med :innocent::laugh:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hvis det betyder at du kommer til ÅRHUS; så SKAL du kigge indenfor i Scandinavian Center... :smile:

Det er da det jeg skal skal :superman: skal lige have dit nummer så jeg kan sende dig en sms når jeg er i århus :superman:

Dejligt at se du er herinde :wub:

Har lidt travlt men svarer dig på et senere tidspunkt via pm :smile:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Det er da det jeg skal skal :superman: skal lige have dit nummer så jeg kan sende dig en sms når jeg er i århus :superman:

Dejligt at se du er herinde :wub:

Har lidt travlt men svarer dig på et senere tidspunkt via pm :smile:

Kenn

Selvfølgelig er jeg herinde, og det går meget meget bedre, så jeg er snart tilbage igen i min egen log.... :smile: Jeg sender lige mit nummer i en pm. :4thumbup: Der er også kunststykker herovre.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens træningg GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB

Hvor var jeg træt og uoplagt :nonono: havde regnet med at vi ville være et par stykker og så var vi 12 :4thumbup: bortset fra jeg var

uoplagt var det en fed time og så gør det jo ikke noget der mødte et par kunstykker op jeg ikke havde set før :innocent: altså ikke

at jeg kikker på det :blink:

Har lige modtaget en bestilling på 70 monteringer af data løsninger i biler rundt i hele Danmark så nu kan jeg snart få hilst på alle

jer dejlige jyder :superman:

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Kenn

Du skal være så velkommen, hvis du kigger helt oppe i det mørke jylland, der hvor palmerne gror :4thumbup:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share