Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      12 maj
    Niklas123

Hej jeg er en dreng på 14 år som vejer 55 og 171cm høj. For et stykke tid siden valgte jeg at følge efter en vægtforøgning kostplan som er gået rigtig godt jeg vejede 47 kg men problemet er jeg ser ud som jeg gjorde før man kan ikke se at jeg har taget 1 gram ved i hvad det skyldes? :)

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      06 maj
    MollyMalou

Hej! Jeg har lige skrevet mit første indlæg i vægttab forummet. Jeg håber der sidder nogen herinde, som kan hjælp mig godt på vej :) Ha' en god aften!

• Foto
      10 apr
    Muddi2108

Hej. Jeg er 14 år (15 om 3 måneder) jeg vejer 48 kg og omkring 1,69 høj og har lige købt weight gainer, kan i godt lave en kostplan til mig hvor jeg også træner og bruger weight gainer:) tak på forhånden

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      04 apr
    ATP

Er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (3)
  • Foto
      13 mar
    Berit6950

Wuhuu :-) kan man andet end at få forårskuller?

Vis kommentarer (6)
Se alle updates

Foto

Øm hæl - hælsporer - Nike sko

• Please log in to reply
1 svar på dette emne

#1 MTBforever

MTBforever

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 998 Indlæg:
  • Køn:Mand
  • Sted:det sorte nordjylland

Indsendt 12. marts 2006 - 13:36

Hej

Vi er 3 aerobicinstruktører som i løbet af de sidste 3 mdr. alle har fået en hælsporer. Vi har alle trænet/undervist i de sidste 10 år med 5-10 timer pr. uge uden problemer.

Vi har alle 3 inden for det sidste halve års tid købt og brugt Nike Shox og har derfor en mistanke om at de er årsagen til vores hælsporer. Derfor er vi meget interessert i at vide om der eventuelt er andre der har fået ligende problemer.

#2 mat88'

mat88'

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 153 Indlæg:
  • Sted:Odense SV

Indsendt 12. marts 2006 - 18:38

har trænet ca 1½ år on and off med shox hele tiden og har overhovedet ikke bemærket noget.

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere