Anders> Synes næsten det fungerer bedre, da jeg slet ikke bliver "følelsesløs" indvendig som på cola light ... får altid fod/lægkremper på cola light ... ikke fedt når man skal stå på stiletter i timer
Ja, stakkels stakkels Anders
M
Weeeee, så begynder jeg at se resultater! Fuck yeeeaaah! :)
Vis kommentarer (3)Hvordan afgør man om en ledfortrækning på ydersiden af knæet er minor elle rmajor?
Vis kommentarer (3)
Må man træne dagen efter en tatovering? Den er placeret på oversiden af venstre underam.
Vis kommentarer (4)
Indsendt 15. juni 2007 - 20:43
Anders> Synes næsten det fungerer bedre, da jeg slet ikke bliver "følelsesløs" indvendig som på cola light ... får altid fod/lægkremper på cola light ... ikke fedt når man skal stå på stiletter i timer
Indsendt 19. juni 2007 - 18:07
Ja, stakkels stakkels Anders
røde bling bling trusser og nu stiletter... hvad skal det dog ikke ende med...
![]()
![]()
M
Indsendt 19. juni 2007 - 19:04
Fedt med lidt informativ læsning Norah...
![]()
Såfremt jeg skal på scenen igen i år, vil jeg nok forsøge mig med at væskeloade, istedet for at gøre som jeg gjorde, og blot skære næsten helt ned et par dage i forvejen.
Dette indlæg er blevet redigeret af Crawdaddy: 19. juni 2007 - 19:05
Indsendt 19. juni 2007 - 19:09
Indsendt 19. juni 2007 - 19:15
det kan fandme ikke være ret sundt det der
Indsendt 19. juni 2007 - 20:27
det kan fandme ikke være ret sundt det der
Indsendt 19. juni 2007 - 20:44
Dette indlæg er blevet redigeret af Sortiarius: 19. juni 2007 - 20:47
Indsendt 19. juni 2007 - 21:17
Indsendt 19. juni 2007 - 21:36
Dette indlæg er blevet redigeret af NORAH: 19. juni 2007 - 21:41
Indsendt 19. juni 2007 - 22:23
Indsendt 19. juni 2007 - 22:28
Indsendt 19. juni 2007 - 22:29
nu har jeg jo heller ikke snakket om nyrerskader eller diverse, konstaterer bare at de tal der har været nævnt her (nogen skriver 20l cola men lad det nu være det) i forbindelse med indtag af væske, og hvorpå man kører ned til en ½-1l væske er fuldstændig unormalt og vil stresse kroppen helt ekstremt - bare det at angel nævner hypokaliæmi burde sige noget den påvirkning man udsætter sig selv for over noget der ligner en uge
for mig at se er det en helt ekstrem og unødvendig påvirkning at udsætte sin krop for - hvis det er standard og alle gør det (hvilket jeg lidt kan forstå på det hele) kunne man for mig at se ligeså godt gøre det rigtig medicinsk og indtage loopdiuretika m.m.
det er da sikkert hamrende nødvendigt hvis man gerne vil stille op i en BB konkurrence, eller hvis man skal have ændret sin vægtklasse forholdsvist hurtigt men for en ikke elite-idrætsudøver som mig lyder det fuldstændig vanvittigt, og man skal da i hvert fald ikke være en sart person hvis man samtidig på den her fuldstændig fucked-up væskestatus skal ud og yde noget fysisk efterfølgende
og i en disciplin som bodybouilding hvor sportsgrenen går ud på at bygge en flot krop op synes jeg som fuldstændig udeforstående det er en smule latterligt at manipulere så meget med sin krop op til en konkurrence/stævne i forhold til hvordan man går og ser ud i dagligdagen, men det er så min holdning og den forventer jeg nu heller ikke ret megen opbakning til i en tråd som denne- hyggelæste bare lige tråden idag og blev overrasket over hvor let folk de tager på at gå igennem sådan nogle kure før konkurrence m.m.
Indsendt 20. juni 2007 - 07:03
Hvis du prøver at kigge på ovenstående billede tror jeg det er rimeligt indlysende det ikke kan sammenlignes med en tur i byen, det behøver man ikke være inde i sundhedsfagligt stof for at konkludere.I ekstreme tilfælde, vil det selvfølgeligt være ususndt, men graden af "usundhed", er også vigtig. Hvis man gør det på en fornuftig måde, behøver det ikke at være så slemt. I så fald, vil det nok ikke engang tangere den følelse, som de fleste der har vågnet efter en ordentlig brandert har prøvet. Lidt Hovedpine, tørhed i munden osv.
Dette indlæg er blevet redigeret af Sortiarius: 20. juni 2007 - 07:41
Indsendt 20. juni 2007 - 09:04
Væskeudtømning giver en drastisk forskel i hvordan du ser ud på scenen i forbindelse med et stævne, derfor er det også en "nødvendighed" hvis du vil fremstå på den bedst mulige måde!Hvis du prøver at kigge på ovenstående billede tror jeg det er rimeligt indlysende det ikke kan sammenlignes med en tur i byen, det behøver man ikke være inde i sundhedsfagligt stof for at konkludere.
Det pres man sætter sine nyrer og det vaskulære system under er forholdsvis ekstremt, og selvom det muligvis ikke giver varige skader er der store chancer for kollaps hvis du fra den ene dag til den anden kører sådan en "kur"
noget andet er at man selvfølgelig ikke bare skal spise og drikke som normalt efter sådan en kur, der skal trappes stille op med både væske og mad, det er standard både i forbindelse med deprivation af væske og føde (har selv deltaget i medicinske forsøg af den slags)
Indsendt 20. juni 2007 - 09:31
Hvis du prøver at kigge på ovenstående billede tror jeg det er rimeligt indlysende det ikke kan sammenlignes med en tur i byen, det behøver man ikke være inde i sundhedsfagligt stof for at konkludere.
Det pres man sætter sine nyrer og det vaskulære system under er forholdsvis ekstremt, og selvom det muligvis ikke giver varige skader er der store chancer for kollaps hvis du fra den ene dag til den anden kører sådan en "kur"
noget andet er at man selvfølgelig ikke bare skal spise og drikke som normalt efter sådan en kur, der skal trappes stille op med både væske og mad, det er standard både i forbindelse med deprivation af væske og føde (har selv deltaget i medicinske forsøg af den slags)
Indsendt 28. januar 2012 - 21:34
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere