Statusopdateringer
-
MissIndividualWeeeee, så begynder jeg at se resultater! Fuck yeeeaaah! :)
Vis kommentarer (3)
-
Dr. DurdenHvordan afgør man om en ledfortrækning på ydersiden af knæet er minor elle rmajor?
Vis kommentarer (3)
-
Nick_BBMå man træne dagen efter en tatovering? Den er placeret på oversiden af venstre underam.
Vis kommentarer (4)
Proteinpulver med mælk. vand
Indsendt 17. juli 2012 - 15:30
Er der nogen der kan fortælle mig forskellen ved at blande ens proteinpulver med skummetmælk (200ml) eller vand udover kalorier ?
Da jeg gerne vil tabe mig, har jeg opsøgt nogle mennesker , der fortæller mig at mælken godt kan binde noget fedt til kroppen hvis man blander det med mælk, så det bliver lidt svært at tabe sig, men ved ikke om det bare er noget fis.
Håber på svar.
Mvh
Kasper
Indsendt 17. juli 2012 - 15:46
Emil
Indsendt 17. juli 2012 - 19:30
Der er undersøgelser der går i den ene vej og i den anden. Jeg kan ikke udelukke at der kan være noget om det, men det er så lidt at det absolut ikke kan gøre en reel forskel.
Kalorie underskud = vægttab.
Kalorie ligevægt = du holder vægten.
Kalorie overskud = du øger vægten.
Indsendt 18. juli 2012 - 12:33
Calcium binder derimod en smule fedt i tarmene, som derfor i mindre grad optages i kroppen. Det er så det helt modsatte af den ovenstående
Indsendt 23. juli 2012 - 23:31
+ mælk indeholder gode stoffer for dig, din krop og dine muskler. Jeg ville ikke undvære det!
Indsendt 30. juli 2012 - 16:19
Well - proteinshakes smager jo ikke ligefrem godt (medmindre man får blandet sig en lækker smoothielignting med noget frugt og lign.). Min oplevelse er, at det smager markant bedre med mælk end vand og dermed gør det lettere at få ned. Det har immervæk også noget at skulle have sagt... :)
+ mælk indeholder gode stoffer for dig, din krop og dine muskler. Jeg ville ikke undvære det!
Så har du da været uheldig med din variant af proteinpulver :D
Indsendt 5. august 2012 - 18:32
0 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere