EmilSJ

Medlemmer
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

  1. Efter min logik ville man hvis mælk binder fedt til kroppen undlade al mælk i sin kost, det lyder forkert for jeg har altid fået af vide at mælk er sundt, og så er der jo også en lille smule extra protein i din shake. Jeg har desuden også hørt at shakes med mælk smager langt bedre, så jeg ville nok blande mine shakes med mælk.. Emil
  2. Kost og træning med henblik på en flad, stram mave

    Jeg vil gerne lige vide noget din højde, alder og vægt? Og hvilken skyr er det du bruger?
  3. Træning til forsvarets optagelsesprøve

    tabata er kun godt hvis du presser dig selv helt til det ypperste, men siden du har et mål er der ingen grund til ikke at gøre det.. Prøv at youtube crossfit, og få noget inspiration, det virker godt :D
  4. Hej MOL.dk. Jeg er begyndt til kampsport, og jeg er lidt træt af ikke at kunne lave høje spark ( mod hovedet). Jeg kunne godt tænke mig at få lidt hjælp til hvad der kan få mig til at kunne udføre sådanne spark :D Mange tak Emil.
  5. Tror du ikke det bare er fordi man ikke har spist som normalt, og trænet som normalt?
  6. Sprint og spurt i fodbold

    vil dette ikke kunne løses digitalt? Eller har vedkommende skavanker der skal udbedres, rådgivning over nettet burde godt kunne hjælpe eller er der en specifik grund til at det skal være en fra Vejle området? ;D Held og lykke med at finde en Emil.
  7. Hurtighed

    Hej Hansen, nu hvor vi snakker fodbold er det bedste du kan gøre øve dig i temposkift. Jeg løber normalt og laver interval træning engang imellem det er meget vigigt. Du skal bare være tålmodig og lytte til din krops signaler hvis der er noget der gør ondt eller bare føles forket, så stop og tænk. Emil
  8. Hjælp til fodbold

    Hej jeg har også en gang haft problemer med farten, men det eneste du kan gøre, er efter min mening, at løbe imellem dine træninger. DVS træning onsdag og mandag og så løbe tirsdag og torsdag. Ikke nødvendigvis begge dage, men en er god. husk at få nogle intervaller på, dvs 50 sek løb 10 sek spurt 20 sek gå. Dette er dog blot et eksempel. God fornøjelse med træningen.
  9. Øm under fod. m.m...

    Det er et meget svært sted at komme til at strække ud så det er nok det.. Du kan prøve at stille dig på den fod det gør ondt i og så lægge vægt over på foden(foran) indtil det begynder at strække rigtig dejligt.
  10. Hjælp til fodbold

    Jeg ville øve mig i at jonglere, da det giver en utrolig god fornemmelse med bolden, og begynd at finde videoer på internettet af Messi og Ronaldo der laver finter.. Se disse film og prøv at lære finterne. http://www.aabstalentskole.dk/finter/ronaldinho-finten.aspx Hhvis det er skud du har problemer med er det bare at cykle ned på boldbanen og skyd på mål, hpber det hjælper.
  11. Købe håndvægte - Hvor

    Jeg tror stadium har noget du vil kunne lide, men det er ikke sikkert. Give det en kigger anyways ;D
  12. six pack på 8 mdr

    som hovedregel skal fedtprocenten hos kvinder ned på 10-15. og ca. 6-8 hos mænd, mener jeg ;D
  13. Mangler øvelser til mave!

    http://www.passion4profession.net/en/abs-exercises/ Har brugt de her øvelser en del, og som Brinch skriver er planken utrolig god.
  14. At tage på

    Personligt har jeg en ven der er stoppet med at vokse pga. vægtløftning...
  15. At tage på

    Du siger du er en dreng, så pas på med at klø alt for hårdt på med styrketræning for det kan, hvis du er uheldig, langsommeliggøre din vækst. Spis en masse kylling, hytteost og æg. Drik mælk til.! Protein vil være godt.