prinds

Medlemmer
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

About prinds

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 05/01/1983

Contact Methods

Profile Information

  • Sted
    københavn, søborg
  • Interesser
    boksning, styrketræning, combat, fodbold, frivilligt arbejde

Previous Fields

  • Træningsformål:
    blive bedre og stærkere til boksning
  1. kan ses på figuren

    Jeg har en hård træning, meget endda. og nu er det jo så ikke hver dag. jeg cykler til/fra arbejde/træning (10 km hver vej i højt tempo), og jeg har et arbejde hvor jeg er aktiv, dvs går meget. ja, jeg har mange muskler, er stærk, og har forsøgt med kredsløbstræning. det skal så siges at det absolut ikke ligner at jeg vejer 75 kg fobrænding er beregnet her: http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae..._energiforbrug/
  2. kan ses på figuren

    Jeg er grundet træning i løbet af de sidste 3 år blevet 30+ cm mindre om taljen og har fået en meget flottere figur og efterhånden som jeg træner, også mere markeret, men hvad der undrer mig lidt er til gengæld at jeg i løbet af de 3 år kun har tabt et par kilo. Jeg ved godt at vægten ikke betyder meget og at det primært er fordi jeg har taget muskler på. Men nu er det sådan at jeg bokser og gerne vil i ringen, og det kunne sådan set være fedt hvis jeg kunne komme en vægtklasse eller 2 ned inden da. Jeg spiser grønt og kød i løbet af dagen samt en stor portion havregryn om morgenen. Går ikke vildt op i kaloriebergning, men spiser måske 2000-2500 og de dage hvor jeg er mest aktiv (fysisk arbejde og hård træning) forbrænder jeg i omegnen af 5000 kalorier. Noget jeg kan gøre for at sætte gang i vægttabet? 165 cm, 75 kg, 23 år Btw, er pige og spiser også proteintilskud iform af pulver
  3. hvor meget protein?

    nu er det så grovtoast (den med 9 g protein pr 100 g), men kan godt se din pointe. Tak!
  4. hvor meget protein?

    Jeg er 22 år, 165 cm, vejer 75. Som sagt mest muskler. Har tidligere spist alt for lidt i en årrække, er ved at vænne min mave til at spise mere, men vil gerne gøre det rigtigt. Dagens kost: Havregryn 100g Mælk 3 dl tun 140 g toastbrød 150 g æg 50 g cacaomælk 5 dl pasta 150 g og gulerod - 125 g. Hvad bør jeg spise - udover mere frugt og grønt (gør jeg normalt)
  5. hvor meget protein?

    Jeg har taget på, men er blevet mindre i omfang, altså tabt mig om livet, i omfang som jeg skrev, men min vægt er øget. Giver det ikke mening?? Kcal indtag idag: 1903 Forresten: ved ikke om det lige skal siges at jeg er pige?
  6. hvor meget protein?

    Jeg ønsker bare stærkere muskler, ikke at tage på i volume. Vil gerne noget mere med min boksning end bare motion, slår i forvejen hårdt, med lidt flere muskler ville det blive bedre. Jeg har tabt mig meget om livet/røven/omfang de seneste par år, men taget 6 kg på, så regner med det meste af et er muskler Med energiindtag, hvad mener du da? For jeg spiser nok protein, men er ikke sikker på resten.
  7. hvor meget protein?

    Jeg bokser 3 gange om ugen, body combat (hård konditræning) 2 gange og 2 gange styrketræning. Jeg har fået at vide at jeg skal spise ca 1,2 g pr kilo kropsvægt, men spiser efterhånden tæt på 1,5. er det nok/for meget? Jeg har ikke brug for at tabe mig, men vil gerne være stærkere. Nogle råd?? På forhånd tak!
  8. hvor mange gange om ugen?

    Tak for hjælpen! vil bare være god ved min krop!
  9. hvor mange gange om ugen?

    Det hedder sig at man skal spise fisk min 2 gange om ugen, men samtidig hører man også forskellige steder at man pga forskellige tungmetaller ikke må spise for meget - så er mit spørgsmål: hvor mange gange om ugen kan det forsvares at spise fisk? Det samme problem har jeg med æg - hvor mange af dem bør man spise, altså for ikke at få for meget kolestorol? Personligt træner jeg 5 dage om ugen, styrke, combat og boksning, så jeg tager ikke på af mad. Men vil jo heller ikke overbelaste min krop på måder der ikke er go for den.