simondj

Medlemmer
  • Content count

    1,166
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by simondj

  1. Bjørnen er back....

    http://easternbloclifting.blogspot.dk/2014/09/eastern-bloc-powerlifting-for-busy-guy.html
  2. Bjørnen er back....

    http://www.jimwendler.com/2015/12/2016-help-a-friend-get-stronger/ Godt nytår fra mig og Lenny! ;)
  3. Bjørnen er back....

    Miamidiæten har svigtet.. Eller du har svigtet den!
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Følger stadig med her en gang imellem.. Og man føler sig altid doven, men virkelig motiveret efter at have set din workcapacity! Du ved godt, at det er fuldstændig vanvittig at køre .. 71 sæt?! Træner ofte over 2 timer... Men kommer sjældent i nærheden af halvdelen af det antal sæt.
  5. Bjørnen er back....

    Squatten vil hjælpe dig markant! Må hellere på velocity, så jeg kan gaine
  6. Bjørnen er back....

    Få også gang i squatten, vil hjælpe dødløften markant! Til Jagd'ens cyklus hører også, at man kører en del squat, da intensitet, volume osv er sat efter, at man squatter tungt og frekvent.
  7. Bjørnen er back....

    5x5x70.. Der bør være en minimumsvægt i DL du skal op på. Det der er opvarmning.. Hvis du ik føler det, så byg dog op.. Fx 70-90-110-120-125.
  8. Bjørnen er back....

    Godkendt.
  9. Bjørnen er back....

    Ja! Hold dig fra tough træning!!
  10. Bjørnen er back....

    Lav nu bare en hård ting hver gang!!
  11. Bjørnen er back....

    Fin opvarmning..
  12. Bjørnen er back....

    Lårbiceps er altså den forkerte biceps at køre inden julefrokost!!
  13. Bjørnen er back....

    Singler på 120? Det lige sløvt nok, når du squatter 145+ samt lige har lavet 10x3x115 (med overskud). .. Ud over det, så ser det godt ud
  14. Bjørnen er back....

    Kælderen er åben... Bliver nok 1630.
  15. Bjørnen er back....

    Fynne >> Ja, men lidt flere reps, som Lenny siger. Ingen grund til at gå helt ned på 10x1, når der tydeligvis er langt mere overskud. Målløs.. Ja fordi du udfra din beskrivelse af dine workset har lydt som om, at dit max måtte være 125! Men det har måske omsider lykkedes kælderen samt Lenny at lære dig, hvad tungt for dig virkeligt er
  16. Bjørnen er back....

    Lenny har sgu ikke lavet et program, hvor man går fra 10x3 med 112,5 til 10x1 med 115.. Er alligevel lidt målløs over du pressede 145 med overskud? Det viser dog også bare, at alle de pas du har påstået var tunge.. har været pivlette. Dr. Magelighed!! BLACKICE >> Har da log på ironsport: http://ironsport.dk/viewforum.php?f=6
  17. Bjørnen er back....

    Du squattede lige 145kg med overskud.. En PR på 25kg? Mens du i sidste squattræning måtte gå ned og køre singler på 115.. Det giver jo ingen mening..
  18. Bjørnen er back....

    Ja det godt.. Tager uendelig tid mellem hvert udfordrende træningspas. Det bare i underkanten af volume.. Lige for mageligt nok. Jeg træner forresten idag torsdag.. Lad os se på fællestræning fra næste uge af!
  19. Bjørnen er back....

    Man går sgu ikke fra 10x3x102,5kg til 10x1x105kg.. Det jo en tredjedel volume og alt for let. - Minimum doubles!!
  20. Bjørnen er back....

    Næste gang 2x1 + 9x1.. og så 2x2 + 8x1 .. Sådan helt vejen op til 10x3. Så laver han den om ca. 20 uger. Man skulle jo nødig presse for hårdt på.
  21. TRS - Pullup FANatic!

    Det er ikke, hvad der står på face... Fynne?
  22. Bjørnen er back....

    Fra 3'ere til singler? Lige sløvt nok. Knap 1/3 volume for en 2,5% øgning i vægten.. Ringe trade off.
  23. Bjørnen er back....

    Lav nu bare de 10x3x100kg og kom videre.. Så må du tage dig den pause, som det kræver på de sidste sæt.
  24. TRS - Pullup FANatic!

    Glem det! Alt statistik i denne log siger, at du har 'dødstømmer' mandag.. Tirsdag er du fortsat knust og kommer ikke meget længere end opvarmningen og lidt let.. Derefter er du måske klar onsdag eller torsdag ;)
  25. TRS - Pullup FANatic!

    10x3x100