Fru Erik

Medlemmer
  • Content count

    1,182
  • Joined

  • Last visited

About Fru Erik

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/18/1986

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Østerbronx

Recent Profile Visitors

2,169 profile views
  • TRS

  1. Vi savner dig ;-(

  2. QueenPearls Toughness Training

    God fremgang i squatten Du er, tydeligvis, ikke helt uduelig
  3. Søren W

    Med trivielle undtagelser er din træning røvsyg, SørenFriend
  4. BioSignature

    Ligesom jeg ikke har udtalt, at jeg skulle være god til at bryde. Den betydelige forskel er dog, at du har trænet squat konsistent At du træner ustruktureret og lystbetonet er som altid uinteressant og ikke et forsvar for dit lave styrkeniveau. Når henvisningen gang på gang er til "resultater", jf. din Hulk-retorik og logbogens undertitel, og dine resultater er meget få, hvad er pointen så? "Hej Mit navn er Jacob. Jeg er stærkere end jer - jeg kan godt nok ikke løfte ligeså meget, men jeg træner også kun lystbetonet". Et 200 kg dødløft er ikke hæderligt med almindelige forudsætninger Såfremt, du squattede 115 kg stort set første gang du prøvede, indikerer det, at din styrketræning har været katastrofekurs lige siden
  5. BioSignature

    Dette "argument", eller hvad man ville vælge at kalde det, går jo så begge veje, idet du ville være som gele, hvis du skulle løfte 150 x 15 Man må også studse over, at du vælger brydning som platform for at sammenligne/teste styrke, da det påfaldende ved brydning netop er, at det i høj grad handler om teknik, samt at positionere og bevæge sig så man udnytter mekanik optimalt. Ydermere, som du selv nævner overfor SørenFriend, har du, omend i en kort periode, trænet bjj. Faktum er, at du ikke kan præstere noget tilnærmelsesvist hæderligt i nogen almindeligt-udøvet øvelse, hvor formålet er, at flytte en vægt - tung som mindre tung - fra punkt A til punkt B - én gang eller flere gange. Faktum er også, at almindelige vægttræningsøvelser er en langt mere objektiv test af styrke - og her kan du præstere meget lidt Ellers en fremragende stråmand, friend
  6. BioSignature

    Det er ikke et spørgsmål om mening, men om facts Jeg skal lige være med Du skriver, at Jacob ikke har squattet konsistent i en længere periode? Hvis det oprigtigt er det, du mener, giver dit ny-religiøse vanvid lige pludselig mening, og jeg kan hermed trække mig fra tråden velvidende, at du er skingerragende sindssyg med enhver kobling til virkeligheden annihileret I dare you, find ét indlæg, nej, én sætning, jeg har skrevet, hvor jeg kategorisk afviser ideer Jeg har læst to (2) af Poliquins bøger og har implementeret adskillige dele i min egen træning. Hihihi, det havde du ikke regnet med, hva friend? Desuden, ved jeg, at Simon var belæst i Poliquin litteratur før Guarden som Ærkeenglen Gabriel forkyndte den guddommelige sandhed for dig Det vil jeg til gengæld ikke afvise Anna, kan JEG ikke reflektere? Jeg kan nærmest ikke andet. Hvad med om du tog og reflekterede over din miserable træningshistorik?
  7. BioSignature

    At løfte 15 kilo mindre på en pænere måde, vil jeg næppe kalde fremgang Sikke et idiotisk spørgsmål Jeg er fløjtende ligeglad med jeres privatøkonomi. Ellers en opfindsom måde at undgå spørgsmålet Tillad en gentagelse : Hvorfor er styrkeresultaterne udeblevet? Intet nyt under solen, at Jacob ynder en udpræget grad af instinktiv træning, hvorfor jeg i tidligere indlæg har gjort opmærksom på den (relativt) konsistente squat træning, denne lagde for dagen, og de dertilhørende strength gains som er udeblevet Nu skal du ikke være fjollet, Anna Du burde vide, at jeg i høj grad har varieret min træning og min fysiske aktivitet. Det samme gælder, for dem jeg træner Hvorledes er det, du mener "vi" stagnerer?
  8. BioSignature

    Albert er kun 11 PS: Den opmærksomme læser vil bemærke, at Jacob/Guarden undlod at svare på det ellers meget simple og direkte spørgsmål Hvad kan vi udlede af det?
  9. BioSignature

    Sønderknust Du lever i din egen lille boble. Det er dog glædeligt, at du har fået selskab af Anna Men jeg var nu seriøs mht. mine tidligere kommentarer, og det er hverken ment nedladende eller som en provokation Hvordan kan det være, - jf. de forrygende stats Anna har postet på dine vegne samt det faktum, at De Vise Træningssten ligger for dine fødder - at du ikke har opnået et højere styrkeniveau, end hvad du hidtil har demonstreret, når det tydeligvis har været en del af din fokus?
  10. BioSignature

    Se, det undrer mig, at du siger det Jeg husker nemlig, da dig og Guarden havde købt en privattime hos Poliquin under/efter hans kursus. Hvis squat ikke har været/er hans fokus, hvorfor så vælge den øvelse under en meget pebret privattime? Det var bl.a. Peterson Step-ups, der blev Jacob anbefalet, husker jeg Ydermere, har Jacob da hygget sig med smolov i en periode. Hvorfor køre smolov, hvis man ikke prioterer squat? Hvordan kan du sige, at din dødløft er gået op, når du i tidernes morgen dødløftede 140? Selvfølgelig kan du ikke se pointen Men det er jeg sikker på, at der er flere af læserne der kan
  11. BioSignature

    Tillad mig at lave en sammenligning ud af det blå Din kæreste Guarden/Jacob er en fuldvoksen mand uden synlige defekter; vejer ca. 80 kilo med en relativt solid, varieret træningserfaring; min erfaring er, - og ret mig endelig såfremt jeg tager fejl - at han har trænet squat konsistent i over et år; ikke at glemme: han/I har, tilsyneladende - hvis man tager Jeres ord for gode varer - fundet Den Hellige Gral mht. træning, kost(tilskud) etc.. Så langt så godt Hvordan vil I forklare, - nu da i har fundet Den Hellige Gral - at én af de drenge jeg træner i olympisk vægtløftning, Pietro, som forresten kun er 14 år med en kropsvægt på sølle 68,5 kilo, og hvis træner - undertegnede - da absolut ikke har set lyset - formentlig, front squatter det samme, hvis ikke mere, end Jacob/Guarden back squatter? Før I skriger op om det uacceptablelt feje i at sammenligne en specialiseret vægtløfter med en motionssquatter vil jeg gøre opmærksom på, at Pietro ikke har squattet mere end to (2) gange ugentligt de sidste seks (6) måneder. Nå ja, og han har heller ikke fået hår under armene
  12. QueenPearls Toughness Training

    Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  13. QueenPearls Toughness Training

    Hej FriendTi Hvor var det godt at se dig igår Du styrede for vildt, girl Yeah Hvornår ser vi din badeboldsformede numse i Teh Gym igen?
  14. Søren W

    Start på en ABC-protokol inden der går inflation i den, Mr. Lack of Work Ethics
  15. Maria's Log

    Alternativt kan du hente træningsinspiration i KONGKENTS log