millemarie

Medlemmer
  • Content count

    709
  • Joined

  • Last visited

About millemarie

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 08/01/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Sted
    århus

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Kondition, styrke, udvikling
  1. Mollerup mod Challenge Aarhus

    Hej Mollerup. Held og lykke med diæten og med at holde nallerne væk den gode kantine mad Har du forøvrigt fået målt din fedtprocent ? Jeg er overrasket over at læse at du vejer over de 100 !
  2. Millemaries Log

    Mandag d. 27/10 Så fik jeg endelig hilst på en meget Mollerup, da hans i hans spinning-halvleg var ude at tanke vand på... på dametoilettet FY!!! Efter en lille hyggelig snak var det så min tur til at køre med. Endnu en lovely time Spinning: Avg 84% Maks 93% Onsdag d.29/10 Styrke :annoyed: alt for mange mennesker, der lige som mig skulle træne, det var umuligt at få en plads ved squat stativet... eller ved frivægtene generelt. Der er kommet en del "nye" maskiner, så dem hoppede jeg så i..... jeg kan faktisk ikke huske hvad jeg fik taget, eller med hvor mange kilo, en del af tiden gik med at indstille og putte på og af..Endelig blev der er bænk ledig BB Bænkpres [email protected] kilo Cable standing fly [email protected] Cable rear lat raises [email protected] (V+H) Cable biceps curls [email protected] E'Kick en ting er at skulle koordinerer højre og venstre.... det har taget mig en del år at mestre. Men men men at gøre det mens man står i en cirkel og der skal sparkes... ikke kønt ikke kønt, men heldigvis fik jeg ikke lagt nogle ned.
  3. Millemaries Log

    Tak i lige måde Pænt imponerende at du alligevel gav den gaz på 2. time.. :bike: Og jeg har faktisk lidt fortrudt, at jeg ikke skal køre med på lørdag, men det er jo let nok at sige, når der ikke er flere pladser :4whistling: Det kan være, at jeg lige skulle holde øje med, om der er nogle der alligevel fortryder lørdag morgen...
  4. Millemaries Log

    Det blev ikke til træning i onsdags, jeg skulle ellers have været til E'Kick, men jeg havde ondt i mit skulderblad pga en mega myose.... og dermed også hovedpine. Så jeg valgte sofaen . Men det var ikke den rette løsning, for torsdag morgen vågnede jeg op med en krampelignede følelse omkring venste skulderblad. Det spredte sig i løbet af dagen op til nakken og om til brystkassen. Ret ubehagelig følelse eftersom det krampede til hver gang jeg trak vejret, og det synes jeg ligesom ikke jeg kunne lade være med Jeg var lige ved at droppe træningen igen, men besluttede mig for at skifte spinning ud med Coreball...... Torsdag d. 23/10 En time med bold, normalt er den slags hold alt for langsomme til mig, men den dag var det en god beslutning. Da timen var ovre var jeg varm og afslappet i ryggen et laaangt varmt bad gav den sidste lindring og nu føles skulderbladet så'en så nogenlunde. Myosen er der stadivæk den satan, men krampen er forsvundet. Fredag d. 24/10 Spinning God time, fik spottet Mollerup, som sad på første række..... den stakkel fik prygl i "sten-papir-saks" (taberen skulle tage 20 sek spurt) Jeg var lidt heldigere med min partner, jeg tror faktisk jeg fik færrest spurter. Avg 81% Maks 92% Lørdag d. 25/10 Styrke Kom desværre lidt for sent op , så det blev ikke til ret meget inden spinning. DB One arm row [email protected] (V+H) BB Bent row [email protected] DB Front raise [email protected] (V+H) BB Squat [email protected] Spinning 3 Helt vild fed time Jeg kan som sædvanligt ikke huske hvad vi lavede, men det virkede Avg 85% Maks 94% Søndag d. 26/10 Idag kom jeg IKKE for sent op. Tvært imod... jeg havde glemt alt om vintertid så jeg var der 2 timer inden mit step hold startede... DEJLIGT!!! Det er lang tid siden, jeg har haft tid til at nusse rundt og hyggetræne. Centret var dejlig tomt. Så det var perfekt Styrke BB Bænkpres [email protected] stang [email protected] (eller deromkring, der er kommet ny vægtstang og jeg ved ikke hvor meget den vejer, men det er mindre end den gamle for der skulle flere skiver til idag ) DB Skulder pres [email protected] 14kg (V+H) Uprigth row [email protected],5kg Cable triceps (over hoved med tov, siddende på knæ.. hvad end det hedder ) [email protected] pl. Cable standing fly [email protected] [email protected] pl Cable front raise UH [email protected] V+H Cable rear lart raises [email protected] (V+H) DB Biceps curls [email protected] (V+H) [email protected] (V+H) Preacher curl [email protected],5kg [email protected],5kg Cable triceps extension [email protected] (V+H) Mave : Lige plus skrå. Jeg var faktisk stadigvæk øm efter den Coreball i torsdags Og så var der faktisk gået 2 timer, og jeg nåede ikke ben, som jeg ellers havde planlagt.... Step 1. Puha alt for mange drejninger.... blev jo helt rundtosset... Avg ? havde ikke fået mit pulsur på....
  5. Millemaries Log

    Nej jeg springer over, jeg synes ikke lige jeg kan overskue det :4whistling: Hvad med dig ? Det kommer vel an på hvad ens makspuls er, ved du hvad din er ? Det giver nok mere mening at sammenligne procenter. Vægten...... tja, jeg kan ikke rigtig tage mig sammen, så jeg har ikke tabt mig. Men jeg håber snart, at jeg får overskud til at komme igang igen. Håber forøvrigt du havde en hyggeligt fodbold-drukdag
  6. Millemaries Log

    Jeg sad på anden sidste række, det samme sted som idag, forsøgte eller at få øjenkontakt, men næste gange cykler jeg op siden og hilser Fodbold mig.... aldrig
  7. Millemaries Log

    Det ved jeg nu ikke lige hvad jeg skal sige til .... "Papir-Saks-Sten" ....god stil ellers
  8. Millemaries Log

    Nå, lad os få gammel-kone historien overstået. Smæk i benet gjorde mig halt i et par dage... derefter godt og grundig stiv, (sltså i benet). Alt den halten gav mig ondt i ryggen osv osv. Nå men, når det skulle være, så var det er meget godt tidspunkt, da jeg skulle frem og tilbage mellem Århus og Viborg hele sidste uge. Men idag var så første træningsdag, og det gik nogenlunde, selvom jeg hurtigt blev træt i benet. Tirsdag d. 22/10 lower back [email protected] Triceps pulldown [email protected],5kg Biceps pull up [email protected] leg-hip raises 3X12 front raise [email protected] V+H Step ikke den bedste time nå men skal nok bare lige op i omdrejninger.
  9. Millemaries Log

    Jeg håber ikke det er for slemt med benet Helende tanker herfra :1112:
  10. Millemaries Log

    Tirsdag d. 7/10 Kom lige sent nok hen i centret, så det blev ikke til ret meget styrke.... BB Squat [email protected] [email protected] kg BB Bend row [email protected] [email protected] Step 60 min Ikke den bedste time i min træningshistorie !!!! pga ømme ømme armhuler (bad shave ) Så måtte jeg holde hænderne i siden i næsten hele timen. Det giver altså bare ikke det samme, og det kom til at minde lidt om River Dance på bænk. Onsdag d. 8/10 BB Dødløft [email protected] [email protected] [email protected],5kg BB Bend row [email protected] [email protected] [email protected],5kg DB One arm row [email protected] (V+H) DB Skulderpres [email protected] 14kg (v+h) [email protected] 14kg DB Biceps curls: [email protected] kg (v+h) BB Bænkpres [email protected],5kg E'Kick Det er nu et rigtig godt hold, instruktøren er super motiverende og det falder jeg jo for Meeeeen så var det at det skete. Motorik er ikke min stærke side, jeg skal have tingene serveret mange gange inden min krop fatter hvad det er vi laver, og særlig det her Hop-spark har voldet mig en del problemer. Men endelig idag, så sad den der Ikke bare på højre ben, også på ventre Så den skulle jo lige have en tand ekstra... og SMÆK Smerte i ventre bagben, hele vejen fra ballen og ned..Som i slowmotion når jeg at tænke tanken, om jeg mon kan støtte på benet, når det lander på Moder jord igen... Heldigvis var det sidst i timen, så jeg kunne humpe ned på gulvet og strække ud. Nu må jeg se hvordan jeg har det imorgen tidlig, elle om jeg skal hoppe fra spinning imorgen
  11. Millemaries Log

    Søndag d.5/10 DB Skulderpres [email protected] BB Bænkpres [email protected],5kg Inderlår [email protected] kg Yderlår [email protected] kg Cable one arm curl [email protected] Cable Triceps pull over (?) [email protected] (?) pl (jeg kan ikke lige huske det, det var første gang jeg kørte øvelsen) + en omgang mave Mandag d.6/10 Step 1 60 min. hm' jeg kan skutte hitte mit pulsur
  12. Millemaries Log

    puha, det lyder som en kold omgang
  13. Millemaries Log

    Onsdag d.1/10 Onsdags program skulle have stået på styrke og en time E´Kick. Men hele dagen igennem havde der været en hovedpine under opsejling, og til trods for piller og en rolig opvarming, så måtte jeg bukke under efter kun et par øvelser og hoppe hjem på sofa'en. BB Dødløft [email protected] kg BB Bent row [email protected] DB Skulderpres [email protected] Cable triceps pull down [email protected] 4pl (V+H) Slut Fredag d. 3/10 BB Squat [email protected] stang [email protected] kg [email protected] kg (ih det tog godt fat i lårbasserne ) Inderlår [email protected] lbs Yderlår [email protected] lbs Seated Calf [email protected] (V+H) Cable triceps pull down [email protected] 4pl (V+H) Preacher curl [email protected],5 kg Tricps armstæk 4X8 + en omgang mavse... Lørdag d. 4/10 Jubi, endelig en weekend hvor jeg absolut ingenting skal ingen fester, ingen gæster. Morgenhumøret var helt helt helt i top. BB Dødløft [email protected] stang [email protected] kg [email protected] BB Bent Row [email protected] [email protected] DB One arm row [email protected] (V+H) Cable standing fly [email protected] [email protected] Cable rear lat raises [email protected] Cable front raises [email protected] Step 1 Ingen pulsdata idag, jeg havde ikke fået uret med. Men super god time, med små puls intervaller. og nu HYGGE HYGGE HYGGE
  14. Millemaries Log

    Torsdag d.25/9 Jeg kom desværre ikke til spinning i torsdags, da jeg fik lettet min popo lidt for sent fra kontorstolen. Så derfor blev det til en løbetur istedet for Løb 8 km. avg: 83% Lørdag d. 27/9 puha, ingen træning. Jeg havde alt for travlt med at ligge og holde fast i sofaen alt for meget :4drunk: om fredagen. Søndag d. 28/9 Løb 8 km. agv 79% Tirsdag d. Styrke BB Bænkpres: [email protected] [email protected] [email protected] Cable uprigth row [email protected] [email protected] 10pl Cable front raise one arm [email protected] Cable rear lat raises [email protected] Cable triceps pushdown (V+H) [email protected] DB Biceps curl [email protected] Endnu en omgang ustruktureret og hurtig..........men dejligt omgang styrke Step Basic avg: 83 %
  15. Millemaries Log

    Og det er derfor jeg elsker træning Vækkeuret ringede kl. 4.30 i morges og mit ellers gode morgenhumør dalende hastigt iløbet af dagen. Da jeg endelig havde fri var jeg godt og grundigt kørt ned og jeg havde mest af alt lyst til at hoppe hjem på sofaen med dynen trukket godt og grundigt over hovedet. Men nu var tasken jo pakket og jeg var booket på E'kick. Så jeg drejede alligevel af og hoppede i træningstøjet..... og BINGO 2 timer efter, til trods for jeg ligner en kogt ballon, og mascararen er gledet ned på overlæber, så er humøret helt i top lovely Onsdag d. 24/9 Styrke BB Bent over row [email protected] 17kg [email protected] 47kg 3x5 @ 52kg DB one arm row [email protected] (V+H) DB Skulderpres [email protected] Cable standing fly [email protected] [email protected] Cable one arm triceps pulldown [email protected] (V+H) Cable front raise UH [email protected] Inderlår (maskine ind og ud ?) [email protected] Yderlår(maskine ud og ind ?) [email protected] Og så var det tid til E'Kick. 60 min Jeg havde glemt mit pulsur, men super god time det er nu meget rart at få slået nogle huller i luften efter en lidt træls dag :4boxing: