SuneViberg

Medlemmer
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

  1. Triatlon (En tiendedel IronMan)

    Okay tak :)
  2. Mega høj puls

    Okay Tak :)
  3. Triatlon (En tiendedel IronMan)

    Normalt plejer jeg at spise: 2-3 portioner tykmælk med müsli - kl. 07:15 1 stk rugbrød - kl 09:35 3 stk rugbrød - kl 11:40 Men jeg ved ikke om det er en god idé eller ?
  4. Hej MOL Vi skal på skolen lave en tiendedel Ironman. (400m svømning, 18K cykling, 4K løb.) Det er klokken ca halv et. Hvad skal jeg spise og hvornår, for at kunne præstere bedst? Håber i kan hjælpe mig! Sune
  5. Mega høj puls

    Hej MOL Jeg har været ude og løbe en dejlig tur på 5K (23:33). Det var ikke nogen vild tid, men er også først lige startet med at løbe igen efter en lang pause. Nå, men jeg er 15 år og jeg ved ikke hvad min maxpuls er. Dog ved jeg at man plejer at sige 220 - Alder = (Cirka) Maxpuls. Det vil sige at min skulle ligge på omkring 205. Der var bare lige det at jeg kunne se på mit Garmin ur at den havde været oppe på 249 (Allerede efter 460m)... Nok er jeg lige begyndt at løbe efter en pause men SÅ hårdt var det sku heller ikke... Kan dette passe, eller skal jeg kaste mit Garmin ur langt væk? Håber i kan hjælpe mig. Sune
  6. Sund Kalorierig Mad

    Okay mange tak:)
  7. Sund Kalorierig Mad

    Hej MOL Jeg leder efter noget sundt kalorierig mad da jeg skal til at tage lidt på. Kan ikke rigtig finde noget på nettet om det, der er kun ting om hvordan man taber sig... Kan nogen hjælpe?:) Sune
  8. Hjælp mig - please

    Okay - Mange tak for hjælpen!:)
  9. Hjælp mig - please

    Helt ok med udtrykket - det er jo sandt:) og tak for svaret!
  10. Hjælp mig - please

    Tak for svaret:) Jeg ved godt jeg skal spise mere, men da jeg kun er 14 år har det været meget svært at finde en "kalorie" beregner, da de fleste kun går ned til 18. Ved godt der er en her på MOL der går til min alder, men den fatter jeg ingenting af...
  11. Hjælp mig - please

    Hej MOL Jeg har virkelig brug for noget hjælp. Jeg er en dreng på 14 år og er alt for tynd. Jeg er ca 170 høj og vejer kun 45 kilo! At se mine overarmer er simpelhen ulideligt fordi der ikke er noget som helst fedt eller nogen muskler på! Og udover det er jeg heller ikke den stærkeste... tvært imod.. Hver gang jeg er i svømmehal eller andet hvor jeg har bar overkrop er der altid mindst en der skal pointere at jeg er tynd, og jeg er pænt træt af det. Så er der nogen der kan hjælpe mig? Skal jeg bare lave helt almindelige armbøjninger eller er det mere kompliceret? (som jeg tror ellers ville jeg ikke have skrevet dette.) Håber på hjælp! -Sune
  12. sprint

    Jeg har gået til fodbold i 11 år (er også 14), og tro mig ens hurtighed er bestemt ikke ligegyldig!
  13. Intervalltræning - 5K

    Hvordan træner jeg så mælkesyretærkslen og løbeøkonomien ??
  14. Intervalltræning - 5K

    Okay mange tak for hjælpen :4thumbup:
  15. Intervalltræning - 5K

    Jaja undskyld og tak for svaret Program (Du siger bare hvis det er helt ved siden af ik?) 1. måned bygge grundform op (3x5km/uge og ingen intervaller) Efter 1 måned: Uge 1 og 2 Dag 1: 5K Dag 2: Interval 4*1000m/3min Dag 3: 10K Uge 3 og 4 Dag 1: Interval 4*1000m/3min Dag 2: 5K Dag 3: Interval 4*1000m/3min Og så bare forfra? Er det helt ved siden af ?? Sune PS: Jeg har kigget på forsiden og været inde ved interveltræning men jeg ville gerne vide hvordan jeg kunne optimere lige præcis 5K bedst. Derfor oprettede jeg selv et emne.