ThomasNA

Medlemmer
  • Content count

    8,566
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

Everything posted by ThomasNA

  1. Okse-loggen!

    Hvad har du lavet/lavet anderledes i forhold til normalt, der har resulteret i så store doms?
  2. Roman Chair

    Kører du forbi Fyn?
  3. Træningsudstyr sælges (ER SOLGT!)

    Wow, det var sgu en god pris!
  4. 5/3/1 og Gymnastic Bodies

    It is funny because it is almost true. Der kom i hvert fald en bog med templates. Jeg genopliver tråden igen. Er der andre, der har kastet sig over Gymnastic Bodies? Jeg er blevet glad for stretchserien, som jeg kører pt.
  5. Kettlebells - hvori består forskellen?

    Netto har i øvrigt 8 og 12kgs Kettlebell til 50-75kr. pt.
  6. Giver kreatin hovedpine?

    For Gud ved hvilken gang, prøver jeg at starte op på kreatin med 5gram pr dag. Har længe taget dem i min Shake under træning 3 gange om ugen. Her til morgen startede jeg dagen med 5 gram i en halv liter vand til min omelet. Et par timer efter fik jeg voldsom hovedpine og lidt kvalme. Måske fik jeg ikke nok at drikke? oplever andre samme problem?
  7. Inspiration til hjemme-gym

    Jeg har købt et reb, som jeg har hængt op i mit squatrack. På den måde kan jeg lave rope pullups. Jeg har derudover lavet en primitiv wristroller (kæp med hul og en ledning til at binde om vægtene). Det næste jeg vil have er et træktårn: http://shop.getbig.dk/traekstation-til-vaegmontering-mh-w102
  8. Testoteron-boostere - er det fup?

    Enten er der ingen virkning, eller også er det ulovligt.
  9. Proteinpulver fra myprotein

    Jeg byder 500 kr. for 4 kg med vaniljesmag. Svar gerne i PM.
  10. Chinup progression

    En af Pavels soldater har fornyligt skrevet om emnet her: http://www.strongfirst.com/your-first-pull-up-how-to-for-senior-aged-women/
  11. Sælges: 42 bøger om træning

    Episk bog. Byder 50,-
  12. Sælges: 42 bøger om træning

    4 Hour Body <3 Hardback?
  13. Watson Gym swing bar sælges

    Til info, kan sådan en tingest laves med vandrør til ca. 200kr. Google DYI kettlebell.
  14. Del jeres erfaringer med skuldermobilitet/smidighed

    Tjek KStars skulderbevægelser.
  15. hjælp til køb af diverse elastikker

    Google mobility elastikker, så vil der komme et hav af danske forhandlere frem ..
  16. Power Rack sælges

    Højde?
  17. Front box squat vurdering

    Jeg vil henlede opmærksomheden på et udmærket blogindlæg: https://www.t-nation.com/blogs/number-one-coaching-mistake
  18. Gratis dækslæde (total crossfit)

    Hvor mange kg kunne den umiddelbart klare? Den ser lidt uholdbar ud.
  19. GHR

    Hej MOL Jeg kunne vældig godt tænke mig at lave GHR derhjemme, men jeg har ikke plads til at dedikere m2 til en maskine. Hvordan strikker jeg noget sammen, så jeg får nogenlunde samme effekt?
  20. GHR

    Nice.
  21. GHR

    Årh. Kan du skaffe mål?
  22. Valg af træningsprogram

    Hej MOL Jeg har brig for at drosle om fra Pavels 5x5 til et program, der tager 30 mins, man, ons, fre og lørdag. Jeg overvejer http://www.bodylab.dk/blog.asp?id=199, savner dog noget hurtigt og brutalt cardio. Mål: bibeholde min styrke og få rørt mig. Forslag?
  23. Danmarks Stærkeste man 2014

    Jeg er desværre i Kbh hele den weekend.
  24. The new ThomasNA

    Igår aftes sad jeg og kiggede gamle logbøger igennem, og det gik op for mig, at jeg i samtlige gamle logbøger har smadret mig selv. Hvad har jeg fået ud af det? Ikke en fucking skid.<br /> <br /> I skrivende stund er jeg ved at kæmpe mig ud af skader. Derfor synes jeg at det må være tiden til en ny logbog - og den absolut sidste logbog. For hvis jeg ikke kommer videre, hænger jeg mig selv.<br /> <br /> <strong class='bbc'>Status pt:</strong><br /> Ingen skader. Svage skuldre, og svage knæ, men intet decideret dysfunktionelt.<br /> Stillesiddende job/studerende.<br /> Vægt: 97kg<br /> Højde: 190cm<br /> Fedtprocent: ? Gæstimat 18-20%<br /> Squat: 0kg<br /> Bænkpres: 40kg<br /> Dødløft: 55kg<br /> Chinups: 0<br /> Talje: 110cm<br /> Hofte: 90cm<br /> <br /> <strong class='bbc'>Mål 2012:</strong><br /> Skadefri<br /> Squat, bænkpres og dødløft: bw<br /> Talje/hofte ratio: 1<br /> Fedtprocent: 1 decimal<br /> Dyrke crossfit ugentligt for cardio<br /> <br /> <strong class='bbc'>Nuværende træningsprogram:</strong><br /> 5/3/1 boring but big inspireret, planen er at kunne følge Wendlers progression.<br /> Tabata på løbebånd/crosstrainer et par gange om ugen.<br /> En del mobilitetsøvelser ud fra mobilitywod.com<br /> <br /> Jeg logger primært for at kunne holde mig selv i nakken, og for at kunne holde øje med progression (og tidligere skader <a href='http://www.motion-online.dk/fora/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/hmmm.gif'>http://www.motion-online.dk/fora/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/hmmm.gif</a>), men input er mere end velkomne.