Silenced

Medlemmer
  • Content count

    394
  • Joined

  • Last visited

About Silenced

  • Rank
    Hakuna matata..
  • Birthday 02/14/1976

Contact Methods

Profile Information

  • Sted
    Roskilde
  • Interesser
    Kampsport, familie, computer. Noget med vægte samt at få fedtet til at gå væk fra min krop

Previous Fields

  • Træningsformål:
    vægttab, styrke, masse
  1. Squat

    ingenting.. Jeg har prøvet det en del gange og der skete INTET, men da jeg kom op på 10+ så skete det hele..
  2. Fullbody eler??

    Jeg havde heller ikke tænkt mig at starte fyr og flamme Jeg starter op med det goe HST program og så ville jeg bare lige have øvelserne opfrisket igen eller rettere være sikker på det er de rigtige jeg har valgt.. *Flemming*
  3. Hattrick.org

    det er ikke så godt.. jeg har kun 3 formidable spillere og et par udemærkede resten er goe og acceptable
  4. Hattrick.org

    De er tíldels i rammer men du kan jo flytte rundt på dem, som du kan se hvis du klikker på "ordre" under den enkelte kamp.. Hvis du vil have kamp, så bare smid en udfording afsted til mig ;) mit hold nummer er 199313. Så kan du slå mig op.. jeg har ikke været dygtig ti lat lege med mit hold denne sæson, så jeg er lige rykket ned i div.8, men jeg regner da med at være oppe i div.7 igen næste sæson... Har lige brugt små 15 millioner på et par nye spillere.. holtrick.dk er et udemærket forum hvor de også er mere end villige til at hjælpe dig.. *Flemming*
  5. Fullbody eler??

    Kan godt se der er lidt hmm om hvilke øvelser hehe.. Har siddet og læst lidt her på mol og her er mit eget forslag: Mandag 30min opvarming. Squat: quadriceps, hasemusklerne og gluteus maximus.Sekundært: de fleste andre muskler i kroppen udviser en vis aktivitet for at stabilisere kroppen. Raises: Primært: Gastrocnemius, soleus, sekundært: tibialis posterior, peroneus longus og brevis samt lange tåfleksorer Bænkpres:Primært albueekstensorer (triceps brachii) og skulderfleksorer (pectoralis major og deltoideus forreste del). Sekundært den savtakkede brystmuskel (serratus anterior). Rowing:Skulderleddets adduktorer og ekstensorer (latissimus dorsi, teres major, deltoideus bageste del) og albuefleksorerne (biceps brachii, brachialis, brachioradialis), den dybe rygmuskulatur (erector spinae) og skulderbladsadduktorerne (rhombeideus, trapezius). Sekundært gluteus maximus Laterals:Deltoideus, trapezius Flyers:Primært pectoralis major, forreste del af deltoideus. DB Curl:Primært albuefleksorerne (biceps brachii, brachialis, brachioradialis) og sekundært håndleddets fleksorer og ekstensorer ved henholdsvis supineret og proneret greb. Push down:Triceps brachii Maveøvelser Lændeøvelser Tirsdag Cardio Onsdag 30 min opvarming Dødløft:primært: quadriceps, hasemusklerne og gluteus maximus Raises:Primært: Gastrocnemius, soleus, sekundært: tibialis posterior, peroneus longus og brevis samt lange tåfleksorer Skråpres:primært albueekstensorer (triceps brachii), skulderfleksorer (pectoralis major, deltoideus forreste del). Pulldown:Primært skulderleddets adduktorer og ekstensorer (latissimus dorsi, teres major, deltoideus bageste del) og albuefleksorerne (biceps brachii, brachialis, brachioradialis) og skulderbladdets adduktorer (rhombeideus, trapezius). Sekundært også andre skuldermuskler. Laterals:Deltoideus, trapezius Flyers:Primært pectoralis major, forreste del af deltoideus. Preacher:Albuefleksorerne (biceps brachii, brachialis, brachioradialis) Kickbacks:Triceps brachii Maveøvelser Lændeøvelser Torsdag Cardio Fredag 30 min opvarmning Squat: quadriceps, hasemusklerne og gluteus maximus.Sekundært: de fleste andre muskler i kroppen udviser en vis aktivitet for at stabilisere kroppen. Raises: Primært: Gastrocnemius, soleus, sekundært: tibialis posterior, peroneus longus og brevis samt lange tåfleksorer DBpres:Primært pectoralis major, forreste del af deltoideus, triceps brachii og sekundært serratus anterior, coracobrachialis Rowing:Skulderleddets adduktorer og ekstensorer (latissimus dorsi, teres major, deltoideus bageste del) og albuefleksorerne (biceps brachii, brachialis, brachioradialis), den dybe rygmuskulatur (erector spinae) og skulderbladsadduktorerne (rhombeideus, trapezius). Sekundært gluteus maximus Laterals:Deltoideus, trapezius Flyers:Primært pectoralis major, forreste del af deltoideus. DB Curl:Primært albuefleksorerne (biceps brachii, brachialis, brachioradialis) og sekundært håndleddets fleksorer og ekstensorer ved henholdsvis supineret og proneret greb. Push down:Triceps brachii Maveøvelser Lændeøvelser Synes jeg kunne læse mig frem til at så er jeg dækket ok ind eller er jeg helt forkert på den?? *Flemming
  6. OPSKRIFTER!

    Er det ikke lidt lidt til så meget kød? Er det knold eller bleg? 'Pyt <{POST_SNAPBACK}> Ka godt være det måske er lidt men de grøntsager jeg fandt var måske lidt store.. Put så meget i som der er plads til i gryden.. Knoldselleri brugte jeg, men du kan jo kaste alt muligt derned... Lavede en variant igår.. Da kødet manglede ca 15 min smed jeg en masse champignon i..
  7. OPSKRIFTER!

    I skal lige have en på noget kalve nam nam Her er der mad til et par dage :) Ca to kilo kalvesmåkød. eller en bov du selv skærer i klodser. Krydderier. 1 gulerod 1 seleri 2 fed hvidløg 3-4 lauerbærblade 1ds flået tomater Brun kødet af i gryden Skær guleroden og selriet i strimler. Hak hvidløget. Svits det af i gryden i et par min. Tilsæt de flåede tomater og smid kødet i. Lad det koge i små 2 timer. Tje evt ved at stikke en tandstik i et stykke kød. Køde skal glide af og ikke følge med op af gryden. Når kødet er færdig så smid noget mælk i og evt meljævning i mens i rører rundt, og så er der kød og sovs.. Tilbehøret kan ex være ris eller kartoffelmos.. Bon apetite *Flemming*
  8. Fullbody eler??

    Får jeg træenet hele kroppen med disse øvelser eller er der for ´mange/lidt ?? Squat Dødløft Laterals Bænkpres Brystpres(Dumbell press) Rowing, Pull down. Biceps curl Triceps( pushdown) Mavebøjninger Rygstrækninger *Flemming*
  9. Træner du med makker ?

    Jeg træner alene.. Kunne godt bruge en makker en gang imellem, især når jeg kører bænk da jeg har en tendens til at smide lidt for meget på stangen... *Flemming*
  10. For meget gainer?

    En anden mulighed ved de sygdomme man skulle få kunne være: Man går i et center med 1000+ andre mennesker. Mon ikke de kunne smitte med en forkølelse eller influenca`??? Bare en tanke fra en Newbie *Flemming*
  11. Krampe under bænkpres :O

    I din læg??? Det lyder som om du kommmer op på tæerne når du bænker.. Prøv at lade være med det.. *Flemming*
  12. Glucosamin erfaringer ?

    Min kære momse har taget det i et par år og hun har IKKE mærket nogen effekt.. Min kone og jeg er begyndt at tage det men om det virker skal jeg ikke kunne sige endnu.. Det tager jo noget tid inden staset virket (Hvis det altså gør).. MEN!! I dit tilfælde vil jeg større ptpoul og sige at du nok ikke kan forvente den store effekt da det ikke er din brusk den er gal med.. Ved ikke hvor meget du har læst men ellers er der her noget mere læsestof.. 1 2 *Flemming*
  13. Sult ved forsøg på vægttab

    Hej Flemming Jeg spiser havregryn til morgen med skummetmælk, banan til formiddag, rugbrød med 20+ ost og kalkunkød samt peberfrugt til frokost, banan eller æble eller gulerødder til eftermiddag og grøntsager og fedtfattig kød til aften. Er der ikke nok kød og fibre??? drop evt bananen og spis 2 æbler istedet.. 1 banan = ca 136kcal 1 æble = ca 85kcal Hvis det var mig ville jeg spise 0,5 skive rugbrød med noget kylling + en gulerod til formiddag istedetfor bananen.. Bare lige ... Hvor mange kcal for du om dagen??? *Flemming* Silenced > Min erfaring med at spise æbler når man er sulten er, at jeg bare bliver mere sulten ! Jeg ved ikke om det skyldes syren eller sukkeret fra æblet. Jeg kan dog ikke anbefale at spise æbler når man er sylten. Jeg ville holde mig til bananen. :) Min erfaring er at jeg bare skal stoppe et eller andet i hovedet og 2 æbler fylder / mætter mere end 1 banan i min mave.. *Flemming*
  14. Sult ved forsøg på vægttab

    Hej Flemming Jeg spiser havregryn til morgen med skummetmælk, banan til formiddag, rugbrød med 20+ ost og kalkunkød samt peberfrugt til frokost, banan eller æble eller gulerødder til eftermiddag og grøntsager og fedtfattig kød til aften. Er der ikke nok kød og fibre??? drop evt bananen og spis 2 æbler istedet.. 1 banan = ca 136kcal 1 æble = ca 85kcal Hvis det var mig ville jeg spise 0,5 skive rugbrød med noget kylling + en gulerod til formiddag istedetfor bananen.. Bare lige ... Hvor mange kcal for du om dagen??? *Flemming*
  15. Sult ved forsøg på vægttab

    Du spiser sikkert det forkerte.. Du skal have dine fibre op.. Ærter, brocoli, blomkål osv er godt da fiberindholdet er højt og GI er lavt.. Du skal sikkert også have noget mere kød.. *Flemming*