TrainTillYouPuke

Medlemmer
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

About TrainTillYouPuke

  • Rank
    Nyt medlem
  1. OPSKRIFTER!

    Kylling, kylling og atter kylling, det er bare så godt! Og jeg har rent faktisk lært at lave lækre og nemme opskrifter med kylling. Train till you puke :-)
  2. Halljøj.. Jeg har sammensat dette træningsprogram.. Hvordan synes folk det ser ud? For lidt? For meget? Eller lige tilpas? :) Mandag - løbTirsdag - MMAOnsdag - løb og styrke torsdag - MMAFredag - fri/løb/styrkeLørdag - fri/løbSøndag - løb og styrke, Styrke - onsdag:30 sek pause mellem hver sæt1 min pause mellem hvor øvelse Lunges 4 x 16Pull ups 4 x maxArmbøjninger (1 x normal, 1 x wide, 1 x tri) x2 Cirke x 2:Mavebøjninger (12 normal 8 side) x 3Rygbøjninger 4x20 Styrke - søndag:30 sek pause mellem hver sæt1 min pause mellem hvor øvelse Kettlebell swing 4 x 20Lunges 4 x 16Pull upsArmbøjninger (1 x normal, 1 x wide, 1 x tri) x2 Cirke x 2:Mavebøjninger (12 normal 8 side) x 3Rygbøjninger 4x20
  3. Træningsprogram

    Ud over det så har jeg et spørgsmål mht. kost (ved ikke om du også har styr på det).. Hvis man træner om morgenen (styrke eller løb) er det så bedst at træne på en kop kaffe og så spise en lidt større morgenmad og mere mad gennem formiddagen og så en stor frokost? Eller spise morgenmad og så træne?
  4. Træningsprogram

    Perfekt! Sku dejligt med noget vejledning!! Hvis min uge ser ud sådan her er det så okay? Eller er det for meget styrketræning? Tænker på måske at smide cirkel 3 til løbedagene?: Mandag - løb Tirsdag - Styrketræning Onsdag - løb Torsdag - Styrketræning Fredag - løb Lørdag - Styrketræning Søndag - fri Styrketræning: Squat 5 x 12 Armbøj med vægt 5 x 12 Pull ups 5 x 12 Bicep 5x12 Cirkel 1 - 3 sæt - 2 min pause - 10 KB swing (fitness swing, kun op til næsehøjde) - 10 KB one arm swing (fitness swing, kun op til næsehøjde) - 10 KB lunges - 10 Air squats Cirkel 2 - 3 sæt - 2 min pause - 10 Burpees - 10 sit-ups - 10 back-extentions - 10 Sumo Dead lift High Pull Cirkel 3 - 2/3 sæt - 45 sek Planken - 20/30 sek Statisk bækkenløft - 8 Ab Wheel Løbeprogram: 1 lang tur ca. 8-12 km 1 tempo tur på ca. 5-6 km 1 HIIT 2-3 km opvarmning 12x30 sprint 2-3 km jog PS smider nok en lille svømmetur ind en gang imellem.
  5. Træningsprogram

    Udover det ville det så være dumt at køre Planken, Statisk bækkenløft og ander statiske øvelser den dag jeg ikke køre de andre cirkler eller skal jeg køre det hele samme dag?
  6. Træningsprogram

    Ser super fedt ud! Takker! Yeah jeg kører cirklerne efter hinanden :) Jeg har desværre meldt mig ud af fitness world så har ikke adgang til crosstrainer eller ro-maskine, så tænker jeg bare kan lave nogle englehop osv.? Er det forstået på den måde at jeg tager én runde af cirkel 1 og derefter 2 min pause og én runde til? Eller er det 3 runder af cirkel et og så 2 min pause før cirkel 2? Mht. Muskelhypertrofi kan jeg så ikke (har ikke en vægtstang): Squat - lave med taske fyldt med bøger, sten eller whatever så den vejer noget mere. Bænkpress - lave armbøjninger med taske på for ekstra vægt Bentover row - lave dem med kettlebell (1 arm adgangen)
  7. Træningsprogram

    Fedt du gider se på det!! Mål med programmet er bedre styrke, bedre udholdenhed, bedre kondition og gerne side effekten som i en bedre krop. Lige pt. er det største mål at tabe kærlighedshåndtag og prøve at have en flad mave :) Facts: 194 cm høj 91-93 kg (morgenvægt) (Har været en større mand på 142 kg, men det er noget tid siden og har en fin grundkondi nu) Cirkel 1 - køres 5 runder: Kettlebell Swing - 30,20,20,15,10 Armstrækker - følger det der står i linket, er kommet til uge 2 (http://www.hundredpu...V.S1RzLyiE.dpbs) Bicep curl - 12,12,12,12,12 Squat - 15,15,15,15,15 med 20 kg kettlebell (har droppet det program jeg har linket til) Cirkel 2 - køres 5 runder: Pull ups - opbygger styrke så følger et program, lige pt. 3-5 Ab wheel - 8,8,8,8,8 Kettlebell high pull - 12,12,12,12,12 Rygbøj - 25,25,25,25,25
  8. Træningsprogram

    Halløj derude! Jeg har lavet mig et træningsprogram som jeg gerne vil have lidt feedback på.. Målet for programmet er generelt mere styrke og bedre form, plus jeg har læst at styrketræning vil hjælpe lidt på løbetræningen. Runderne køres efter hinanden i denne rækkefølge, tager ca. en time. Styrketræning: Cirkel 1 - køres 5 runder: Kettlebell Swing Armstrækker Bicep curl Squat Cirkel 2 - køres 5 runder: Pull ups Ab wheel Kettlebell high pull Rygbøj Cirkel 3 - køres 3 runder: Planken - 45 sek Statisk bækkenløft - 20/30 sek Mavebøj - 25, 15 normal og 10 skiftevis fra side til side Lunges - 20 (10 hvert ben) Har tænkt på om man skal tilføje nogle dips? Jeg har en kettlebell (20 kg) og en håndvægt (12 kg) til rådighed. Armstrækker køres efter programmet: 100 pushups (http://www.hundredpushups.com/#sthash.prwLXnqV.S1RzLyiE.dpbs) Pull ups køres efter programmet: 25 pullsups (http://twentypullups.com/the-training-program/) Squat køres efter programmet: 200 squats (http://www.twohundredsquats.com/) Derudover følger jeg et løbeprogram de andre dage, det er dog mest styrketræning jeg gerne vil have feedback på. PS Hvis i ligger inde med nogle gode kettlebell øvelser må i meget gerne skrive dem :-)
  9. Cykel

    Super tak :) JEg har alt det andet grej, har arvet det :-)
  10. Cykel

    Hej alle sammen! Jeg søger råd mht. cykel.. Jeg kunne godt tænke mig at komme godt i gang med at cykle, og synes lidt det er en jungle derude.. Jeg løber og træner en del, og synes det var meget nemmere at købe de rigtige sko frem for den rigtige cykel.. Mit største problem er helt sikkert at jeg er på SU, og derfor ikke har råd til en alt for dyr cykel.. Det jeg gerne vil have hjælp til er: Hvilke gear skal man gå efter? Specille dæk? Mærke? Evt. forhandler? Hvis jeg skal købe en ældre model (gennem dba) keder i så en god cykel?