White

Medlemmer
  • Content count

    54
  • Joined

  • Last visited

About White

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 08/18/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Vejle

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, kondition og generel sundhed
  1. NFL 2007/2008

    Ja, men knægten må da have nogle forbindelser. Alle anklager omkring det hemmelige rum i hans flaske blev også pludselig trukket tilbage. Sådan er det jo engang imellem med de dyre drenge :)
  2. NFL 2007/2008

    Hvis lyn drengene havde en enkel god solid WR ville der ikke herske et sekund tvivl i mit hoved om hvem næste års SuperBowl vindere bliver. De har et ondt ondt defense med store profiler som "Lights out", Catillo og store Olshansky oppe i boxen, men på offense har de alle våben undtagen en solid WR. LT og Gates kan trække læsset et langt stykke men tror at offense kommer til at mangle noget "dybde" som hverken LT og Gates kan give. Frygter Pats nye kombination i Brady-Moss. Jeg tror Bolts får sværest ved at slå NE ud også måske lykkedes det som sidste år slet ikke.
  3. Tour de France Maneger

    Hvem ville i umiddelbart sætte på holdet til prologen? Menchov eller Hincapie?
  4. træning

    Hvis han ikke gider bruge penge på center virker det voldsomt at investere i en stang. Hvad vil du gerne opnå med din træning?
  5. spanien vs tuniesien

    Jeg var da MEGET positivt overrasket over det spil som tunesien spillede. Det var jo pænt i store dele af kampen. Klogt fodbold som de ikke havde meget af mod Saudi. Flot kommet igen af spain, men stadig en skuffende kamp.
  6. Mit træningsprogram! Hvad syntes i!?

    De første 6-8 uger vil man opleve en kæmpe fremgang rent progressions mæssigt. Din hjerne, dine nerver og dine muskler vænner sig til at du styrketræner og derfor vil du bliver meget stærkere uden at dine muskler bliver særligt meget større. Du kan ikke regne med at stige med samme fart som i starten, men hvis du bliver ved med at træne på den måde du gør nu skal du nok se resultater. De kommer desværre bare ikke så hurtigt som i starten.
  7. styrketræning, eksamen

    Styrketræning er træning der primært gør musklerne stærkere eller evt. vedligeholder den styrke man allerede har. Du kan jo også træne udholdenhed ved omkring 50% af RM. I princippet styrketræner du jo i det du løfter noget.
  8. Præcis. Der findes desværre ingen nem måde at tabe sig på, for selvom du forbænder mere sukker under træningen vil der bruges fedt til at genopfylde glukose lagrene efter træningen. Jeg ville køre noget hård interval træning både for konditionens og vægtens skyld. Selvfølgelig skal du starte stille og roligt ud, for at undgå skader, men ellers er det bare op på jernhesten og få kørt nogle hårde intervaller.
  9. styrketræning, eksamen

    Jeg skal også op i eksamen her onsdag-torsdag Men noget af det vi skal have meget fokus er dels øvelserne, men mindst ligeså meget udførelsen. Altså om vores målgruppe er skal have større tværsnitsareal eller bedre nervøs stimulering. Så udførelsen, modstand, sæt og alt det der skal vi ligge rigtig meget vægt på. Vi har valgt at køre få reps med stor modstand (85-90% af RM) for at fokusere på den nervøse stimulering som hele kroppen vil få gavn af. Vi har også bare taget nogle få basis øvelser med god fokus på ryg, mave, ben, bryst.
  10. vægtab uden motion

    Jeg skal op til idræt i eksamen her engang i næste uge og der læste jeg at man ved motion kun taber ca 0,10 kg pr uge hvorimod man ved diæt kan tabe helt op til et kilo ugentligt. Så så længe din kost spiller så skal du nok tabe dig, men jeg kan desværre ikke fortælle dig mere om kosten da jeg ikke ved så meget om emnet. Held og lykke :]
  11. Realistiske mål for væddemål

    MOL løbeprogram Jeg har løbet efter det her program for at få noget kondi, men om nogle uger ville jeg nok begynde at kombinere programmet med nogle længere løbeture så du også for trænet lidt udholdenhed. Målet er da helt klart muligt at nå og måske skulle du snakke med nogle herinde om et kostprgram. Held og Lykke
  12. Frisbee

    Har kigget lidt på følgende denne her. Nogle der har noget erfaring omkring den!? Sky-Styler Freestyle Alle med en smule viden er velkommen :P
  13. Frisbee

    Hejsa. Nu kommer sommer sæsonnen (forhåbentlig) og sidste år fik jeg mig aldrig taget sammen til at undersøge lidt om frisbees, men jeg nyder at kaste lidt med familie og venner på stranden og i baghaven en varm sommerdag. Nu har jeg bestemt mig for at få købt en ordentlig en så man ikke skal stå med en skæv udgave købt i fætter BR for en 20'er. Nogle der ved noget om det eller hvor man kunne læse sig til lidt mere viden om forskellige typer frisbee's og hvilke nogle der bare er gode til en gang leg på stranden..? Håber i kan hjælpe mig.
  14. Hvordan træner du med din COC?

    Hvis COC trainer svarer til 100 Ib hvad ligger en junk ca på? nogen der ved det? 50 Ib ?
  15. hvor mange gange om ugen?

    Jeg tror jeg har læst en undersøgelse hvor der blev undersøgt hvor meget tun man skulle spise før det var farligt pga tungmetaller. Han kom frem til omkring 36 dåser tun på en uge. Så selvom du spiser fisk dagligt kommer du jo nok næppe i farezonenl. Så bare spis løs :)