Oakley

Medlemmer
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

About Oakley

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 07/17/1987

Contact Methods

  • MSN
    Spørg over PM
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Randers
  • Interesser
    Mixed Martial Art
    Funktionel & Tung-Træning
    Svømning
    MountainBike
    Løb

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Optagelse til Søværnets MP
  1. Oakleys Trænings Log

    Dagens Træning: Onsdag d.18/4 - 2012 Løb: Distance: 6.25km Tid: 40min
  2. Oakleys Trænings Log

    Dagens Træning: Tirsdag d.17/4 - 2012 Løb: Interval (2min gang, 2min løb x 5) Hastighed (Gang): 5km/t Hastighed (Løb): 16.5km/t Tid: 20min Squat: Vægt: 120 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Lat Pulldowns: Vægt: 75 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Low Rows: Vægt: 95 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Leg Extension: Vægt: 100 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Leg Curls: Vægt: 80 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Lunges: Vægt: 50 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Push Ups: Vægt: X Set: 4x Gentagelser: 10 Sit Ups w/ coreball: Set: 6x Gentagelser: 20
  3. Oakleys Trænings Log

    Dagens Træning: Mandag d.16/4 - 2012 Løb: Distance: 6.25km Tid: 34min
  4. Oakleys Trænings Log

    Skulle have været nede at have mit Trænings Pas Nr. 3 i Fredags, men grundet uventet overarbejde var tiden ikke til det... Dagens Træning: Lørdag d. 14/4 - 2012 Løb: Distance: 5.5km Tid: 34min
  5. Oakleys Trænings Log

    Dagens Træning: Torsdag d.12/4 - 2012 Empty-Bar Squats: Vægt: X Set: 4x Gentagelser: 24 Pull Ups: Vægt: X Set: 3x Gentagelser: 6 Bench Press: Vægt: 100 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Lat Pulldowns: Vægt: 75 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Lateral Raise: Vægt: 8 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Shoulder Press: Vægt: 18 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Hammer Curls: Vægt: 16 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Sit Ups: Set: 2x Gentagelser: 20 Sit Ups w/ coreball: Set: 2x Gentagelser: 20 Flutter Kicks: Set: 2x Gentagelser: 24
  6. Oakleys Trænings Log

    Dagens Træning: Tirsdag d.10/4 - 2012 Løb: Interval (2min gang, 3min løb x 5) Hastighed (Gang): 5km/t Hastighed (Løb): 16.2km/t Tid: 25min Squat: Vægt: 120 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Lat Pulldowns: Vægt: 75 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Low Rows: Vægt: 95 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Leg Extension: Vægt: 100 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Leg Curls: Vægt: 80 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Lunges: Vægt: 50 kg Set: 3x Gentagelser: 8 Push Ups: Vægt: X Set: 4x Gentagelser: 10 Sit Ups w/ coreball: Set: 6x Gentagelser: 20
  7. Oakleys Trænings Log

    Dagens Træning: Mandag d. 9/4 - 2012 Løb: Distance: 6.25km Tid: 39min
  8. Oakleys Trænings Log

    Dagens Træning: Søndag d. 8/4 - 2012 Cykling: Distance: 20.0km Tid: X
  9. Oakleys Trænings Log

    Selvfølgelig. Det er Søværnets MilitærPoliti. Optagelsesprøverne er engang til sommer, andet har jeg ikke fået af vide. Skal bestå en 3000m løbeprøve på maks. 14:30min, samt igennem en mindre muskelprøve. Er kun "nervøs" for løbeprøven, så derfor er mit træningsskema rettet primært mod løb/svømnning, da jeg ikke er specielt stærk i de 2 discipliner og jeg ved at der er svømning under uddannelsen.
  10. Oakleys Trænings Log

    Dagens Træning: Fredag d. 6/4 - 2012 Opvarmning: 5min Roning 5min Crosstrainer Bench Press: Vægt: 80 kg Set: 2x Gentagelser: 14 Lat Pulldowns: Vægt: 65 kg Set: 2x Gentagelser: 14 Bent-Over Rows: Vægt: 24 kg Set: 2x Gentagelser: 14 Leg Press: Vægt: 180 kg Set: 2x Gentagelser: 14 Leg Extension: Vægt: 70 kg Set: 2x Gentagelser: 14 Leg Curls: Vægt: 70 kg Set: 2x Gentagelser: 14 Deadlift: Vægt: 90 kg Set: 2x Gentagelser: 10 Sit Ups w/ coreball: Set: 4x Gentagelser: 12
  11. Oakleys Trænings Log

    Goddag MOL, Så kom turen til mig. Har altid overvejet at lave en log, men har aldrig rigtig fået mig taget sammen.. Men nu skulle det være, da jeg kunne forestille mig at det hjælper på motivationen & disciplinen. Køn: Mand Alder: 25 år Højde: 191cm Vægt: 105kg Målet med min træning er pt. at tabe mig 15kg, så jeg lander på de 90-91kg. Udover dette, så skal jeg kunne bestå en optagelsesprøve til sommer, hvilket jeg pt. burde kunne, men vil gerne bestå med mere end bare "bestået". Programmet ser ud som følgende: Løb: 4x om ugen (2x 5-7km, 2x Interval). Styrketræning: 3x om ugen. Cykling: 1x om ugen (Restitution) Svømning: Når humøret er til det. Glæder mig til at komme igang med loggen, som starter fra imorgen Fredag d.6/4 - 12. Mvh. Oakley
  12. Off-Topic: Af ren og skær interesse, er det så Søværnets eller Hærens Militærpoliti du har søgt ind til? Jeg har selv søgt ind til Søværnet og skal til optagelsesprøve sommeren 2012. Jeg har for nogle år siden været til Hærens MP optagelsesprøve og der havde vi ikke den core-test som du linker til.
  13. Billig vs. dyre vitaminpiller

    Det er også hvad jeg har hørt fra lederen i det center jeg træner. De billige indeholder det samme som de dyre, men du optager ikke det hele fra de billige. Resten ryger med ud når man laver "Nr.2". Hvorimod de lidt dyrer organiske vitaminpiller bliver langt bedre optaget i kroppen.
  14. Kostplan

    @wyrste Det havde jeg ærligt talt ikke tænkt videre over. Men vi taler vel omkring en 50g Protein som max indtag, alt efter hvem man er selvfølgelig. Jeg har flyttet 100g kylling over til et Sen Aftens måltid, så det ligger for sig selv. Havde planer om at smide det over til middagsmaden, men så ville der være 53.5g protein og 630kcal, hvilket jeg synes virker lidt voldsomt. Jeg takker for hjælpen! ;-)
  15. Kostplan

    Godaften folkens, Jeg har rodet lidt med en ny kostplan som bliver startet fra på mandag af. Derfor ønsker jeg en hurtig vurdering af en venlig sjæl eller 2. Jeg er: Mand 191cm 104kg Målet er: 94kg Jeg vil altså tabe 10kg, gerne inden for 6 måneders tid. Jeg dyrker CrossFit 2 gange om ugen, samtidig med at jeg kører et fullbody program 2 gange om ugen også. Ved siden af løber og svømmer jeg engang imellem. Håber på lidt hjælp ;-) Mvh. Thomas