cj8000

Medlemmer
  • Content count

    1,306
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by cj8000

  1. Anbefaling af fysioterapeut i Århus

    Fysio træning på vesterbro torv - Anders. Dygtig ung fys. :4thumbup:
  2. Nøddeshop i Århus, eller online!

    Bazar Vest har de klart bedste og billigste nødder. Og udvalget er enormt stort - min favorit er chilikrydderet cashew :o)
  3. Athlete X kostanalyse

    Hele den her tråd minder lidt om din måde at besvare din opgave på - Lidt for arogant og bedrevidende... Hvad er det du ønsker at få ud af opgaven og ud af denne tråd? 99% af dem der har skrevet i tråden har jo skrevet, at de forstår din lærer og at du skal passe på med at virke aorgant/bedrevidende og perfekt i dine besvarelser. Ang. min post, så vælger du at pointe 2 små ting ud, men fravælger at tag højde fra resten (Deruover tager jeg højde for din pågældende dag når jeg kommentere på grønt. frugt, fedt osv.). Det samme gør sig gældende med de undersøgelser du finder frem. Du finder det der passer ind i din verden og glemmer at se på de utallige andre undersøgelser der er lavet, som modbeviser dine svar. Du bliver nød til at se lidt bredere på tingene, hvis du vil se på den videnskabelige evidens og ikke blot leve efter erfaringer og myter inden for denne verden. /CJ
  4. Athlete X kostanalyse

    Ahh pis den slettede min post - Prøver kort igen... Det er jo den evige diskussion imellem videnskabelig evidens og mange års myte baseret erfaring. Jeg var forleden til en forelæsning med en Phd. proff. omkring kost. Han fortalte at videnskaben viste at 6g protein og 6g Melto efter træning var optimalt. Det ved jeg mange ikke anbefalder herinde, såvel som på andre sider. Jeg ved også at mange bruger væsentlig mere, incl. mig selv. Man skal nok altid se ekstra godt på de videnskabelige undersøgelser og de anbefaldinger man hører på diverse sites, fra producenter osv. Hvem der har det korrekt svar er jeg ikke sikker på... Jeg vil dog mene at din lærer har ret i nogen af hans antagelser ang. din kost. Jeg mener heller ikke den er optimalt eller specielt gennemtænkt. Hvor er det sunde fedt? Hvor er grøntsagerne? Hvor er frugten? Hvor er den sunde variation? Jeg synes man/I glemmer mange ting, som nævnt, og stortset lever af gryn, kylling og supps. Som "prof" sportsmand har man sku brug for mere korrekt næring, fibre, vitaminer, mineraler, fedtsyrer osv. Edit: Man må os formode at i op til opgaven har læst noget litt. som opgaven skal tag udgangspunkt i? Nogen anbefaldinger, undersøgelser osv. Du vælger jo 100% at se bort fra dette og tag udgangspunkt i din egen, på forhåndsbestemte, korrekte viden.
  5. Mollerup mod Challenge Aarhus

    Gode indlæg Vivsen. Jeg har ssagt det før hvor det ik rigtig har virket.... Mollerup, jeg håber du overvejer de ting der er skrevet for det du har gang i er virkelig usundt og overhovedet ikke holdbart. /CJ
  6. Bogsens BB awakening

    Er det os Poliquin der har lært jer at træne ud i fremtiden
  7. Floyd Linis

    Hey Linis Rigtig fedt med billeder i loggen og nogen ganske fine full body af slagsen Jeg synes symmetrien er ganske fornuftig, dog er dine ben noget overlegen i forhold til overkroppen, men det ændre sig ret sikkert jo længere du cutter ned, da der sidder meget spæk på benene Så hvis over/under krop begynder at spille bedre sammen ser det fornuftigt ud Dog forstår jeg slet ikke dine tanker omkring at stille op i BB frem for BF. Jeg synes slet ikke du har overall massen til BB, men derimod er ganske fint bygget til BF rækkerne. Så det ville jeg da lige overveje en ekstra gang, og vende med din vejleder /Casper
  8. Floyd Linis

    Hej Linis Spændende læsning med din vejledning. Jeg glæder mig til at følge med Dog forstår jeg ikke, at du skriver du kan li "80´er diæterne". Har du netop ik kørt High fat, Low carb, igennem mange diæter det sidste år? Og beskrevet hvor godt du netop synes om den form for diæt? Måske bare mig der er forvirret Hvilke konkurrence er der tale om? /Casper
  9. Mollerup mod Challenge Aarhus

    Væske my ass. Typisk taber man sig jo netop når man er syg og derfor er 2.8kg+ virke en voldsom stigning. Sådan en stigning vil netop kun komme af et kalorieoverskud ugen igennem. Endda et stort et. Ang. usund mad, så spiser du jo stadigvæk eks. kebab mindst 3-4 dage om ugen. Eftersom jeg os ved du er fodboldfan, betyder den startende sæson på søndag nok heller ikke at der ryger færre kcal. indenbors. Hvis du vil tabe dig, så bestem dig for det og gør det 100%. Så er det ingen problem med alt det cardio du laver pt.
  10. Mollerup mod Challenge Aarhus

    Det passer jo tydeligvis ikke. At tage 2.8kg på på en sygdomsuge kræver en del kalorier. Jeg forstår virkelig ikke din fremgangsmåde med 2-3 timers cardio træning om dagen kombineret med så elendig kost (som du endda påstår er "diæt"). Med så meget cardio om dagen kan du snildt ligge højt i kalorier (sundt mad) og stadig tabe dig 1-2kg om ugen.
  11. Animal

    Bump
  12. Animal

    God tråd :-) Et lille spørgsmål til samme problem - 5-Methyl-7-Methoxyisofalvone er dermed ikke noget probem ifht. ADD test?
  13. DOUBLE JOURNAL - DOUBLE TROUBLE

    Sick sick DL Hvad er dit max?
  14. BadAssJones´s Log -

    Hej Badassjones Rigtig god ramme. Der er virkelig kommet noget fylde på de sidste år :4thumbup: Er planen DM AF? Eller?
  15. Jeg har et par helt nye Adidas Ironwork III 2008 til salg. De er stadig i kassen og har aldrig været på en fod. Jeg træner selv i et par magen til jeg fik for 14 dage siden og er ufattelig glad for dem Prisen i DK er på 1200-1500. Jeg sælger mine til 1000kr. Det er størrelse 8 (42). PM eller skriv her
  16. S: Iron Workers 3 2008

    Nej det er den ikke. Jeg sælger dem allerede rigtig billigt og til præcis den pris jeg selv har betalt. Størrelsen er 8 (42)
  17. S: Iron Workers 3 2008

    Det ser ud til de er limet fast. Jeg bruger dem selv til bænk uden problemer
  18. Byggepladsen

    Fed du har åbnet loggen! Det er en yderst kreativ måde at beskrive Glute Ham Raise på LOL Vi snaks mester
  19. Maria's Log

    Det er jeg os sikker på hun har taget med i sine overvejelser Godt nytår herfra
  20. Maria's Log

    Det vil sige du starter diæt 1 juni og skal stå klar den 6 september. (14 uger) Efter min mening får du rigtig rigtig travlt som første års atlet så (Alt efter din form på det tidspunkt). Men det er jo op til din vejleder at afgøre :-) Glæd dig til højskole. Det er den fedeste tid jeg har haft! /Casper
  21. Maria's Log

    Hej Maria. Jeg har fuldt din log et stykke tid og det ser jo spædnende ud med DM09. Men hvordan vil du køre diæt når du går på skolen i Ålborg?
  22. Floyd Linis

    OKay på den måde Hvordan ligger rep-range og progression over ugerne?
  23. Floyd Linis

    Er det korrekt at ryggen rammes 3 dage? Og er det korrekt at der ingen basis ryg øvelser trænes på rygdagene (som i dag)? Gode DL forleden ellers