Solarie


Rocksteady
 Share

Hvor hyppigt går du i solarie?  

98 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men er det ikke noget med at der er kommet nogen "selv bruner" piller?

Tænker du ikke på beta-karoten piller? Dem har man kunnet købe længe. Hvor gode de er, ved jeg ikke.

Mht. selvbruner creme er den fra Clarins også god.

Uanset hvilket mærke man bruger, er det en god idé først at smøre sig ind i en alm. fugtighedscreme. Derved undgår man, at man får underlige streger osv. pga. at huden nogle steder (fx ved knæ og albuer) er mere tør end andre, og derfor suger mere selvbruner til sig. B)

Og for gudsskyld også et par gummi handsker!!.. Ser så dumt ud når folk går rundt med mørkere håndflader end deres håndryg!! :tongue: Det syntes jeg ihvertfald lyder logisk!!..

Link to comment
Share on other sites

Og for gudsskyld også et par gummi handsker!!.. Ser så dumt ud når folk går rundt med mørkere håndflader end deres håndryg!! :tongue: Det syntes jeg ihvertfald lyder logisk!!..

Mindre kan også gøre det - man skal bare sørge for at vaske hænderne grundigt efter man har smurt sig ind - ellers er jeg helt enig. :)

Link to comment
Share on other sites

Og for gudsskyld også et par gummi handsker!!.. Ser så dumt ud når folk går rundt med mørkere håndflader end deres håndryg!! :tongue:  Det syntes jeg ihvertfald lyder logisk!!..

Mindre kan også gøre det - man skal bare sørge for at vaske hænderne grundigt efter man har smurt sig ind - ellers er jeg helt enig. :)

Det var godt.. MEn jeg ville nu, hvis jeg skulle bruge selvbruner ikke tage chancen uden gummi handsker! JEg syntes forøvrigt også folk ser så gulerodsbrune ud med selvbruner :blink: Føj... HI hi

Link to comment
Share on other sites

Det var godt.. MEn jeg ville nu, hvis jeg skulle bruge selvbruner ikke tage chancen uden gummi handsker! JEg syntes forøvrigt også folk ser så gulerodsbrune ud med selvbruner  Føj... HI hi

Så må det være fordi de bruger noget billigt L...! Jeg har aldrig oplevet at folk siger at jeg ser gul ud i hovedet.... !

Mht. til det med handsker så kan det sagtens lade sig gøre uden, så længe man vasker hænderne bagefter....

Link to comment
Share on other sites

Matas selvbruner er faktisk også meget god!! Det er lige før den slår den fra St. Tropez..... 
Hehe, ja LIGE før.... :tongue:
Smitter sådan noget selvbrunerstads ikke af på tøjet? Jeg har set flere der har gået rundt med brune pletter ved kraven/omkring halsen, og det ser da ikke alt for smart ud... 

Man (jeg) tager det på et par timer inden sengetid og bruger kun tøj der kan tåle at få lidt selvbruner på, men jo det kan godt smitte lidt af.. Det er dog meget afhængigt af hvor meget man tager på, men der er som regel lidt overskudsfarve... Efter man har været i bad om morgenen er der ingen problemer, her er evt. overskudsfarve vasket af!!!

Link to comment
Share on other sites

Smitter sådan noget selvbrunerstads ikke af på tøjet? Jeg har set flere der har gået rundt med brune pletter ved kraven/omkring halsen, og det ser da ikke alt for smart ud... :thumb_down:

Nej, du skal blot vente et par min. før du tager tøj ovenpå. Desuden opnås det bedste resultat, hvis du tager det på lige før du går i seng.

Link to comment
Share on other sites

Nej, du skal blot vente et par min. før du tager tøj ovenpå. Desuden opnås det bedste resultat, hvis du tager det på lige før du går i seng.
Og så kan man bruge hele morgenen på at vaske sengetøjet pga. de brune pletter :lol:
hmm.. det var da en overvejelse værd, sådan noget kvalitetsselvbruner ! hvorlænge varer effekten ved ? forsvinder det lige hurtigt på hele kroppen ? ...eller er man bare brun resten af livet ?

Det jeg bruger (Saint Tropez) holder vel en 4 dage, det er vel ligesom solarie.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share